Optimum OP polish 2
Optimum OP polish 2
Onko kellään kokemusta tästä? Fixer loppuu kohta ja täytyis tilata joku vähän leikkaavampi smat aine niin sais nopeammin tulosta ton cyclo kopion kanssa. Tarkoituksena olis siis löytää hyvä one step aine joka on myös helppokäyttöinen ja antaa hyvän jäljen. Laikkoina on cg valkoinen, vihreä ja oranssi.
Re: Optimum OP polish 2
Kyseessä siis tämä: http://www.elitecarcare.co.uk/optimum-p ... rers_id=55
Re: Optimum OP polish 2
Tän voi poistaa kun kellään ei ole kokemusta.
Optimum OP polish 2
Kuinkas se Gtechniqin aine vertautuu tuohon sun fixeriin ?
Onko yhtään nopeampi, jos sellaista haet, tai se uudempi versio fixeristä ?
Onko yhtään nopeampi, jos sellaista haet, tai se uudempi versio fixeristä ?
Re: Optimum OP polish 2
Fixer on DAT aine mut P1 on käsittääkseni SMAT aine.Modifier kirjoitti:Kuinkas se Gtechniqin aine vertautuu tuohon sun fixeriin ?
Onko yhtään nopeampi, jos sellaista haet, tai se uudempi versio fixeristä ?
Ajattelin ehkä kokeilla tätä Optimumin SMAT ainetta.
Re: Optimum OP polish 2
Nyt tehtynä kaks autoa tällä.OP Polish 2+cg hex valkoinen puri melko hyvin fiestaan. Testasin fiestassa myös Carpro Fixeriä ja kyl OP oli ehdottomasti nopeampi toiminen aine. Muutenkin tuntui paremmalta. Ei kuivunut pysty ajamaan todella pitkään ja pois pyyhkiminen oli HUOMATTAVASTI helpompaa kuin Fixerillä. Itse siirry tähän kun Fixer loppuu. Suosittelen muitakin kokeilemaan. 