Optimum OP polish 2

Kiillotustahnat ja laikat
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Maalis 25, 2013 12:11 am

Onko kellään kokemusta tästä? Fixer loppuu kohta ja täytyis tilata joku vähän leikkaavampi smat aine niin sais nopeammin tulosta ton cyclo kopion kanssa. Tarkoituksena olis siis löytää hyvä one step aine joka on myös helppokäyttöinen ja antaa hyvän jäljen. Laikkoina on cg valkoinen, vihreä ja oranssi.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Maalis 25, 2013 8:57 pm


samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja samunoz » To Maalis 28, 2013 11:50 am

Tän voi poistaa kun kellään ei ole kokemusta.

Avatar
Modifier
Viestit: 2157
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 12:53 am
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja Modifier » To Maalis 28, 2013 11:55 am

Kuinkas se Gtechniqin aine vertautuu tuohon sun fixeriin ?
Onko yhtään nopeampi, jos sellaista haet, tai se uudempi versio fixeristä ?

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja samunoz » To Maalis 28, 2013 11:58 am

Modifier kirjoitti:Kuinkas se Gtechniqin aine vertautuu tuohon sun fixeriin ?
Onko yhtään nopeampi, jos sellaista haet, tai se uudempi versio fixeristä ?
Fixer on DAT aine mut P1 on käsittääkseni SMAT aine.
Ajattelin ehkä kokeilla tätä Optimumin SMAT ainetta.

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Optimum OP polish 2

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Kesä 01, 2013 1:59 pm

Nyt tehtynä kaks autoa tällä.OP Polish 2+cg hex valkoinen puri melko hyvin fiestaan. Testasin fiestassa myös Carpro Fixeriä ja kyl OP oli ehdottomasti nopeampi toiminen aine. Muutenkin tuntui paremmalta. Ei kuivunut pysty ajamaan todella pitkään ja pois pyyhkiminen oli HUOMATTAVASTI helpompaa kuin Fixerillä. Itse siirry tähän kun Fixer loppuu. Suosittelen muitakin kokeilemaan. :good:

Vastaa Viestiin