Eräs näistä koekäyttäjistä oli valmis muutama kuukausi sitten laittamaan omansa eteenpäin, jotta muutkin pääsevät kokeilemaan. Minä satuin olemaan sopivaan aikaan lukemassa viestejä, ja epäuskoisena (hieman huumorillakin) ilmoitin kiinnostukseni, mikäli hän suostuu purkin Suomeen asti lähettämään. Ja hän ystävällisesti sen minulle lähetti.
Minulla on nyt siis hallusani yksi (muistaakseni kuudesta mukaanlukien Bouncerin oma) puinen 10ml kokeilupurkki tuota maagista vahaa - Bouncerin nimikirjoituksella tottakai!
Kokeiluni tulokset löytyvätkin jo Käyttökokemuksia/arvosteluja vahoista -topicista. Ajattelin kuitenkin lisätä tänne kaikki olemassaolevat kuvat tuon kokeilun tuloksista.
Bouncer's #22 levitettynä odottamassa poispyyhintää:

Suihkutellen vettä pintaan:

Ja sitten niitä kuuluisia helmeilykuvia:

Ja jälleen DW:n lukijat jo tietävätkin, mutta tämä vaha tulee myös myyntiin. Itse olen jo ottanut itselleni yhden ensimmäisestä erästä, jota tarjotaan vain heille, jotka ovat ennen myyntijulkistusta tuohon DW:n topicciin jotain kommentoineet/kirjoittaneet. Tätä ensimmäistä erää tullaan valmistamaan numeroitu 22kpl erä (omani on 11/22), ja näihin tulee kaikkiin Bouncerin signeeraus ihan aidosti käsin. Tämän jälkeen vaha tulee yleiseen myyntiin kaikille. Ensimmäisen erän hinta on £33.95 ja muistaakseni ihan samanhintaisia tulevat loputkin purkit olemaan. Joku tätä kokeilleista vertasi Bouncerin #22 -vahaa Zymöl Glasuriin, ja väitti että näiden lisäksi ei ole toista luonnonvahaa samanlaisilla Sheeting-ominaisuuksilla. Tiedä häntä...
Jos muut intoutuvat tätä ostamaan, niin kommentoikaa ja kertokaa ihmeessä vaikka tähän topicciin. Itse jaan kyllä lisäkokemuksia täällä kunhan niitä tulee.