Audi A6 "Dope"
Re: Audi A6 "Dope"
Siinä on jotaki horoja maannu kuvattavana ilman lupaa koko päivän perkele...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Oisivat nyt ees foamin kans, sehä vielä naarmuuntuuki.. ;P no okei, ehkä olin niitä harvoja joka kiinnittää pintaan huomiota
. Veikkaan että bongailitki mut kuvaamasta tötteröäs.. Ainaki sen verta porukka kyttäs mua..
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia
Jotku ajaa Vianorille renkaiden vaihtoon ja siitä ABC:lle harjapesuun ja kesä saa tulla, jotku käyttää koko päivän samaan... saa taas kesä tulla munkin puolesta

tyylikäs, Tyylikäs, TYYLIKÄS 
..hmm, 8mm objektiivi, onko linkkiä/merkkiä laittaa tästä pallokalasta?
..hmm, 8mm objektiivi, onko linkkiä/merkkiä laittaa tästä pallokalasta?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tämä on kyllä ihan hiton härski peli 
Tilat ja itse autokin aiheuttaa perinteistä suomalaista kateutta. 
Kiitoksia
Dani: http://www.sigmaphoto.com/product/8mm-f ... ar-fisheye" onclick="window.open(this.href);return false; ja saattas olla kaupan jos kiinnostaa (Canoniin).
Dani: http://www.sigmaphoto.com/product/8mm-f ... ar-fisheye" onclick="window.open(this.href);return false; ja saattas olla kaupan jos kiinnostaa (Canoniin).
Eikö se elämä ollut niitä valintoja täynnä 
Niinhän se on! 
Pirun nätti maski! Etin edelliseen samanlaista, mutten löytäny ja nätit on vanteetkin.
hieno audi,vanteet sopii tähän täydellisesti ja on nuo 20" aikas härskit jo,omat 19" stancet lähtikin kiertoon ja tilalle tulee jotain muuta.... 
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Ristus ko on hienot vanteet näyttävässä autossa!
Piti tänään fiilistellä

On se Maukas kokonaisuus!
Vielä finnittömät kilvet?
Vielä finnittömät kilvet?
Pilaa kyllä keulaa tuo kilpi, eipä tarvis olla ollenkaan 
Eikös sulta onnistunut tarrojen tekeminen? Kilpi pois ja tarra tilalle en kyllä tiedä mitä miliisi tähän sanoo mutta hienompi noin

Live for Speed
Tää on kyllä törkeen makee
Mistä toi keulan maski on hommattu ja miten kilpi on kiinni?
On Duken Diudi kyllä kerrassaan komee
...mutta tuo sininen kötöstys on ihan jotain muuta. Tuo rekkaritarra on ihan yhtä siisti, kuin nuo laastarit konepellissä.
...mutta tuo sininen kötöstys on ihan jotain muuta. Tuo rekkaritarra on ihan yhtä siisti, kuin nuo laastarit konepellissä.
Maski on aito RS6 OEM tuote. Kilpi on kiinni 3M:n dual lockilla. Tarra kilvestä ei miliisit tykkää 
Hyvältä näyttää! Mun täytyy kyllä kanssa ostaa RS-maski, kun se vaikuttaa keulan ilmeeseen noin paljon.
Istu ja ota tukeva ote ennen kuin kysyt hinnan
Omani löysin käytettynä, onneksi.