Erased:ilta osto

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Juze

Re: Erased:ilta osto

Viesti Kirjoittaja Juze » Pe Marras 09, 2012 10:47 pm

Itse olen aikoinaan asioinut hepun kanssa täysin ongelmitta ja käynyt jopa kotoa hakemassa tavaraa kun hän on itse käynyt "hakemassa" eli saattelemassa tietomaasta minut hänen tykö, eikä mitään ongelmaa ollut missään vaiheessa. Nyt mietityttää erittäin kovasti se, että kun on näemmä menny nettikaupat ihan vituiksi, niin siltikkin on sivut vielä auki ja ostot mahdollisia näinkin pitkän ajanpäästä ongelmien alusta. Kaipa kaikkeen on syynsä..

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » Pe Marras 09, 2012 11:00 pm

Ihmettelen suuresti miksi näitä nettisivuja ei ole suljettu jo aikoja sitten, koska kaveri on huijannut ihmisiltä rahaa, eikä ole toimittanut tavaroita asiakkaille. Luulis poliisin tekevän jo jotain tämän asian eteen, ainakin itse toivoisin näin tapahtuvan sillä niin moni on rahansa menettänyt tuolle yrittäjälle. Joissain muissa asioissa poliisi olisi jo toiminut ajat sitten.

syottis

Viesti Kirjoittaja syottis » Ma Marras 12, 2012 11:48 am

Vieläköhän kaveri vääntää loistomyllytyksiä tuolla oulun wash n' Go palvelussa. Sinne vaan myllytyksen varaus ja paikanpälle jututtamaan kaveria. Itsehän näin kaverin menemässä seurakunta talolle tuossa joku päivä... liekkö alkanut omatunto soimaamaan ja piti päästä uskon tunnustus tekemään. :twisted:

Sam68

Viesti Kirjoittaja Sam68 » Su Huhti 07, 2013 12:39 pm

Voi helv! En huomannut tätä ketjua ja jostain toisesta ketjusta löysin tämän firman. Tein viisi viikkoa sitten tilauksen ja ei mitään ole tapahtunut. 150€ kankkulankaivoon. Eihän tuonne kyllä ole kuin 80km. :evil:

Jupe

Viesti Kirjoittaja Jupe » Su Huhti 07, 2013 6:16 pm

Kumma ettei nuita sivuja saa pois toiminnasta :?:

J.N

Viesti Kirjoittaja J.N » Su Huhti 07, 2013 10:33 pm

Sam68 kirjoitti:Voi helv! En huomannut tätä ketjua ja jostain toisesta ketjusta löysin tämän firman. Tein viisi viikkoa sitten tilauksen ja ei mitään ole tapahtunut. 150€ kankkulankaivoon. Eihän tuonne kyllä ole kuin 80km. :evil:
Kai rikosilmoitus on jo tehty? Jos ei, niin se asia hoitoon pikaisesti heti huomenna.

Onko asianosaisille kuulunut tapauksen etenemisestä lähiaikoina mitään?

Pariin kertaan on ollut mielessä kysellä perään tuonne oulun suuntaan, mutta remonttikiireet ym. ovat syöneet tehokkaasti käytettävissä olevan vapaa-ajan ja vähän enemmänkin, niin ei ole oikein sitten ollut vapaata rakosta virkavallalle soitella...

ClintMeatwood

Viesti Kirjoittaja ClintMeatwood » Ma Huhti 08, 2013 9:33 am

Kuun lopulla on oikeudenkäynti kyseisestä asiasta. Oli siinä asianosaisina muitakin minun lisäksi. Rikosilmoitusta vaan tekemään juoksujalkaa! Rahojahan tässä ei varmaan ikinä takaisin saa mutta jos nyt kyseisen yrittäjän toiminta saataisiin loppumaan ettei enään tarvitse kenenkään tähän ketjuun kirjoittaa!

J.N

Viesti Kirjoittaja J.N » Ma Huhti 08, 2013 3:25 pm

ClintMeatwood kirjoitti:Kuun lopulla on oikeudenkäynti kyseisestä asiasta. Oli siinä asianosaisina muitakin minun lisäksi.
Jaa, eipä ole ainakaan minulle kukaan mitään ilmoitellut vaikka lupasivat kyllä pitää ajantasalla vaikka asia siirtyykin pois oman kylän laitokselta. Onko "ClintMeatwood:n" oltu kontaktissa virkavallan puolelta? Laita vaikka yyveenä yhteystietoja jos on jotain henkilöiden nimiä ja / tai puhelinnumeroita joista voisi asian tilaa kysellä, niin voisihan sitä soitella... Ihme etteivät ole olleet yhteydessä... :roll:

Kunhan asiaan tulee oikeudesta oikeita päätöksiä, niin eiköhän ne sivutkin sitten sulkeudu jossain vaiheessa ehkäisten rikollisen toiminnan jatkumista.

ClintMeatwood

Viesti Kirjoittaja ClintMeatwood » Ma Huhti 08, 2013 4:18 pm

Haastemies soitti ja ilmoitti oikeudenkäynti ajan ja lähetti vielä postissa paperit. Laitan yv:lle tarkempia infoja!

Tonise

Viesti Kirjoittaja Tonise » Ma Huhti 08, 2013 9:42 pm

Sam68 kirjoitti:Voi helv! En huomannut tätä ketjua ja jostain toisesta ketjusta löysin tämän firman.
Olisiko ylläpidolta kauheen iso homma että haulla ettisi postaukset missä firma mainitaan ja liittäisi viesteihin viitauksen vaikka tähän topicciin

Jarno

Viesti Kirjoittaja Jarno » Ti Huhti 09, 2013 8:52 pm

Hienoa että homma etenee, sopivasti oman tilauksen 3-vuotispäivän kynnyksellä :)

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ti Huhti 09, 2013 8:57 pm

Mä en käsitä miten nuo sivut voi edelleen olla toiminnassa. Onkohan tuolta kukaan saanut 3 vuoteen tavaraa?

Juze

Viesti Kirjoittaja Juze » La Huhti 13, 2013 9:27 pm

Mie kyllä olen tuon 3 vuoden sisään saanu ainaki kahestikki tavaraa ostettua. Toki ite olen käyny noutamassa elikkä ei ole jääny mahollisuutta ottaa rahoja ja häipyä. Viimekerralla oltiin tietomaassa käymässä tyttöystävän kummitytön kans ja maikki tuli sieltä "saattelemaan" meidät hänen luokseen ostamaan detailing-tavaraa kun sattui lähistöllä olemaan ja eikä minulla tuo paikkakunta ole aivan tutuinta seutua. Nyt olen Jannelta saanut kaiken mitä tarvin niin en ole edes koittanut soittaa maikille.
Uskomaton juttu kaikenkaikkiaan.

J.N

Viesti Kirjoittaja J.N » To Touko 23, 2013 8:25 am

Posti kiikutti kotiin kirjeen, jossa oli muutama sivu kapulakieltä.

Mikolle tuomio viidestä petoksesta, sakkorangaistus ja velvollisuus korvata tappiot korkoineen asianosaisille.

Mahtava yrittäjä.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Touko 23, 2013 8:30 am

Ja siitäkin huolimatta jantterin www -sivut on pystyssä. Jotta asia yhtään leviäisi niin pyydänpä googlen indeksoimaan tämän ketjun niin nämä tarinat löytyy sitten googlen haulla.

TIKU

Viesti Kirjoittaja TIKU » Ma Heinä 29, 2013 4:24 pm

Jee jee :) Huhtikuun alussa tein tuonne tilauksen enkä oo huomannu tällästä ketjua ollenkaan :evil: Eli toimitusta ei ole näkynyt.. Kannattaako vielä tehdä jotain ilmoituksia poliisille vai miten tässä nyt toimitaan. S-postia oon laittanu ja yrittänyt soitella mutta eihän sieltä kukaan koskaan oo mitään vastaillu.

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » Ma Heinä 29, 2013 4:36 pm

TIKU kirjoitti:Jee jee :) Huhtikuun alussa tein tuonne tilauksen enkä oo huomannu tällästä ketjua ollenkaan :evil: Eli toimitusta ei ole näkynyt.. Kannattaako vielä tehdä jotain ilmoituksia poliisille vai miten tässä nyt toimitaan. S-postia oon laittanu ja yrittänyt soitella mutta eihän sieltä kukaan koskaan oo mitään vastaillu.
Tee vaan ilmoitus niin ompahan siellä muiden kanssa ja jos joskus saat korvauksen niin auttaapahan asiaa.

pellepoliisi

Viesti Kirjoittaja pellepoliisi » Ma Heinä 29, 2013 5:38 pm

Ihan mielenkiinnosta, onnistuisko TIKU, että soitat poliisille ja kysyt syytä, minkä takia sivut on vielä pystyssä ja ilmoittaisit tänne sitten.
Edelleen perin kummallista, että mahdollistetaan ihmisten virheostokset...

TIKU

Viesti Kirjoittaja TIKU » Ma Heinä 29, 2013 8:11 pm

Huomenna vähän täys päivä mut keskiviikkona voisin yrittää jos olis aikaa. Onhan toi meinaan ihan hanurista jos kaveri on saanut jo kyseisestä asiasta oliko se nyt melkeen vuosi sitten jo ensimmäisen tuomion että sivut on vieläkin avoinna.

TIKU

Viesti Kirjoittaja TIKU » Ma Heinä 29, 2013 8:14 pm

Onko kellään mitään käsitystä minkä alueen poliisi asiaa on ajanut?

ClintMeatwood

Viesti Kirjoittaja ClintMeatwood » Pe Elo 02, 2013 9:56 pm

Oulun käräjillä sai jo tuomionkin. Mutta netissä vaan rikosilmoitusta kehiin. Sieltä poliisisetä soittaa ni sano samalla että vois jo vetää töpselin seinästä.

william

Viesti Kirjoittaja william » Pe Syys 06, 2013 11:00 am

FFp:llä omista kokemuksistani tulikin jo kirjoitettua, mutta laitetaan tännekin. Itse haksahdin tilaamaan erasedilta 9.7.2013 muutaman tuotteen. En huomannut täällä olevaa kirjoittelua, enkä edes osannut varoa, kun kyseessä oli kuitenkin suomalainen yritys.

Parin viikon kuluttua ryhdyin kyselemään, missä ne tavarat viipyvät, kun olisi autoa pitänyt putsailla. Yritin useasti soittaa ja lähettää sähköpostia huonolla menestyksellä. Tilasin tavarat kiiltopisteestä ja ne saapuivat parin päivän kuluttua tilauksesta.

Kuukauden kuluttua otin yhteyttä kuluttajavirastoon ja sieltä sanottiin, etteivät he voi auttaa, jos siihen kaveriin ei saada yhteyttä mitenkään. Eli Rikosilmoitus olisi ainoa mahdollisuus yrittää saada rahat takaisin. Lähetin snail-maililla kirjallisen valituksen yrityksen osoitteeseen ja annoin kaksi viikkoa aikaa toimittaa tuotteet, tai palauttaa rahat. Ei vastausta, eikä mitään muutakaan.

Rikosilmoituksen lähetin 27.8.2013 ja sen tutkinnan aloitusta odotellaan tällä hetkellä, joten lisää tietoja luvassa ihan lähivuosina. No, on mulla aikaa odottaa. Pikavippi olis varmaankin tullut sille pöljänterille halvemmaksi.

tols

Viesti Kirjoittaja tols » Pe Syys 06, 2013 9:58 pm

Pellepoliisin kanssa samoilla linjoilla eli jonkun asianosaisen kannattaisi olla Oulun poliisiin yhteydessä ja mainita tuosta vielä avoinna olevasta nettikaupasta.

william

Viesti Kirjoittaja william » Ke Syys 18, 2013 3:21 pm

Kusti polki tänään postia Varsinais-Suomen Poliisilaitokselta. Taposen toimia aletaan tutkia nimikkeellä lievä petos. Mainitsen nettikaupan sulkemisesta tutkijalle sitten kun se soittaa.

toni.laine

Viesti Kirjoittaja toni.laine » Pe Syys 27, 2013 8:11 pm

Tilasin tuolta tavaraa alkuviikosta.. Rahoja ei vissiin saa enään takaisin? Pikkasen liian myöhässä aloin tätä foorumia seuraamaan..

Vastaa Viestiin