Oon tainnu aika moneen kertaan sanoa mutta mun mielestä edelleen takerrutaan liikaa siihen veden irtoamiseen/helmeilyyn. Vielä kun esim. sateen jälkeinen beading ei kelpaa vaan pitäisi beadata ja sheetata kun kaadetaan sangosta vettä tai ammutaan painarilla 10L/min päälle. Ja me taidettiin tutkailla Hondan beadinkiä sillon likasesta autosta ja nimenomaan reilun veden tuottavalla painarilla

Vai katottiinko pesujen jälkeen?
Sitäpaitsi powermitsu mä oon puhelitsekkin ainaki kymmenen kertaa sanonut että sulla on joku fiksaatio siihen über beadingiin ja sheetingiin, mihin nää pinnotteet ei tunnu pystyvän millään pinnalla

Sun pitää varmaan siirtyy kans noihin Zymöleihin

Oon huomannut että moni tämänkin topicin porukoista edellyttää että pinta toimii kuten vastavahattu sen kaks vuotta, mitä nämä nyt testatut pinnotteet ei tasan varmasti tule tekemään käytännössä missään autossa millä ajetaan edes kuukausittain. Ainakaan joka korin osassa. Tiedän että 'murican poijjaat näyttää kuviaan kun pestään "fairyllä" ja beading on juuri em. laista vielä vuoden jälkeenkin mutta suomessa tää on taidettu jo kumota tiettyjen korinosien osalta ainakin?
Mun mielestä se tärkein, eli UV valon ja hapettumisen suoja tuntuu toimivan. powermitsu itse myönsi (puhelimitse, myllyttäessään kys. autoa) että mun pinnottamat lipit oli hapettumatta vielä yhden kesän jälkeen, enkä tiedä yhtään sinolia enkä vahaa mikä käyttöautofarmarin lipeissä olisi pystynyt samaan

Tää ei vaan oo muille tärkeetä, vaan halutaan sitä biitinkiä ja siittinkiä. Ja ymmärrän toki että olishan se hienoa kun olisi semmonen pinnote minkä itsepuhdistuvuus toimisi TODELLA pitkään. Ei oo vaan näkyny.
Markin kommentti vaan vahvistaa mun väitettä.
Ei mulla oo videota kun Baijerilainen on Jyväskylän seudulla ja Honda makaa itärajalla, vieläkin kauempana. Baijerilaisen omistaja sanoi että auton pesu on helpompaa kuin ilman pinnoitetta ja sateella helmeilee hienosti. Lupaan kuitenkin tosta Hondasta tuottaa videota (jo ihan tieteellisistä syistäkin) keväällä.
Mun mielestä toi powermitsun "raja" on nimenomaan tosi hyvä testi koska mä uskon että se näkyy vielä senkin jälkeen, kun pinnat ei enää sheettaa halutulla tavalla = Pinnote on pinnassa mutta menettänyt vedenhylkimisominaisuuksiansa, mutta suojaa pintaa.
Kai nää on vähän niinkun uskon asioita