Missäs Jesse sanoi noin? Tarkoittiko et vähenee ajan kanssa vai ettei ole uutenakaan parhaimmasta päästä?Demon kirjoitti:Katotaan jos huomenissa sais jotain vesivideoo otettua. Kovin hyvin tuo oma ei sheettaa, mutta sitähän sanoi jopa Jesse, että menettää sheettaus-ominaisuudet. Kyllä siitä jos sataa niin vesi jonkun verran helmeilee ja pakenee pinnalta, mutta jos ihan letkustakin laskee vettä niin aika hitaasti poistuu.
Wolf Chemicals Hard Body
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Kyllähän toi uutena beedaa ja sheettaa ihan sairaan hienosti!
..kaverin likaista autoa tossa kattelin sateen jälkeen niin oli kyllä mahtavaa vesipisaraa, pikku pakki niin vedet valahti maahan
..kaverin likaista autoa tossa kattelin sateen jälkeen niin oli kyllä mahtavaa vesipisaraa, pikku pakki niin vedet valahti maahan
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tuolla se on DW:llä puhellu näin.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Wolf Chemicals Hard Body
Molempia oon kokeillut. Viimeks kostutin levittimen yhdellä suihkasulla ja sen jälkeen suihkin pinnalle aineen ja levitin tyynyllä sitten tasaiseksi.samunoz kirjoitti:Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?Modifier kirjoitti:Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Itestä tuntuu, että pitää antaa olla pari kolme minuuttia ennen pois pyyhintää.
...parin minutin kuivumisen jälkeen pois? Onnistuukohan TI-hallissa vai onko tiukassa jos ei kuivahda kunnolla? 50-100ml per auto?Modifier kirjoitti:Molempia oon kokeillut. Viimeks kostutin levittimen yhdellä suihkasulla ja sen jälkeen suihkin pinnalle aineen ja levitin tyynyllä sitten tasaiseksi.samunoz kirjoitti:Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?Modifier kirjoitti:Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Itestä tuntuu, että pitää antaa olla pari kolme minuuttia ennen pois pyyhintää.
-
powermitsu
Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....Demon kirjoitti:Katotaan jos huomenissa sais jotain vesivideoo otettua. Kovin hyvin tuo oma ei sheettaa, mutta sitähän sanoi jopa Jesse, että menettää sheettaus-ominaisuudet. Kyllä siitä jos sataa niin vesi jonkun verran helmeilee ja pakenee pinnalta, mutta jos ihan letkustakin laskee vettä niin aika hitaasti poistuu.
Wolf Chemicals Hard Body
samunoz kirjoitti:...parin minutin kuivumisen jälkeen pois? Onnistuukohan TI-hallissa vai onko tiukassa jos ei kuivahda kunnolla? 50-100ml per auto?Modifier kirjoitti:Molempia oon kokeillut. Viimeks kostutin levittimen yhdellä suihkasulla ja sen jälkeen suihkin pinnalle aineen ja levitin tyynyllä sitten tasaiseksi.samunoz kirjoitti: Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?
TI-hallissa voi varmaan kiertää auton läpi ja pyyhkiä sitten vasta. Kumminkin kosteempi ympäristö. Ei oo tiukassa, mutta ei välttämättä anna toivottua lopputulosta jos ei kuiva ja näin ollen kiinnity pintaan. En osaa sanoa, ei sitä kyllä kulu juuri yhtään kun tuolla levittimellä sen laittaa. 1-2 suihkasua per paneeli.
Onko kellään tietoa mistä sais sumutinpään joka sopis suoraan HB pulloon?
Mä taas oon eri mieltäpowermitsu kirjoitti:Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....
Vain YKSI LSP!
-
powermitsu
Urran kirjoitti:Mä taas oon eri mieltäpowermitsu kirjoitti:Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....Jos hapettuma pysyy poissa niin tuote tekee jo kaiken, mitä sen on tarkoitus. Olisi tietysti kiva jos se auto puhdistuisi myös itsekseen sateessa, mut se on jo beyond protection
No sehän tässä punaisen tapauksessa nähdään että pysyykö se hapettuma poissa. Enkä siis viitannut siihen tolla "I told you so" -kommentillani että pojat olis laittanut pinnotteen jotenkin lähtökohtaisesti päin helvettiä vaan siihen että tukisi aika hyvin näitä kokemuksia mitä on ollut. Alussa uskomaton sheeting eikä reagoi kemikaaleihin, sitten vaan JOTAIN tapahtuu ja hydrofobisuus häviää. Selittely onkin mielestäni valmistajan selittelyä, onko sitten olemassa mahdollisuus että pinnote "toimii" mutta ei ole hydrofobinen, estäen kuitenkin hapettumaa ja ehkä jopa naarmuja? Mene ja tiedä.
Tässäpä vähän todisteita HardBodysta Demonin passatissa.
Hapettumat näköjään pysyy aika hyvin poissa tuolla. Tässä kuvamateriaalia repsikan etuovesta jossa siis oli pahimmat hapettumat ja eniten ongelmaa tähänmennessä kaikilla kokeilluilla vahoilla että hapettuu uudestaan. Nyt siis vissiin yksi (?) kerros Hard Bodya pinnassa jo useamman kuukauden eikä merkkejä että hapettuisi uudestaan.

Ja videollista todistetta sheetingistä
http://www.youtube.com/embed/wMY7O7Es5Es
Hapettumat näköjään pysyy aika hyvin poissa tuolla. Tässä kuvamateriaalia repsikan etuovesta jossa siis oli pahimmat hapettumat ja eniten ongelmaa tähänmennessä kaikilla kokeilluilla vahoilla että hapettuu uudestaan. Nyt siis vissiin yksi (?) kerros Hard Bodya pinnassa jo useamman kuukauden eikä merkkejä että hapettuisi uudestaan.

Ja videollista todistetta sheetingistä
http://www.youtube.com/embed/wMY7O7Es5Es
Kellään videota miten toi pitäis toimia? Toimiiko vain noi tallissa laitetut sheeting ominaisuudeltaan vai mikä on kun monilla on ongelma.
Miltä taksi näyttää nyt? Oletko ollut tyytyväinen HB?crowie kirjoitti:Tulipa testattua nyt ainetta. 9 tunnin putsaus/kiillotuksen jälkeen tuon levittäminen ja pois pyyhintä oli kyllä niin helppoa. Katotaas miten kestää taksin pinnassa, verrattuna gtechniq c1.
No joo... Sain vihdoin pestyä tuon auton ja koitin ottaa pari video pätkää. Pimeää on ja nuo on kuvattu puhelimella, että mitään hitec laatua ei ole tarjolla. Maalipintaa ei ole vahingoitettu videon kuvauksissa, vaikka näköjään lähelläkin käytiin...

Kyllä tuo mielestäni paremmin toimii, kuin mitä nämä pari esimerkkiä jotka täällä on ollut.
Kyllä tuo mielestäni paremmin toimii, kuin mitä nämä pari esimerkkiä jotka täällä on ollut.
Pitäs melkein testata, mutta mulla on semmonen kutina että HB on paljon tarkempi olosuhteista kuin BW. Juostenkustenkin laitettuna BW toimii kuin tauti, mutta esim vulvaan laitoin yhtä juostenkusten HB:n eikä hylji sitten ei laisinkaan. Paitsi vesisateella... Mutta esim openhosella vesi jää kirjaimellisesti asumaan pinnalle...
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tosi hyvältä, ainakin itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, mitä olen kerennyt taksia näkemään. Asiakas ollut kans tosi tyytyväinen, ja tullut kuulemma taksi tolpalla kans ihmettelyjä että mites tuo nyt nuin hyvin kiiltää paskan altasamunoz kirjoitti:Miltä taksi näyttää nyt? Oletko ollut tyytyväinen HB?crowie kirjoitti:Tulipa testattua nyt ainetta. 9 tunnin putsaus/kiillotuksen jälkeen tuon levittäminen ja pois pyyhintä oli kyllä niin helppoa. Katotaas miten kestää taksin pinnassa, verrattuna gtechniq c1.
Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?
Milläs tätä on pesty? Onko tullut paljon kilometrejä alle?crowie kirjoitti:Tosi hyvältä, ainakin itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, mitä olen kerennyt taksia näkemään. Asiakas ollut kans tosi tyytyväinen, ja tullut kuulemma taksi tolpalla kans ihmettelyjä että mites tuo nyt nuin hyvin kiiltää paskan altasamunoz kirjoitti:Miltä taksi näyttää nyt? Oletko ollut tyytyväinen HB?crowie kirjoitti:Tulipa testattua nyt ainetta. 9 tunnin putsaus/kiillotuksen jälkeen tuon levittäminen ja pois pyyhintä oli kyllä niin helppoa. Katotaas miten kestää taksin pinnassa, verrattuna gtechniq c1.
En ole kun auto on ollut koko ajan ajossa ja on kyl saastaisessa kunnossaModifier kirjoitti:Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?
Jos ehtis viikonlopulla niin vois kokeilla. Kuinkas kauan pitäis asettua TI-hallin olosuhteissa ennen pois pyyhintää?
Ei mitään tarkkaa aikaa ole sanoa, mutta kierrä nyt koko auto ainakin rauhassa ympäri. Käyttäytyy mun mielestä vähän niin kuin BW ja HB, eli levittäessä näyttää tummemmalta/märältä ja katoaa kun rupeaa kuivumaan.samunoz kirjoitti:En ole kun auto on ollut koko ajan ajossa ja on kyl saastaisessa kunnossaModifier kirjoitti:Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?Pitäis pestä ennen pakkasia.
Jos ehtis viikonlopulla niin vois kokeilla. Kuinkas kauan pitäis asettua TI-hallin olosuhteissa ennen pois pyyhintää?
Omassa hallissa ovat pesseet AG shampoolla ja jollain esipesuaineilla. Käynyt kuulemma myös koneessa muutaman kerran. Heittäisin että joku 8-10tkm rullannut nyt.
Kuinka kauan kestää et nano hiukkaset "asettuu". Vaikuttaako sheetingiin ja helmeilyyn vasta täysin kuivuttuaan vai heti?Modifier kirjoitti:Ei mitään tarkkaa aikaa ole sanoa, mutta kierrä nyt koko auto ainakin rauhassa ympäri. Käyttäytyy mun mielestä vähän niin kuin BW ja HB, eli levittäessä näyttää tummemmalta/märältä ja katoaa kun rupeaa kuivumaan.samunoz kirjoitti:En ole kun auto on ollut koko ajan ajossa ja on kyl saastaisessa kunnossaModifier kirjoitti:Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?Pitäis pestä ennen pakkasia.
Miltä helmeily ja sheeting näyttää? Onko ollut harjallisessa vai harjattomassa konepesussa?crowie kirjoitti:Omassa hallissa ovat pesseet AG shampoolla ja jollain esipesuaineilla. Käynyt kuulemma myös koneessa muutaman kerran. Heittäisin että joku 8-10tkm rullannut nyt.