Wolf Chemicals Hard Body

Vahat, sealantit, pinnoitteet, QD, glaze jne
samunoz
Viesti:

Re: Wolf Chemicals Hard Body

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Loka 19, 2012 6:20 pm

Demon kirjoitti:Katotaan jos huomenissa sais jotain vesivideoo otettua. Kovin hyvin tuo oma ei sheettaa, mutta sitähän sanoi jopa Jesse, että menettää sheettaus-ominaisuudet. Kyllä siitä jos sataa niin vesi jonkun verran helmeilee ja pakenee pinnalta, mutta jos ihan letkustakin laskee vettä niin aika hitaasti poistuu.
Missäs Jesse sanoi noin? Tarkoittiko et vähenee ajan kanssa vai ettei ole uutenakaan parhaimmasta päästä?

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Loka 19, 2012 6:37 pm

Kyllähän toi uutena beedaa ja sheettaa ihan sairaan hienosti!
..kaverin likaista autoa tossa kattelin sateen jälkeen niin oli kyllä mahtavaa vesipisaraa, pikku pakki niin vedet valahti maahan :D
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » Pe Loka 19, 2012 6:38 pm

Tuolla se on DW:llä puhellu näin.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Modifier
Viesti:

Wolf Chemicals Hard Body

Viesti Kirjoittaja Modifier » Pe Loka 19, 2012 6:42 pm

samunoz kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Itestä tuntuu, että pitää antaa olla pari kolme minuuttia ennen pois pyyhintää.
Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?
Molempia oon kokeillut. Viimeks kostutin levittimen yhdellä suihkasulla ja sen jälkeen suihkin pinnalle aineen ja levitin tyynyllä sitten tasaiseksi.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Loka 19, 2012 6:45 pm

Modifier kirjoitti:
samunoz kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Itestä tuntuu, että pitää antaa olla pari kolme minuuttia ennen pois pyyhintää.
Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?
Molempia oon kokeillut. Viimeks kostutin levittimen yhdellä suihkasulla ja sen jälkeen suihkin pinnalle aineen ja levitin tyynyllä sitten tasaiseksi.
...parin minutin kuivumisen jälkeen pois? Onnistuukohan TI-hallissa vai onko tiukassa jos ei kuivahda kunnolla? 50-100ml per auto?

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Loka 19, 2012 7:51 pm

Demon kirjoitti:Katotaan jos huomenissa sais jotain vesivideoo otettua. Kovin hyvin tuo oma ei sheettaa, mutta sitähän sanoi jopa Jesse, että menettää sheettaus-ominaisuudet. Kyllä siitä jos sataa niin vesi jonkun verran helmeilee ja pakenee pinnalta, mutta jos ihan letkustakin laskee vettä niin aika hitaasti poistuu.
Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....

Modifier
Viesti:

Wolf Chemicals Hard Body

Viesti Kirjoittaja Modifier » Pe Loka 19, 2012 8:00 pm

samunoz kirjoitti:
Modifier kirjoitti:
samunoz kirjoitti: Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?
...parin minutin kuivumisen jälkeen pois? Onnistuukohan TI-hallissa vai onko tiukassa jos ei kuivahda kunnolla? 50-100ml per auto?

TI-hallissa voi varmaan kiertää auton läpi ja pyyhkiä sitten vasta. Kumminkin kosteempi ympäristö. Ei oo tiukassa, mutta ei välttämättä anna toivottua lopputulosta jos ei kuiva ja näin ollen kiinnity pintaan. En osaa sanoa, ei sitä kyllä kulu juuri yhtään kun tuolla levittimellä sen laittaa. 1-2 suihkasua per paneeli.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Loka 21, 2012 10:50 pm

Onko kellään tietoa mistä sais sumutinpään joka sopis suoraan HB pulloon?

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ma Loka 22, 2012 12:48 pm

powermitsu kirjoitti:Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....
Mä taas oon eri mieltä :D Jos hapettuma pysyy poissa niin tuote tekee jo kaiken, mitä sen on tarkoitus. Olisi tietysti kiva jos se auto puhdistuisi myös itsekseen sateessa, mut se on jo beyond protection :)
Vain YKSI LSP!

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Ma Loka 22, 2012 3:23 pm

Urran kirjoitti:
powermitsu kirjoitti:Mä vähän arvasin ettei se toimi tommoseen maaliin, samoja ongelmia kun itellä. Toi on taas tota selittelyä että "joo sen kuuluukin menettää ne ominaisuudet"... Sitten toki jos hapettuma pysyy poissa niin tuote toimii jotenkin edes.....
Mä taas oon eri mieltä :D Jos hapettuma pysyy poissa niin tuote tekee jo kaiken, mitä sen on tarkoitus. Olisi tietysti kiva jos se auto puhdistuisi myös itsekseen sateessa, mut se on jo beyond protection :)

No sehän tässä punaisen tapauksessa nähdään että pysyykö se hapettuma poissa. Enkä siis viitannut siihen tolla "I told you so" -kommentillani että pojat olis laittanut pinnotteen jotenkin lähtökohtaisesti päin helvettiä vaan siihen että tukisi aika hyvin näitä kokemuksia mitä on ollut. Alussa uskomaton sheeting eikä reagoi kemikaaleihin, sitten vaan JOTAIN tapahtuu ja hydrofobisuus häviää. Selittely onkin mielestäni valmistajan selittelyä, onko sitten olemassa mahdollisuus että pinnote "toimii" mutta ei ole hydrofobinen, estäen kuitenkin hapettumaa ja ehkä jopa naarmuja? Mene ja tiedä.

Wolfie

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ke Loka 24, 2012 8:28 pm

Tässäpä vähän todisteita HardBodysta Demonin passatissa.
Hapettumat näköjään pysyy aika hyvin poissa tuolla. Tässä kuvamateriaalia repsikan etuovesta jossa siis oli pahimmat hapettumat ja eniten ongelmaa tähänmennessä kaikilla kokeilluilla vahoilla että hapettuu uudestaan. Nyt siis vissiin yksi (?) kerros Hard Bodya pinnassa jo useamman kuukauden eikä merkkejä että hapettuisi uudestaan.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja videollista todistetta sheetingistä

http://www.youtube.com/embed/wMY7O7Es5Es

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Marras 03, 2012 2:24 pm

Kellään videota miten toi pitäis toimia? Toimiiko vain noi tallissa laitetut sheeting ominaisuudeltaan vai mikä on kun monilla on ongelma.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Marras 03, 2012 2:26 pm

crowie kirjoitti:Tulipa testattua nyt ainetta. 9 tunnin putsaus/kiillotuksen jälkeen tuon levittäminen ja pois pyyhintä oli kyllä niin helppoa. Katotaas miten kestää taksin pinnassa, verrattuna gtechniq c1.

Kuva
Miltä taksi näyttää nyt? Oletko ollut tyytyväinen HB?

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 05, 2012 4:15 pm

No joo... Sain vihdoin pestyä tuon auton ja koitin ottaa pari video pätkää. Pimeää on ja nuo on kuvattu puhelimella, että mitään hitec laatua ei ole tarjolla. Maalipintaa ei ole vahingoitettu videon kuvauksissa, vaikka näköjään lähelläkin käytiin...

Kuva

Kuva

Kyllä tuo mielestäni paremmin toimii, kuin mitä nämä pari esimerkkiä jotka täällä on ollut.

Wolfie

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Ma Marras 05, 2012 6:21 pm

Pitäs melkein testata, mutta mulla on semmonen kutina että HB on paljon tarkempi olosuhteista kuin BW. Juostenkustenkin laitettuna BW toimii kuin tauti, mutta esim vulvaan laitoin yhtä juostenkusten HB:n eikä hylji sitten ei laisinkaan. Paitsi vesisateella... Mutta esim openhosella vesi jää kirjaimellisesti asumaan pinnalle...

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ma Marras 05, 2012 6:25 pm

Modifier kirjoitti:No joo... Sain vihdoin pestyä tuon auton

Kuva

Kuva
Millä aineilla pesit?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 05, 2012 9:11 pm

Dani kirjoitti:
Modifier kirjoitti:No joo... Sain vihdoin pestyä tuon auton

Kuva

Kuva
Millä aineilla pesit?
Autofoam ja Nano Bathe.

crowie

Viesti Kirjoittaja crowie » Ma Marras 05, 2012 9:56 pm

samunoz kirjoitti:
crowie kirjoitti:Tulipa testattua nyt ainetta. 9 tunnin putsaus/kiillotuksen jälkeen tuon levittäminen ja pois pyyhintä oli kyllä niin helppoa. Katotaas miten kestää taksin pinnassa, verrattuna gtechniq c1.
Tosi hyvältä, ainakin itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, mitä olen kerennyt taksia näkemään. Asiakas ollut kans tosi tyytyväinen, ja tullut kuulemma taksi tolpalla kans ihmettelyjä että mites tuo nyt nuin hyvin kiiltää paskan alta :)

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 05, 2012 10:02 pm

Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Marras 05, 2012 10:02 pm

crowie kirjoitti:
samunoz kirjoitti:
Tosi hyvältä, ainakin itse olen ollut tyytyväinen tähän asti, mitä olen kerennyt taksia näkemään. Asiakas ollut kans tosi tyytyväinen, ja tullut kuulemma taksi tolpalla kans ihmettelyjä että mites tuo nyt nuin hyvin kiiltää paskan alta :)
Milläs tätä on pesty? Onko tullut paljon kilometrejä alle?

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Marras 05, 2012 10:04 pm

Modifier kirjoitti:Mites ootko Samu kerinnyt kokeilla sitä QD:ta ?
En ole kun auto on ollut koko ajan ajossa ja on kyl saastaisessa kunnossa :oops: Pitäis pestä ennen pakkasia.
Jos ehtis viikonlopulla niin vois kokeilla. Kuinkas kauan pitäis asettua TI-hallin olosuhteissa ennen pois pyyhintää?

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 05, 2012 10:08 pm

samunoz kirjoitti:
En ole kun auto on ollut koko ajan ajossa ja on kyl saastaisessa kunnossa :oops: Pitäis pestä ennen pakkasia.
Jos ehtis viikonlopulla niin vois kokeilla. Kuinkas kauan pitäis asettua TI-hallin olosuhteissa ennen pois pyyhintää?
Ei mitään tarkkaa aikaa ole sanoa, mutta kierrä nyt koko auto ainakin rauhassa ympäri. Käyttäytyy mun mielestä vähän niin kuin BW ja HB, eli levittäessä näyttää tummemmalta/märältä ja katoaa kun rupeaa kuivumaan.

crowie

Viesti Kirjoittaja crowie » Ma Marras 05, 2012 10:11 pm

Omassa hallissa ovat pesseet AG shampoolla ja jollain esipesuaineilla. Käynyt kuulemma myös koneessa muutaman kerran. Heittäisin että joku 8-10tkm rullannut nyt.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Marras 05, 2012 10:18 pm

Modifier kirjoitti:
samunoz kirjoitti:
Ei mitään tarkkaa aikaa ole sanoa, mutta kierrä nyt koko auto ainakin rauhassa ympäri. Käyttäytyy mun mielestä vähän niin kuin BW ja HB, eli levittäessä näyttää tummemmalta/märältä ja katoaa kun rupeaa kuivumaan.
Kuinka kauan kestää et nano hiukkaset "asettuu". Vaikuttaako sheetingiin ja helmeilyyn vasta täysin kuivuttuaan vai heti?

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Marras 05, 2012 10:19 pm

crowie kirjoitti:Omassa hallissa ovat pesseet AG shampoolla ja jollain esipesuaineilla. Käynyt kuulemma myös koneessa muutaman kerran. Heittäisin että joku 8-10tkm rullannut nyt.
Miltä helmeily ja sheeting näyttää? Onko ollut harjallisessa vai harjattomassa konepesussa?

Vastaa Viestiin