hiusnaarmu kirjoitti:Tuon M#101 saatavuus on aikas heikkoa, jopa ulkomailta tilatessakin, niin jos "tyytyisi" tilaamaan Jannelta
Sonüs SFX-1, SFX-2 ja SFX-3 sarjan
Niin ja laikat samaa settiä!
SFX-1 keltainen - voimakkaasti leikkaava laikka
SFX-2 valkoinen - miedosti leikkaava laikka
SFX-3 oranssi - viimeistelylaikka
SFX-4 musta - leikkaamaton pehmeä laikka
Niin ei varmaan pahastin mene metsään?
Millaisia aineita noi on työstää

Itse en ehkä näkisi tarvetta SFX-4 laikalle, jos et sitten mustaa Hondaa tule työstämään.
Ainakin nimeämisien perusteella SFX-4 -laikan voisi kuvitella olevan suunniteltu SFX-4 -sealantin levittämiseen.
Siihen se tosin on aivan turha, koska mielestäni käsin on helpompaa levittää nuo aineet (poislukien ehkä isot pakettiautot jne.).
Aineet ovat mielestäni jossain määrin anteeksiantavia, ja suhteellisen mukavia työstää. Hieman Menzernan kaltaisia,
mutta eivät vaadi kuitenkaan yhtä pitkää aikaa, jotta alkaisivat hajota. Itse tykkäsin näistä. Erityisesti SFX-2 on hyvä perusaine.
Joku ei äskettäin ollut pitänyt näistä kovan BMW-lakkapinnan kanssa. Oletko tekemässä vain omaa autoa, vai ehkä muidenkin?
Jos lähinnä omaa autoa, niin minkä merkkinen ja ikäinen laite on kyseessä?
Olen nyttemin siirtynyt/siirtymässä "modernimpiin" aineisiin. Lisäksi alan olla sitä mieltä, että kovin vaahtomuovi (SFX-1 noista) saattaisi olla järkevää korvata karvalaikalla kun ostoslistaa suunnittelee.