

Esipesu hoidettiin Valet Pron PH Neutral Snow Foam lancella jonka jälkeen jatkoin pesua Turtlen Big Orangella kahden ämpärin taktiikalla. Tämän jälkeen pienellä paniikilla pohdin tehneeni työjärjestyksen hieman väärin, mutta vetäsin sitten kuitenkin perään Motonetin liuotinpesuaineen raakana pintaan - pitkän kaavan huuhtelu ja otin kaupan päälle Big Orangella varmistuspesun jotta sain (toivottavasti) tarvittavat litkut pois. Kuivaukseen tuli käytettyä useampaan otteeseen Honkkarista saatavia Kentin liinoja.




Tässä vaiheessa pimeyden myötä kutsui autoa ja allekirjoittanutta sisätilat, joten jatkoin hommaa vasta seuraavan päivän alkuillasta vetämällä pintaan PoorBoysin Black Hole:n. Kokemattomuuttani tulin lopputulokseen tuon täyttävästä vaikutuksesta että jokseenkin pirun paljon saisi työstää, että veisi ilkeemmän näköisiä naarmuja pois. BH tuntui kuitenkin antavan mukavan kiillon pintaan ja hennoimpia naarmuja piilottikin ihan kiitettävästi.


BH:n perään tyrkkäsin Colliniten #476s:ää kahteen kertaan. Toinen kierros lähinnä varmistamaan jos väsymyksen johdosta onnistuin ekalla kerralla unohtamaan spotteja.


Esipesu: Valet Pro - PH Neutral Snow Foam
Pesu: Turtle Big Orange + Eurow lammaskinnas
Liuotinpesu: Motonet Liuotinpesuaine raakana
Glaze: PoorBoys - Black Hole
Vaha: Collinite #476s x2
Vanteet: Bilt-Hamber Surfex HD + CQuartz Iron X
Renkaat: Autoglym Instant Tyre Dressing
Lasit: Autoglym Fast Glass
Jälkiviisaana näin ensimmäisen kunnollisen "fiksauksen" jälkeen fiilikset oli hyvät, varsinkin kun parin päivän sisään tuli ekat sateet ja helmeily pinnalla oli kyllä älyttömän paljon parempi kuin aikaisemmin. Clayta olisi pitänyt käyttää molempien sivujen alalaidoissa, mutta laiskuuttaan ei tullut nyt jaksettua (seuraavan kerran sitten
