Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Dani » Su Heinä 24, 2011 9:32 pm

Hynde kirjoitti: Kuva

Kuva

- Henkka -
Kuva
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ma Heinä 25, 2011 12:21 am

Kiitos kiitos... :lol:

Pannaan vähän turhempi postaus tällä kertaa. Lauantain pidin rokulipäivänä, kun taannoin leikattu selkä ilmoitteli, että voisi vähän huilata välissä. Hirveästi ei ollut tehtävää ja ne hoidin sitten tänään valmiiksi. Koska en saanut renkaita vanteille viikonloppuna, niin en voinut autoakaan maalata. Maanatai aamuna klo 0900 pitää olla rengasliikkeessä ja sieltä sitten sovittamaan heti miten alle. Mikäli kaikki ok, eikä tarvita kaarijumpaa, niin maalaamaan... 8-) Toivottavasti tällä kertaa menisi niin kuin Strömsössä...

Hioskelin tosiaan korin loppuun. Epäkeskoon P500 ja käsin pitkällä tallalla P600. Pari monttua vielä kittasin ja heitin niiden päälle vielä kierroksen hinkkaväriä.

Siinäpä sitä työnsarkaa odotti ja eikun epäkesko laulamaan

Kuva

Hionnat aloitettu ja hiomatonta

Kuva

Alkaa olla maalarille puhdasta taulua sotkettavaksi

Kuva

Kitattavat kohteet vielä karhensin muistaakseni P120. Kieppi kittiä, hionta ja hinkkaväri päällee

Kuva

Päivän päätteeksi hioin vielä nopsaan takapuskurinkin P320 ja vetäsin kierroksien hiontaväriä senkin päälle. Loput irto-osat vedin myös hiontaväreihin ja näin ollen kaikki osat ovat nyt valmiina maalia ja lakkaa varten... 8-)

Toivottavasti huomenna kaikki natsaa ja saadaan viimein pinta päälle...

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
EeKi
Viestit: 408
Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 10:50 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja EeKi » Ma Heinä 25, 2011 1:46 pm

Hyvähyvä, näin maalarina voin sanoo että harvempi ammattimaalarikaan ei hiero noin pitkään pohjia.
Tosin töissä tuon mittainen projektiin saa mennä se max 3 pv pohjiin, eli viikossa tyyliin koko auto kuntoon purkutöineen ym.

Ei pitäis ainakaan kitti paikat tulla läpi tai hiomanaarmut. Monta kertaa olen kavereilleni ym vängännyt että jos tehdään hyvin niin p500 on minimi loppuhionnassa.
Jotkut näimmä myös haluaa tehdä hyvää jälkeä ;)

Mielenkiintoista seurattavaa. :arrow:

E: kannattais noi ovenkahvat ottaa pois, muistaakseni lähtee aika helposti pois tai sitten sekotan uudempiin bemareihin.
Aina tulee parempi mitä enemmän purettu sekä nyt kun on kahvat paikoillaan, riippuen maalarista niin vaarana voi olla että väriä ei mee väleihin ja paistaa pohja läpi. Sekä lakkauksessa pikku valumavaara. :D

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ti Heinä 26, 2011 2:49 am

Kiitos Eeki!!! Pelkkää asiaa ammattilaisen suulta. Kahvoja en ottanut pois, koska tässä on maalausystävälliset kahvat, eli reippaasti irti korista. Näin ollen maalausta aloittaessani, kävin läpi ensin nämä ns. kinkkiset kohdat ja välit, ennen kuin aloitin vetämisen "isolla" kädellä... :D Toki tuo pohjien hiveleminen meni vähän pitkäksi, mutta kun joutui odottamaan noita renkaiden laittoa vanteille, niin oli aikaa hipostella... :lol: Silti jäi yksi pieni kolhu, jota en enää saatana löytänyt hiontavaiheessa... :evil: Aloittelijan virhe kävi tämän kanssa... Merkinta alussa!!! Noh, ei se nyt ihmeellinen ollut, mutta silti...

Mulla on aina ollut sellainen tunne, että täällä foorumilla on pakko olla maalareita!!! Toivoisinkin, että kyseiset henkilöt avaisivat enemmänkin sanallista arkkuaan. Lähinnä nuo paikkamaalaukset / kiveniskemien korjaukset ovat sellaisia, jotka liittyvät oleellisesti tähän "detailing" touhuun. Pienellä salkkukompuralla ja Iwatan kynäruiskulla saa paljon aikaiseksi osaavissa käsissä... ;) Tietysti osa tästäkin ammattikunnasta varmaan haluaa pitää omat tiedot ominaan ja antaa muiden selvittää / keksiä samat metodit itse... ;) Tuntuu niitä löytyvät kiillottelijoistakin........

Mutta takaisin varsinaiseen asiaan...

Tänään oli raskaan ja haastavan (ainakin tällaiselle amatööri puuhastelijalle) session viimeinen päivä. Renkaiden sovitus ja maalaus. Jäljellä on siis enää tätä foorumia lähempänä olevia aiheita, eli hinkkausta, kiillottelua ja hipostelua... :lol:

Aamu aloitettiin visiitillä rengasliikkeeseen. Sieltä palattauani nopea sovitus alle, jotta näkee, että tarvitaanko "kaarijumpaa". Takaa istuu todella hyvin, ja jos tarvii pokata, niin sirppien taitolla pärjää. Eteen tuumaa leveämmät kehät talvella, mutta se onkin ihan toinen tarina...

Kuva

Kiitos Nixulle pidemmistä pulteista ensi hätään!!!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sen jälkeen alkuperäiset vanteet takaisin ja viimeiset hionnat, teippien tarkastukset, puhdistukset ja rasvanpoistot. Auto talliin ja valmistelemaan maalausta.

Kaluston huoltoa ja testausta alkuunsa. Maalausruiskuna toimii Bilteman "ammattiruisku". MITÄ, BILTEMAN?????? Kyllä vain. Tämä on niitä harvoja tuotteita (hiekkapuhallusruiskun lisäksi), joilla saa todellakin rahoilleen vastinetta. Ko. ruisku maksaa 29,90 sekä varaosia on seinä täynnä. Tätä ruiskua käyttävät hyvin monet maalarit pohjien ja massojenkin ruiskimiseen. Amatöörin käteen juuri se ruisku, jolla hommat kannattaa aloittaa. Jälki on hyvää ellei osaavissa käsissä varsin loistavaa. Miksi? Koska tämä on todella röyhkeä kopio Satan maaliruiskusta ja myös toimiva sellainen... :lol: Itseltänikin näitä löytyy kolme. Pohjille, maaleille ja lakoille. Jos tiivisteet vastaavat porsivat, niin heittää roskiin ja hakee uuden tai vaatii takuuseen uutta... ;)

Maaliksi tuli siis luottopaikasta noudettu Spies heckerin liuotinpohjainen maali. Vesiohenteisten kanssa pelleily osaltani saa odottaa niin kauan, kunnes liuotin pohjaista ei enää saa. Ja siihen voi mennä hetki... Lakaksi vedettiin aikaisemminkin mainittua Debeerin nano-lakkaa, joka oli itselleni uusi tuttavuus näin isossa mittakaavassa. Aina tulee mietittyä kaksi kertaa, ennen kuin ruiskii jotain outoa tavaraa pintaan ensimmäistä kertaa. Niin nytkin. Varmaan puolituntia istuskelin auton takana poltellen norttia ja käyden mielessäni läpi, että mitä tehdään missäkin järjestyksessa... :lol:

...ja niin tämäkään uusi lakka ei jättänyt yllätyksittä... :lol: Tätä sai tuskassa vetää kolme kerrosta, jotta pinnasta tuli "lasimainen". Vieläkin olisi voinut jatkaa, mutta ei pokka riittänyt... :lol: Valumien pelko hakkasi takaraivossa ja tähän lopetettiin. Tämä lakka vaati siis useamman kerroksen, jotta pinnasta tuli halutunlainen, mutta silti en yhtään valumaa saanut aikaiseksi. Hyvä niin... :D Vähän ristiriitaisiksi jäivät fiilikset tuosta tuotteesta. Periaatteessahan tuo on pirun hyvä, mutta... noh, katsotaan huomenna, miltä se pinta näyttää kuivuttuaan... Roskia ei juuri pintaan laskeutunut ja niistä vähistäkin kyllä eroon päästään myllytysvaiheessa. Eli siis kaiken kaikkiaan, olen todella tyytyväinen tulokseen TÄSSÄ vaiheessa. Katsellaan huomenna ulkona paremmin, että miltä näyttää. Sinne se jäi talliin kuivumaan...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Muutama kuva maalatusta autosta, mutta nekin perkele lähinnä suojauspaperista... :lol: Hirveästi ei tullut keskityttyä nyt kuvakseen, koska kaikki energia meni tuon maalauksen suorittamiseen. Otetaan vaikka huomenna / ylihuomenna parempia kuvia... ;)

Auto saa nyt rauhassa kuivahtaa pari päivää, ennen kuin maalipinnalle teen yhtään mitään. Huomenna maalataan vielä pari pikkuosaa, kuten peilit, puskuri jne... Samalla voisi aloitella tuon ns. detailing vaiheen valojen ja listojen kunnostamisella. Tässä on nyt pari päivää hyvää aikaa tehdä noita pienempiä juttuja, ennen kuin jatketaan lakkapinnan kimpussa.

Sipoo out!!!

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Ti Heinä 26, 2011 9:28 am

Menihän ne vanteet heti alle ja kuvatkin tuli näytille vaikka auto kesken onkin :lol:

Aika lupaavalle näyttää, katsotaan vaikka livenä tarkemmin kun auto on valmis. Takana tulee ainakin kivasti ulos kaaresta. Etuvanteesta nyt ei osaa tuosta kuvasta sanoa, muutaman millin voisi tulla ulommas ehkä? Mutta sekin korjaantuu jos kehä vaihtuu leveämpään :D
E53 X5 3.0D

Jiri
Viestit: 93
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 3:22 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Jiri » Ti Heinä 26, 2011 12:22 pm

Nonni! Nyt oon kyllä virallisesti kateellinen :shock: ...noi vanteet! Speksit, leveys ja ET? Mahtuisko takaset yhtään sisemmäs? Onneks ei sentään ole 19", olisin vaipunut jo liian syvälle itsesääliini. Onko tää ihan vakio M-sport II alustalla?

Valojen kunnostus kiinnostaa kanssa, jos viitsit niin selostahan sitäkin projektia kunnolla ;) Oman E39:n ajovalot on melkoisen hiekkapuhalletut, uudet "lasit" maksais 140e...

Koskas kuvia maalipinnasta? 8-)

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ti Heinä 26, 2011 1:07 pm

Jiri, tossa pahimpaan nälkään yksi valojen kiillotus.

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ti Heinä 26, 2011 2:36 pm

Jiri kirjoitti:Nonni! Nyt oon kyllä virallisesti kateellinen :shock: ...noi vanteet! Speksit, leveys ja ET? Mahtuisko takaset yhtään sisemmäs? Onneks ei sentään ole 19", olisin vaipunut jo liian syvälle itsesääliini. Onko tää ihan vakio M-sport II alustalla?

Valojen kunnostus kiinnostaa kanssa, jos viitsit niin selostahan sitäkin projektia kunnolla ;) Oman E39:n ajovalot on melkoisen hiekkapuhalletut, uudet "lasit" maksais 140e...

Koskas kuvia maalipinnasta? 8-)
Edessä 9x18 (tulee 10x18) ja takana 11x18. 15 mm spacerit joka kulmassa, eli mahtuu sisemmäs. Alkuperäisten vanteiden et oli jotain 40 ja niistä nämä on sorvattu. Omasta mielestä noi 19 tuumaset on liian isot vanteet, jos tavoitteena on leveät vanteet. Loppuu tila koteloista... Sitten kun auto tulee tonttiin, niin 18 tuumaiset tulevat oikeuksiinsa... ;) Eteen on vaindettu vielä lisäksi -30 mm H&R jouset, sekä Bilsteinin tolpat.


Jaa kuvia??? Noh, tämä projekti karkasi nyt lapasesta vielä enemmän... :lol: Tuijottelin aamun tuota maalipintaa ulkona ja vähän tummempi sävy tuossa uudessa maalissa on. Tätä osasin pelätä, kun vaikealta tuntui löytää oikeaa lätkää. Keula on nyt purettu, loput pinnat matattu. Mies maalikauppaan ja illalla loputkin samaan väriin... ;)

Vaihtoehto olisi tietysti häivyttää tuohon lokariin, mutta olen sen osalta vielä niin opettelija, että ei näe vaivaa, vaan samaan rahaan koko lokari.
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Ti Heinä 26, 2011 2:41 pm

Hynde kirjoitti:Jaa kuvia??? Noh, tämä projekti karkasi nyt lapasesta vielä enemmän... :lol: Tuijottelin aamun tuota maalipintaa ulkona ja vähän tummempi sävy tuossa uudessa maalissa on. Tätä osasin pelätä, kun vaikealta tuntui löytää oikeaa lätkää. Keula on nyt purettu, loput pinnat matattu. Mies maalikauppaan ja illalla loputkin samaan väriin... ;)

Vaihtoehto olisi tietysti häivyttää tuohon lokariin, mutta olen sen osalta vielä niin opettelija, että ei näe vaivaa, vaan samaan rahaan koko lokari.
No niin, jotain tämmöistä osasi odottaa :lol:

Mites se meni että et ala omassa tallissa kokonaisia autoja maalaamaan, jotain pikkuosia vaan :D
Toki meneehän tuokin nyt kahdessa osassa :D
Viimeksi muokannut _nixu_, Ke Heinä 27, 2011 3:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
E53 X5 3.0D

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Heinä 26, 2011 6:52 pm

Suottaapi olla että takaa joutuu kaaria rullailemaan, spacereita nimittäin ET ota pois :twisted:
Löytyykö sulta kaarimankelia?
Jos niin voisin tulla "kahville", olis tarvetta kans levittää vähän lisää kun 15mm spacereilla tuntuu toinen puoli vähän raapivan kun kontti on täynnä tavaraa ja kaksi ihmistä takapenkillä.

..nyt on takacamberit muutenkin +2.xxº eli aika lailla näin / \ :D eli mankelin jälkeen joutaa vähän nostaa renkaita pystymmäksi.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ke Heinä 27, 2011 10:50 pm

^Juu ei ne spacerit ole mihinkään lähdössä. Älä huolestu... :lol: Valitettavasti ei ole omaa mankelia tällä hetkellä, joten en voi auttaa. Hommataan sitten lainaan, jos ja kun itsekin tarvitsee kantteja kääntää. Se on siinä ja siinä...

Kaikki maalaukset on tehty, mutta täytyy ottaa pieni aikalisä ja laittaa tuo etupuskurikin kuntoon. Ei viitsi sitä nyt laittaa haljenneena takaisin. "Muovihitsailua" vahvistusta ja sen semmoista... prkl...

Kaiken kukkuraksi maalinsekoittajalla kävi jokin aivopieru ja tuli vähän jotain muuta kuin piti... :roll: Täytyypä käydä jututtamassa ko. sankaria huomenna ja ottaa uusi erä tilalle. Eli uudestaankin pitää maalata. Sinänsä ei kova homma, mattausta ja ruiskintaa, mutta kuitenkin... huh huh...

Palataan asiaan, kun ollaan päästy taas "takaisin" samaan kohtaan... :lol:

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ti Elo 02, 2011 11:31 pm

Jaahas, mistähän sitä aloittaisi... :roll: Muutama päivä tuli pakollista taukoa, kun kuumetta ja vastaavaa puski päälle. Sen jälkeen olikin aika palata "reippain" mielin korin kimppuun. Eli tosiaan uudestaan jouduin maalaamaan suurimman osan autosta, koska sain väriviallista maalia. Kerrankin, kun jätin testilätkän maalaamatta, niin napsahti "esaa leukaan"... :cry: Hionta oli vain yhtä helvettiä, koska pinta oli kostea ja näin ollen hiontalaikat vähän väliä tukossa...

Autoa takaisin talliin ja teippauksiin

Kuva

Parin päivän päästä oli aika tarkastella pintaa ja tehdä korjauksia. Rehellisesti on sanottava, että tuo ennen käyttämätön lakka ei meinannut millään tasoittua mieleiseksi... :roll: Tuntui perkeleen vaikealta lakattavalta ja pinta ei meinannut millään tulla lasiseksi, vaikka usean kiepin vedin. Ihan erilaista, kuin tuo Valsparin normaali kirkaslakka, jota yleensä pintaan laitan. Taas tuli todistettua itselleen, että pitäisi amatöörinä pysyä niissä tutuissa aineissa ja jättää uusien kokeilut vähän pienempiin kohteisiin... :lol: Kyllä pinta aikaiseksi saatiin, muttei se missään nimessä täydellinen ollut. Tämähän sitten aiheutti jälkitöitä hivenen enemmän... :lol:

Eli suoraan vesihiontaan matka kävi. Tarvittavat kohdat oikaistiin P1500 vesissä ja "kiinteällä" alustalla.

Kuva

Kuva

Megun alusta hiontapaperin kanssa on varsin soiva yhdistelmä. Tätä voi sitten seurata Abralonin hiontapaperi + epäkesko yhdistelmällä. Abralon P2000 + P4000

Kuva

Hiottu ja hiomaton

Kuva

Ylempi osa käsitelty P1500 ja jäykkä alusta. Alempana jatkettu Abralon P2000 + P4000

Kuva

Kylki oikaistu P1500

Kuva

Perään Abralon P2000 + P4000

Kuva

Kuva

Vesihionnassa pätee vähän sama asia, kuin kittauksien oikaisussa. Jos halutaan saada tuollaista aaltoilevaa aplaria pois, niin oikaisussakin pitää olla jäykähkö alusta, joka ei myötäile kaikkia huippuja ja pohjia yhtä aikaa. Tuo Abralon on melko pehmeä ja paksu laikka, jolloin se ei sovi kovin hyvin oikaisuun. Oikaisun jälkeiseen hienompaan käsittelyyn taas erittäin hyvää tavaraa... 8-) Paperit kannattaa pitää vesiastiassa likoamassa ja pehmenemässä ja veteen kannattaa laittaa loraus pesuainetta liukasteeksi ja laikkojen puhdistukseen. Abraloneja kannattaa olla pari kappaletta karkeutta kohden tällaisessa työssä. Toinen likoamassa / puhdistumassa ämpärissä ja toinen epäkeskossa. Itse en käytä mitään erikoista epäkeskoa vaan tuo sama 150 mm:n paineilmalla toimiva epäkesko hoitaa asian vallan hyvin ellei jopa paremmin... ;)

Sen jälkeen olikin aika kiillottaa hiontajäljet pois. Pelkästään Schollin S17+ aineella mentiin. Laikkoina tuli kokeiltua karvaa, Schollin omaa ja LC:n padeja, mutta päädyin työstämään kombolla S17 - LC CCS oranssi. Miksi? Koska halusin ehden stepin kombon käyttöön. Lakkapinta on tässä vaiheessa NIIN pehmeä, että sitä ei ole järkeä kiilloottaa viimeiseen hohtoonsa saakka. Tärkeintä oli saada vesihionta skraadut pois ja siedettävä kiilto pintaan yhdellä vedolla. Tässä vaiheessa ei ole järkeä keskittyä kaikkien pienien mikronaarmujen poistoon, koska niitä tulee VARMASTI, ennen kuin lakkapinta kovettuu kunnolla. Sen jälkeen on oikea hetki pitää Jewellin sessio... 8-) Eli tuolla kombolla mentiin...

Kertaveto joka paikkaan

Kuva

Ei tarvita teippiä... :lol:

Kuva

Kuva

Lopuksi nopea kerros Prima Amigoa pintaan epäkeskolla ja LC CCS sinisellä. Mahdollisten hologrammien tasoittelua samalla, koska niitä jää varmasti edellä mainitulla kombolla noin pehmeään lakkaan.

Kuva

Sinne se jäi odottamaan puskuriaan huomiseen saakka. Seuraavissa kuvissa Amigo on pinnassa, mutta sitä ei ole pyyhitty vielä pois.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ei se ihan vielä priimaa ole, mutta kyllä sillä kai ajaa. Vähän harmittaa tuo lakka, kun ei ole täydellinen... :cry: Kirjoitellaan taas, kun muiltakin projekteilta ehtii. Jos jäi jotain kaivelemaan, niin KYSYKÄÄ!!!

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Ke Elo 03, 2011 12:06 am

Hynde kirjoitti:Jos jäi jotain kaivelemaan, niin KYSYKÄÄ!!!

- Henkka -
Harmittaako tuo lakka :lol:

Ei vaines. Kävin livenä vakoilemassa ja TAIVAS VARJELE MITÄ SIELTÄ TULEE!
Sieltä tulee ehkäpä suomen parhaan maalipinnan omaava E39. Nyt vaan sisulla taistelet kirkon valmiiksi niin kehtaa tulla kesoilille kahville, minä tarjoan ;)

Ps. Siinä kesoilin risteyksessä on uutta asfalttia joten kannattaa kiertää vaikka ahjon kautta tontille ettei uusi maalipinta tärvelly heti alkuunsa :lol:
E53 X5 3.0D

Avatar
Anzafin
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 10:06 pm
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Anzafin » Ke Elo 03, 2011 1:06 am

Kuva

Avatar
TKe_
Site Admin
Viestit: 2857
Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Elo 03, 2011 8:32 am

Kuva
Aivan sairaan siistiä.

K70
Viestit: 2754
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:56 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja K70 » Ke Elo 03, 2011 8:33 am

Tsiisus!
On kyllä hatunnostonarvoista työskentelyä...ja kynnetkin auton kanssa sävysävyyn, ihanat! :lol:

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Elo 03, 2011 8:52 am

Ei hyvää päivää :shock:

Jos ei emännä jakaannu niin yritän Henkka tulla pällistelee tätä täs joku päivä?
Vain YKSI LSP!

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ke Elo 03, 2011 9:35 am

Tässä on kynnet olleet siniset jo puoltoista viikkoa... :lol:

Vaimo saa kauppakassinsa ajoon... :D Oma olisi vielä tuossa tallin nurkalla pressun alla... :roll: Vajaa kaksi viikkoa lomaa jäljellä, joten kai sekin on vielä tuolta kaivettava esille.

Kyllä täällä Mika käydä saa. Voitais samalla katsoa sitä sinunkin autoa... ;)
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Elo 03, 2011 4:49 pm

Kuva
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Polo09
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 3:40 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Polo09 » Ke Elo 03, 2011 5:35 pm

Kuva

Jiri
Viestit: 93
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 3:22 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Jiri » Ke Elo 03, 2011 6:43 pm

:shock: Vetää hiljaseks!

Miten tän nyt muotoilis... Ai että!!! Julmetun hyvää duunia 8-)

Avatar
EeKi
Viestit: 408
Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 10:50 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja EeKi » Ke Elo 03, 2011 7:24 pm

Innolla odotellaan lopullista kiillottelua ja "valmis" kuvia. 8-)

Avatar
patonki
Viestit: 259
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 8:08 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja patonki » Ke Elo 03, 2011 8:30 pm

"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
"Life is too short to be pissed of all the time"

Croma
Viestit: 69
Liittynyt: To Heinä 28, 2011 8:23 pm

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja Croma » Ke Elo 03, 2011 10:10 pm

Hieno projekti! Mutta nyt kun oikein luvan kanssa saa kysyä mikä jäi askarruttamaan, niin uskallan kysyä tyhmiä. Maalataanko koskaan ovien sisäpintoja ja palkkeja, siis niitä jotka ovat tehtaalta tullessaan värissä? Tai vaikkapa konepellin alustaa? Lähinnä ajattelen projektia, jossa ulkoväri vaihtuu radikaalisti. :oops:

Avatar
EeKi
Viestit: 408
Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 10:50 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Hynden oma kesälomaprojekti e39 m-sport touring

Viesti Kirjoittaja EeKi » Ke Elo 03, 2011 10:46 pm

Croma kirjoitti:Hieno projekti! Mutta nyt kun oikein luvan kanssa saa kysyä mikä jäi askarruttamaan, niin uskallan kysyä tyhmiä. Maalataanko koskaan ovien sisäpintoja ja palkkeja, siis niitä jotka ovat tehtaalta tullessaan värissä? Tai vaikkapa konepellin alustaa? Lähinnä ajattelen projektia, jossa ulkoväri vaihtuu radikaalisti. :oops:
Siis öh, tottakai jos väriä vaihdetaan.

Vastaa Viestiin