Keskustelua kännyköistä!
Re: Keskustelua kännyköistä!
Tänään lävähti "postiluukusta" Iphone 6 Plus. Vaikuttaa muutaman tunnin näpräilyn jälkeen oikein pätevältä laitokselta. Viimeisimpinä olleet Nokia 820 ja Samsung S3 vaikuttaa nyt ihan kuralta. Ensimmäinen Applen tuote mulle, toivottavasti ei ala potuttamaan yhtä nopeasti kuin noksut ja sampat 

One Plus Onen meinasin iPhone 5s tilalle hommata, lähes kaikki löytyy mitä tarvitsee, paitsi vesitiiveys ja LTE800, mutta eiköhän niiden puutteen kanssa pärjää. 

Kyllä pärjää. Kuukauden päivät ollut käytössä. Loistopeli on.
Lähetetty OnePlus Onella
Lähetetty OnePlus Onella
Jolli tuota 800Mhz tuen puuttumista ei hirveeksi miinukseksi voi vielä laskea. Tällä hetkellä noi nopeemmat 3G:t eli LTE (eli 3.9G:t - ei 4G. LTE ei täytä ITU-R standardia -> Ei ole 4G) ja Dual-Carrier on enimmäkseen toteutettu 1800Mhz (LTE) ja 2100Mhz (Dual-Carrier) ja joskus harvoin 2600Mhz. Haja-asutusalueen LTE verkon laajentuessa 800Mhz yleistynee mut käsittääkseni vielä tarjontaa ei ole niin paljoa - että kannattaisi puhelinta sen mukaan valita.
Munkin pitäs kans valita itelleni puhelin piakkoin kun vanha alkaa tympiä. Toistaiseksi en vaan saa oikein mitään fiiliksiä mistään. iPhone 6 tuntuu samalta kun alkuperäinen iPhone vuodelta 2007 mutta GPS:llä, isommalla näytöllä, sormenjälki tunnistimella ja ilman alkuperäistä "ruggered" fiilistä. Android puolella odottelen lähinnä Nexus 6en tulemista koska 5nen on omaan makuun ihan loistava ja Kitkat/Lollipop tuntui ihan näppäriltä. Winkkaripuolella ei ole mitään kiinnostavaa - vaikka perin hyvä käyttis onkin ja oon loistavasti pärjännyt sen kanssa ilman moitetta kohta 1,5 vuotta.
Munkin pitäs kans valita itelleni puhelin piakkoin kun vanha alkaa tympiä. Toistaiseksi en vaan saa oikein mitään fiiliksiä mistään. iPhone 6 tuntuu samalta kun alkuperäinen iPhone vuodelta 2007 mutta GPS:llä, isommalla näytöllä, sormenjälki tunnistimella ja ilman alkuperäistä "ruggered" fiilistä. Android puolella odottelen lähinnä Nexus 6en tulemista koska 5nen on omaan makuun ihan loistava ja Kitkat/Lollipop tuntui ihan näppäriltä. Winkkaripuolella ei ole mitään kiinnostavaa - vaikka perin hyvä käyttis onkin ja oon loistavasti pärjännyt sen kanssa ilman moitetta kohta 1,5 vuotta.
Vain YKSI LSP!
No nyt sitten selvitellään miten ja missä onnistuis ja kenen maksamana ompun näytön korjaus.... Rähmäkäpälöin puhelimen nurkka edellä lattiaanLeksa kirjoitti:Tänään lävähti "postiluukusta" Iphone 6 Plus. Vaikuttaa muutaman tunnin näpräilyn jälkeen oikein pätevältä laitokselta. Viimeisimpinä olleet Nokia 820 ja Samsung S3 vaikuttaa nyt ihan kuralta. Ensimmäinen Applen tuote mulle, toivottavasti ei ala potuttamaan yhtä nopeasti kuin noksut ja sampat

-
Lähettämällä kai suoraan huoltoon onnistuu helpoiten, ellei huolto ole lähellä.Leksa kirjoitti:No nyt sitten selvitellään miten ja missä onnistuis ja kenen maksamana ompun näytön korjaus.... Rähmäkäpälöin puhelimen nurkka edellä lattiaanLeksa kirjoitti:Tänään lävähti "postiluukusta" Iphone 6 Plus. Vaikuttaa muutaman tunnin näpräilyn jälkeen oikein pätevältä laitokselta. Viimeisimpinä olleet Nokia 820 ja Samsung S3 vaikuttaa nyt ihan kuralta. Ensimmäinen Applen tuote mulle, toivottavasti ei ala potuttamaan yhtä nopeasti kuin noksut ja sampat
Kallista on

http://www.smarthuolto.fi/fi/Apple/iPhone-6-Plus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kotivakuutushan jeesaa osan matkaa.Leksa kirjoitti:No nyt sitten selvitellään miten ja missä onnistuis ja kenen maksamana ompun näytön korjaus.... Rähmäkäpälöin puhelimen nurkka edellä lattiaan
Täältäkin kannattaa kysyä tarjousta http://itapsa.com/iphone-huolto/nayton- ... Fifz5UcSM8
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Laitoin vahinkoilmoituksen, vaativat kirjallisen korjausarvion. Siinä sitten selvittelin että lähin "Apple-certified" huoltoliike on Oulussa. (Vaativat vakuutusyhtiöstä tämänkin.) Tänään heitin puhelimen taskuun ja ajoin Ouluun. Korjausarvio = Uusi puhelin. Virallisten ohjeiden mukaan ei saa vaihtaa pelkkää näyttöä, raukeaa takuu. Vaihtolaitteen hinta 419e ja korjausarvion hinta 35e (lisäksi se että katsoivat että puhelimesta on näytön lasi rikki kesti 1,5h). Halpaa ja helppoa omistaa omena 

http://www.puhelinklinikka.fi/hinnasto" onclick="window.open(this.href);return false;
Tätä kannattaa myös harkita, asiallinen liike turussa. Vaikuttanut aika kauan motot.netin puolella nimimerkillä Jusutus kyseinen henkilö.
Tätä kannattaa myös harkita, asiallinen liike turussa. Vaikuttanut aika kauan motot.netin puolella nimimerkillä Jusutus kyseinen henkilö.

-
Paljon on omavastuu?Leksa kirjoitti:Laitoin vahinkoilmoituksen, vaativat kirjallisen korjausarvion. Siinä sitten selvittelin että lähin "Apple-certified" huoltoliike on Oulussa. (Vaativat vakuutusyhtiöstä tämänkin.) Tänään heitin puhelimen taskuun ja ajoin Ouluun. Korjausarvio = Uusi puhelin. Virallisten ohjeiden mukaan ei saa vaihtaa pelkkää näyttöä, raukeaa takuu. Vaihtolaitteen hinta 419e ja korjausarvion hinta 35e (lisäksi se että katsoivat että puhelimesta on näytön lasi rikki kesti 1,5h). Halpaa ja helppoa omistaa omena
350 euroahiusnaarmu kirjoitti:Paljon on omavastuu?Leksa kirjoitti:Laitoin vahinkoilmoituksen, vaativat kirjallisen korjausarvion. Siinä sitten selvittelin että lähin "Apple-certified" huoltoliike on Oulussa. (Vaativat vakuutusyhtiöstä tämänkin.) Tänään heitin puhelimen taskuun ja ajoin Ouluun. Korjausarvio = Uusi puhelin. Virallisten ohjeiden mukaan ei saa vaihtaa pelkkää näyttöä, raukeaa takuu. Vaihtolaitteen hinta 419e ja korjausarvion hinta 35e (lisäksi se että katsoivat että puhelimesta on näytön lasi rikki kesti 1,5h). Halpaa ja helppoa omistaa omena
- pellepoliisi
3,5 vuotta käytössä ollut LG P990 sai väistyä, kun tuli ostettua LG G3. Onhan toi kaikessa suhteessa parempi ja nopeampi yms, tosin ei toi nyt yllätyskään ollut.
Ei tartte enää odotella ohjelmien aukeamista ja sulkeutumista.
Toivottavasti kestäisi yhtä pitkään. LG kyllä vakuuttanut, joten Samsungit ja muut ei ollut missään suhteessa vaihtoehtoina.
Langaton lataus on kyllä ihanan helppoa.
Ei tartte enää odotella ohjelmien aukeamista ja sulkeutumista.

Toivottavasti kestäisi yhtä pitkään. LG kyllä vakuuttanut, joten Samsungit ja muut ei ollut missään suhteessa vaihtoehtoina.
Langaton lataus on kyllä ihanan helppoa.
Saisi tulla uusien luurien mukana vakiovarusteena muovikuori, jolla vähennetään lasin rikkoitumisia. Aini, mutta sitten menee hieno design vituiks..
Mä oon töissä tuhonnut pudottamalla näytön yhdestä puhelimesta ja nyt ostin LG:n G3:een karkaistua lasia olevan näytönsuojan. Eihän se näytönsuojaksi halpa ole, kun maksoi jotain 20€, mutta halvempaa kun se korjaaminen jostain pikku kolhusta.
Tykkään tästä muutenkin enemmän kuin muovisesta naarmunsuoja- kalvosta, koska näppituntuma pysyy samanlaisena, kuin ilman kalvoa. Valmistajaa en muista, olisko ollut Zagg, Spiegen tms.
Tykkään tästä muutenkin enemmän kuin muovisesta naarmunsuoja- kalvosta, koska näppituntuma pysyy samanlaisena, kuin ilman kalvoa. Valmistajaa en muista, olisko ollut Zagg, Spiegen tms.
Itellä olis ollu "lompakko" mallinen suoja tulossa briteistä, mutta auttamattomasti myöhässäTKe_ kirjoitti:Saisi tulla uusien luurien mukana vakiovarusteena muovikuori, jolla vähennetään lasin rikkoitumisia. Aini, mutta sitten menee hieno design vituiks..

eBaystä ostin omaan Moto G:n lasisen suojan 6€:lla. En tiedä onko noissa eroja kalliimpiin? Mutta tuntuma on kyllä tosi jees, kun sormi liukuu nätisti pinnalla eikä jää niin helposti sormenjälkiä. Aivan ehdoton varuste!Peksi kirjoitti:Mä oon töissä tuhonnut pudottamalla näytön yhdestä puhelimesta ja nyt ostin LG:n G3:een karkaistua lasia olevan näytönsuojan. Eihän se näytönsuojaksi halpa ole, kun maksoi jotain 20€, mutta halvempaa kun se korjaaminen jostain pikku kolhusta.
Re: Vs: Keskustelua kännyköistä!
Niinpä! Itellä ei kyllä tuu enää oleen kännykkää ilman tollasta.Ewottaja kirjoitti:eBaystä ostin omaan Moto G:n lasisen suojan 6€:lla. En tiedä onko noissa eroja kalliimpiin? Mutta tuntuma on kyllä tosi jees, kun sormi liukuu nätisti pinnalla eikä jää niin helposti sormenjälkiä. Aivan ehdoton varuste!Peksi kirjoitti:Mä oon töissä tuhonnut pudottamalla näytön yhdestä puhelimesta ja nyt ostin LG:n G3:een karkaistua lasia olevan näytönsuojan. Eihän se näytönsuojaksi halpa ole, kun maksoi jotain 20€, mutta halvempaa kun se korjaaminen jostain pikku kolhusta.

Mulla ollu ompuissa suojakuoret. Sellaiset, joissa reunat nousee kosketuspinnan yli. Eli tulee pienet reunukset näytölle. Näin lasi ei pääse ottamaan osumaa, ellei tule ihan "flättinä" johonkin kiven päälle esim.
Ensimmäisessä 3GS:ssä ei ollut ja se kärsi.
4S:ssä ja nyt 5S:ssä em. suojakuoret ja puhelin on edelleen kuin uusi.
Ensimmäisessä 3GS:ssä ei ollut ja se kärsi.

4S:ssä ja nyt 5S:ssä em. suojakuoret ja puhelin on edelleen kuin uusi.

Tunarit!
Mulla ollu nyt puolisen vuotta Lumia 930 ilman mitään suojia ja on ku uus. Entinen 1020 oli vuoden käytössä(nyt muijalla) ja sekin oli ku uus, vaikka tippui pari kertaa. Kestävää tekoa. 

Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Itellä on 4s iluuri ollu noin kaks ja puoli vuotta käytössä ilman mitään kuoria, ja pahimmat vauriot on hyvin hennot naarmut näytössä (luultavasti tullu taskussa jos/kun ollu muuta roinaa samassa taskussa). Ei noikaa naarmut normioloissa tai käytössä edes näy, ruutu mustana pitää peilata valoa vasten että huomaa. Eli paljon on kiinni myös puhelimen kohtelusta [emoji375]
Sanoppa muuta. Edellinen Samsungkin tipahti taskusta muutaman viikon ikäisenä ja siihenki näyttöön särö. Oli kuitenki sen verran pieni ettei haitannutPeke kirjoitti:Tunarit! )

Noissa tietyissä puhelimissa lasi tulee sen verran ulos "kuoresta", että se ei kummosta kolhua tarvitse hajotakseen.
itellä Samsung Galaxy Trend Plus ja pirun vaikee löytää siitä mitään muuta kehuttavaa kun halpa hinta, näyttö ei todellakaan ole mikään hipaisunäyttö se on pirun pemeetä muovia.
akun kesto 1 vrk. hidas kun...
akun kesto 1 vrk. hidas kun...

Mulla menee duunipuhelimen liisari umpeen ja piti tilailla uutta puhelinta.
Luonnollisesti olin valkkaamassa iPhone6:sta. No sen nyt ei käy. Vain esimiehet saa valita sellaisen, kun on niin kallis.
Sain vastauksen ja ajattelin, että ok...painuin saman tien puhelimien tilaussivulle ja tilasin Samsung Galaxy Note 4:n.
Tuli vahvistus, että esimies on hyväksynyt ja laittanut tilauksen eteen päin
Tutustutaan nyt tohon Anteroidi-maailmaankin, kun on täysin vieras entuudestaan.
Luonnollisesti olin valkkaamassa iPhone6:sta. No sen nyt ei käy. Vain esimiehet saa valita sellaisen, kun on niin kallis.
Sain vastauksen ja ajattelin, että ok...painuin saman tien puhelimien tilaussivulle ja tilasin Samsung Galaxy Note 4:n.
Tuli vahvistus, että esimies on hyväksynyt ja laittanut tilauksen eteen päin

Tutustutaan nyt tohon Anteroidi-maailmaankin, kun on täysin vieras entuudestaan.