Maalattu korin pesu
Maalattu korin pesu
Auton ovi ja etukaari maalattu ammattilaisella viikko sitten. Ajokelit olivat tässä viikon aikana -20, +2 ja nyt -8. Eli suolakurat mukavasti jämähtäneet pinnoille niin suojattuun kuin vastamaalattuunkin. Tiedän, että maalaamot suosittavat pesua vasta 2-4vkon päästä maalauksesta ja pakkaset varmaankin pitkittää sitä varoaikaa entisestään. Mutta uskaltaisko sitä kuitenkin pestä jo nyt? Liuotinta pinnoille, painepesu päälle ja shampoolla kinnastelua? Ei mitään vahausta tai pinnoittavaa päälle.

Re: Maalattu korin pesu
mitr74 kirjoitti: ↑Su Tammi 14, 2024 8:58 am Auton ovi ja etukaari maalattu ammattilaisella viikko sitten. Ajokelit olivat tässä viikon aikana -20, +2 ja nyt -8. Eli suolakurat mukavasti jämähtäneet pinnoille niin suojattuun kuin vastamaalattuunkin. Tiedän, että maalaamot suosittavat pesua vasta 2-4vkon päästä maalauksesta ja pakkaset varmaankin pitkittää sitä varoaikaa entisestään. Mutta uskaltaisko sitä kuitenkin pestä jo nyt? Liuotinta pinnoille, painepesu päälle ja shampoolla kinnastelua? Ei mitään vahausta tai pinnoittavaa päälle.
Mahdollisimman neutraali pesuaine.
 Mä oon pessyt auton suoraan maalarin jälkeen useamman kerran, eikä oo ikinä ollut ongelmia.
  Mä oon pessyt auton suoraan maalarin jälkeen useamman kerran, eikä oo ikinä ollut ongelmia.  
Black isn't a color, it's a career.