Ulkomailta bongailtua
Ulkomailta bongailtua
Olen lomamatkalla kiinan hongkongissa ja bongailin täältä sellaisen asian mitä ei juuri suomessa näe kuin himohinkkareiden autoissa.täälä hyvin monissa ainakin uudemmissa autoissa näkyy olevan rengaskiillokkeet pinnassa,tosin aineista en tiedä kun en harmikseni ole autonhoitotuotteita myyvää liikettä vielä löytänyt.autot ovat täällä myös pääosin hyvin puhtaita ja hologrammittomia johtuen varmasti siitä etteivät juuri likaannukkan täällä.
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Re: Ulkomailta bongailtua
Ai niinku gigolo-kiima-kiilto? Itään päin mennessä pitää aina olla enemmän blingiä 
Vain YKSI LSP!
Sen mitä minä olen töitä tuolla suunnalla tehnyt niin väitän, että se rengaskiilloke ei taatusti pääse EU:n rajojen sisään 
Vastaa CG NLTG tuomaa kiiltoa.autokantahan täälä on todella uutta lukuunottamatta taksit ja poliisi.kromia autoissa käytetään todella paljon.
Jotkut hienot vanteet ajattelin täältä kotiin viedä jos vaan hinta&laatu kohtaavat,kellään näistä kokemusta?
Jotkut hienot vanteet ajattelin täältä kotiin viedä jos vaan hinta&laatu kohtaavat,kellään näistä kokemusta?
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
^Vanteista en tiedä, mutta Manner-Kiinasta tuli tuotua esim. (aitoja) helmikoruja. Ne on siellä melkoisen edullisia (tai oli ainakin 2006-2007).
Taitaapa suurin osa täälläkin myytävistä vanteista ol valmistettu siellä suunnalla... eli periaatteessa jos tietää mitä ostaa niin voi saada ihan hyvää, mutta kuten täälläkin myytävissä tuotteissa on varmasti sekundaakin seassa...
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
janne320d kirjoitti:..kromia autoissa käytetään todella paljon..
Urran kirjoitti:Itään päin mennessä pitää aina olla enemmän blingiä
Ei kakkia vanteita kiinassa tehdä, vaan ne halvat non-tako replicat. Mutta moni niistäkin ihan kelvollisia käyttikseen
Vain YKSI LSP!
Etelä-Ruotsissa (Lomman satamassa) bongattu halpa ritsa.
Oli aivan täynnä mikronaarmuja, syvempiäkin naarmuja ja lokin paskaa jotka olivat jo osittain syöpyneet lakkaan kiinni.

Oli aivan täynnä mikronaarmuja, syvempiäkin naarmuja ja lokin paskaa jotka olivat jo osittain syöpyneet lakkaan kiinni.

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Täälä on katu missä on ehkä 30 rengas/vannekauppaa peräkkäin ja vanteita jokaliike pullollaan,täytyy lähteä jokupäivä katselemaan tarjontaa tarkemmin.
Kalliita autoja tääläkin on todella paljon, s500 mersu ja 750il,550i on täälä todella yleisiä autoja joita näkee joka kadunvarressa vaikka mersut ja bemarit taitaakin olla ainoat merkit mitä täälä ei tehdä
Kalliita autoja tääläkin on todella paljon, s500 mersu ja 750il,550i on täälä todella yleisiä autoja joita näkee joka kadunvarressa vaikka mersut ja bemarit taitaakin olla ainoat merkit mitä täälä ei tehdä
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Urran kirjoitti:^Ootko muuten lomamatkalla vai työasioissa?
janne320d kirjoitti:Olen lomamatkalla kiinan hongkongissa ja bongailin täältä sellaisen asian mitä ei juuri suomessa näe kuin himohinkkareiden autoissa.täälä hyvin monissa ainakin uudemmissa autoissa näkyy olevan rengaskiillokkeet pinnassa,tosin aineista en tiedä kun en harmikseni ole autonhoitotuotteita myyvää liikettä vielä löytänyt.autot ovat täällä myös pääosin hyvin puhtaita ja hologrammittomia johtuen varmasti siitä etteivät juuri likaannukkan täällä.
Itseasiassa ukko on täälä töissä mutta itse olen perheenkanssa lomamatkalla
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06