Marketista sisäputsiainetta?
Marketista sisäputsiainetta?
Moro. iski akuutti tarve saada sisäputsiin jtn ainetta tiistaiksi / keskiviikoksi. muovipintojen pyyhintään ja pariin penkissä olevaan tahraan, ilmeisesti olutta. ei tässä enää ehdi tilailemaan mitään, joten olisiko motonetissä, honkkarissa tms. jotain hyvää ja kohtuuhintaista kamaa? pitäisi kolme autoa siivota, joista yksikään ei ole nähnyt siivousta kesän/syksyn jälkeen. likaa siis saattaa olla ihan kohtuudella 
Re: Marketista sisäputsiainetta?
Mäntysuopaa. Suihkepulloon sopiva seos, menee pyyhkiä kojelaudat yms sekä tepsii myös penkkien tahroihin, suihkautus tahran päälle, hieman brushia perään, mk-liinaa perään, ensin kosteaa ja sitten kuivaa. Ja jos ei puhdasta tulee niin ainakin tuoksuu puhtaalle
Onhan niitä kaikenlaisia vaahtopesuja sun muita mutta niillä ei tee oikeastaan yhtään mitään verhoilun puhdistuksessa. Mulla on suihkepullossa pyykinpesuainetta lantrattuna vedellä ja höystettynä huuhteluaineella, toimii myös ihan hyvin tahranpoistossa, ainoa että mullaki ko on vaalea sohva niin aina kun siitä poistaa jostain tahran niin se kohta on kirkkaampi muuta sohvaa vaikka olen monet kerrat pessyt koko sohvankin...
Onhan niitä kaikenlaisia vaahtopesuja sun muita mutta niillä ei tee oikeastaan yhtään mitään verhoilun puhdistuksessa. Mulla on suihkepullossa pyykinpesuainetta lantrattuna vedellä ja höystettynä huuhteluaineella, toimii myös ihan hyvin tahranpoistossa, ainoa että mullaki ko on vaalea sohva niin aina kun siitä poistaa jostain tahran niin se kohta on kirkkaampi muuta sohvaa vaikka olen monet kerrat pessyt koko sohvankin...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Vaikka en autoglymin kamoja pidä hyvinä, niin niiden interiorshamppoo on toimivaa ainetta. Duunikaverin autosta tuolla syksyllä poistin pahat tahrat kuskinpenkistä. Eikä tuoksukaan ole paha. Tuolla lähtisin itse kokeilemaan. Vaahtopesuaineista mulla on vähän kokemuksia ja nekin niin vanhoja, etten ota noihin kantaa.
Projechtechitä Ultiman Interior Geliä? Varmaan vielä ehtisi maanntaina jos posti polkee.
hyvää tavaraa, riittoisaa ja puhdistaa hyvin.
hyvää tavaraa, riittoisaa ja puhdistaa hyvin.
BMW M6
Töissä tuli usein pestyä ihan lasinpesuvaahdolla työauton penkit. Ei sillä näyttelykuntoista saa, mutta enmmät bashat mitä haalareiden mukana kulkeutui, lähti hyvin vielä kuukausien päästäkin pois. Yhden työauton plyyshipenkit oli ihan mielettömässä shaibassa, varmaan toistakymmentä vuotta oli haalareilla siinä istuttu ilman puhdisteluja. Ainoa hyllystä löytyvä aine, joka tehosi niihin, oli Fairy Power spray.Puhdistusteho oli huippu mutta penkit tuntui pari viikkoa hieman tahmaisilta, kun en tajunnu antaa riittävästi märkää rättiä perään.
- Posambique
Projectechiltä Ultimaa
Marketeista löytyvät vaihtoehdot ovat juuri mäntysuopa ja "kissasaippua".
Molemmat erinomaisia vaihtoehtoja.
Marketeista löytyvät vaihtoehdot ovat juuri mäntysuopa ja "kissasaippua".
Molemmat erinomaisia vaihtoehtoja.
"Urku auki, pelti kii"
Mä oon tähän asti putsannut ihan fairyvedellä omat autot, toimii kevyeen pölyyn jne. ihan ok. Kesällä siivosin yhden ei-niin-puhtaan auton sen kanssa, ja totesin että riittävän järeällä seoksella kunnon likaan, se alkaa himmentää pintaa tai jättää laikukkaaksi. Johtuisiko tuosta suolasta mitä se sisältää?
Mä taidan kokeilla ton kissasaippuan, huomasin vähän myöhään, Janne oli viestiä laittanut että tuotteet huomiseksi saisi tilaamalla
Mä taidan kokeilla ton kissasaippuan, huomasin vähän myöhään, Janne oli viestiä laittanut että tuotteet huomiseksi saisi tilaamalla
kai sulla pinelinea tai jotain muuta. Sopiva sekoitus niin sopii sisustan muoveillekkin hyvin
Wolfiehan siivosi surfexilla nissanin kojelaudasta räjähtäneet coca-colan jämät pois kun mikään muu mitä meillä oli ei oikein tehonnu 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Tais muuten olla Pepsiä... Mut joo, tuli kokeiltua ainakin VP interior cleaneriä ja muistaakseni fairya ja mitähän muuta mutta surfex oli paras. Nopein ja tuli puhtainta jälkeä. Kyllä muillakin onnistui kun hinkkasi tarpeeksi.
on tossa pinelineä, autofoamia, jne.. voisinhan mä kokeilla pinelineä tohon anopin autoon 
Jep, pineline toimii kuin sata jänistä. Usemmankin auton penkit on tullut pestyä sillä.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips