Vannekeskustelu (56k WARNING!)
Re: Vannekeskustelu (56k WARNING!)
Toi ysi menee kyllä eteen, mut 11 taakse riippuu paljon kyllä et:stä. Onko madallusta sulla?
Itellä ois tälle kesää mahdollisesti (jos budjetin saa kasaan) tulossa tuon Audin jämän alle TSW Croft vanteet. Melko hintavat, mutta pitkän etsinnän jälkeen löysin edes jotain.
Koko ois 9,5x18 tai 19.. 18" olisi renkaat valmiina, siksi tuo koko houkuttaisi enemmän (ja muistaakseni 200€ halvemmat). 19" hinta renkaineen kasvaisi jo melko kohtuulliseksi, koska kelpuutan vain merkkirenkaita..
Jos jollakin on ehdotuksia mitkä passaisi tämmöseen laitokseen niin ehdotuksia otetaan kyllä vastaan. Nii ja ennen kuin kukaan ehtii ehdottaa, niin lemmareita, RS6 tai RS4 replikoita/OEM en kelpuuta.
Vielä pikku OT loppuun, jos satutte katsomaan viimeistä kuvaa, niin ihailkaa siitä uuden auton aplaria.
Jos jollakin on ehdotuksia mitkä passaisi tämmöseen laitokseen niin ehdotuksia otetaan kyllä vastaan. Nii ja ennen kuin kukaan ehtii ehdottaa, niin lemmareita, RS6 tai RS4 replikoita/OEM en kelpuuta.
Vielä pikku OT loppuun, jos satutte katsomaan viimeistä kuvaa, niin ihailkaa siitä uuden auton aplaria.
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia
No noi Vertinin concaved tai stancet sopis kyllä tohon sun autoon hyvin TAI sit Breyton tekee nykyään kyllä Audiin ja MB kanssa jotain malleja. Sit kun meet 18" ja siitä yli niin laskea vois kans sen 30mm, audissa kanssa tunnetusti isot kotelot. Tää sit ainoastaan mun mielipide.
Mjoo ehkä tuo 8,5" ja 9,5" olisi fiksumpi, mietin vaan että näyttääkö kumit pullalta jos 235 ja 275.Hynde kirjoitti:Hienot on vanteet, mutta tarkkaan miettisin koon, ettei tarvitse alkaa pokkaushommiin. Itse en oikein lämpene tuolle pokkaamiselle, mutta jos se ei sinua haittaa, niin anna mennä...
Perus M-Sport alusta, edessä n. sentin tiputtavat jousilautaset ja takaa saman verran koodattu alemmas, ei tuo erityisen matala ole.mikkoi kirjoitti:Toi ysi menee kyllä eteen, mut 11 taakse riippuu paljon kyllä et:stä. Onko madallusta sulla?
Mä laittaisin ilman muuta 19", 18" ei näytä B8:ssa erityisen isolta. Tai suosiolla 20"Tomppis kirjoitti:Itellä ois tälle kesää mahdollisesti (jos budjetin saa kasaan) tulossa tuon Audin jämän alle TSW Croft vanteet. Melko hintavat, mutta pitkän etsinnän jälkeen löysin edes jotain.Koko ois 9,5x18 tai 19.. 18" olisi renkaat valmiina, siksi tuo koko houkuttaisi enemmän (ja muistaakseni 200€ halvemmat). 19" hinta renkaineen kasvaisi jo melko kohtuulliseksi, koska kelpuutan vain merkkirenkaita..

Nojoo kunhan tässä haaveilen, pitäis kuulemma muijakin rengastaa ja sitten ei ole varaa tehdä autolle samaa.
Tompillasiisti diudi sekä erittäin hyvä tiikinruskea väri
Suosiolla vähintään ne 19" tai 20". Tompilla taitaa olla jo S-line alusta autossa?
Suosiolla vähintään ne 19" tai 20". Tompilla taitaa olla jo S-line alusta autossa?
Kiitoksia vain kehuista, jos jotakin kiinnostaa niin mainostetaan vähän ja tästä löytyy lisäinfoa autosta. 
19" kuumottelis kyllä itteäkin, riittävän kokoset omaan makuun ja sais kumia edes vähän siihen ympärille. Matka-ajoa kuitenkin tulee n. 30 % ajoista niin olisi kiva että ei nyt kauhea meteli ois.. Toisaalta eipä se rengaskoko juurikaan muutu 20" mutta siinä vaiheessa tulee jo budjettikin vastaan rajusti.
Nuo stancet on omaan mieleen kans, kattelin ja kuolailin tuossa juurikin ku Duke oli laittanut itselleen stancet niin näyttihän se hyvältä. Sitten kun vaimokkeelle näytin että jos tommoset niin ilme oli vähintäänkin
ja
näiden sekotus ja vastaus oli lyhyt ja ytimekäs "ei.. ei ei."
Eli pitää senkin mielipidettä vähän kunnioittaa. Tänään se kehui juurikin Crofteja kun näki yhen 1-sarjan bemarin alla..
Alustasta sen verran että löytyy vain urheilullinen alusta, elikkäs sen 20 mm madaltava, tarkoitus ois pudottaa näillä näkymin vain jousilla se 35 mm niin voisi tulla jo ihan sopiva käytännöllisyyden ja ulkonäön kompromissi. Vaikkakin tämä tai se Duken "dope" vaan on yksinkertaisesti kaunista.
Mielelläänhän sitä jotain kevyttä laittaisi vanteeksi, mutta kun tahtoo olla vaihtoehdot vähissä ja sitte jos löytyy niin hinnat ovat jotain tähtitieteellisiä..
19" kuumottelis kyllä itteäkin, riittävän kokoset omaan makuun ja sais kumia edes vähän siihen ympärille. Matka-ajoa kuitenkin tulee n. 30 % ajoista niin olisi kiva että ei nyt kauhea meteli ois.. Toisaalta eipä se rengaskoko juurikaan muutu 20" mutta siinä vaiheessa tulee jo budjettikin vastaan rajusti.
Alustasta sen verran että löytyy vain urheilullinen alusta, elikkäs sen 20 mm madaltava, tarkoitus ois pudottaa näillä näkymin vain jousilla se 35 mm niin voisi tulla jo ihan sopiva käytännöllisyyden ja ulkonäön kompromissi. Vaikkakin tämä tai se Duken "dope" vaan on yksinkertaisesti kaunista.
Mielelläänhän sitä jotain kevyttä laittaisi vanteeksi, mutta kun tahtoo olla vaihtoehdot vähissä ja sitte jos löytyy niin hinnat ovat jotain tähtitieteellisiä..
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia
Mieti millaiset olis Stancet mistä sisä vanne maalattu mustaksi, vois olla aika käheet sun mustan auton kanssa! 
Muuten hyvä ajatus, mutta autonihan ei oo musta..mikkoi kirjoitti:Mieti millaiset olis Stancet mistä sisä vanne maalattu mustaksi, vois olla aika käheet sun mustan auton kanssa!
Mukavasti erilainen diudi ja sellanen tiedoks, et vertinejä ei taida saada ku 20" ei siis pienempänä. Ois saattanu tulla mulle talvivanteiks, ni tuli kyseltyä...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Eikös tuossa sonikk ole 265 orggis koko takana? Ne minun Hamannit oli 11" leveät ja tehty todella ison et:n aihioista. Silti vanne on jo niin iso, ettei huoletta pyöri farkun alla. Täydelliseen sovitukseen tarvitsee pokkausta, vaikka käyttää 265 rengasta. Kaikenhan toki saa mahtumaan...
Sanoisin, että 10" voisi olla aika optimi ja 265 rengastus sille?
Kaikki liha tottelee kuria...
...toki näistä kannattaa kysellä toisen foorumin kiihkouskovaisilta... 
En tiiä Peke mistä oot kyselly, Rautamo antaa ainaki 19" stancen samoin myös slamit.Peke kirjoitti:Mukavasti erilainen diudi ja sellanen tiedoks, et vertinejä ei taida saada ku 20" ei siis pienempänä. Ois saattanu tulla mulle talvivanteiks, ni tuli kyseltyä...
Sorry, sekoilin tossa nukkumaan mennessä tosta sun auton väristä... Ja noita Vertinejä löytyy kyllä 19 ja 20 kokona.
Sanoo mies jonka jokaisesta autosta on kaaret pokattu perunapelloksiHynde kirjoitti:Hienot on vanteet, mutta tarkkaan miettisin koon, ettei tarvitse alkaa pokkaushommiin. Itse en oikein lämpene tuolle pokkaamiselle, mutta jos se ei sinua haittaa, niin anna mennä...
Niin ja sonikille. Ei mitään vertineitä..
Vaan:

E53 X5 3.0D
Niin, olishan ne nuo nitseritkin tietysti
.
Kattelin vaan laskurilla että 235/35-19 ja 275/30-19 on halkaisija lähempänä toisiaan.Hynde kirjoitti:Eikös tuossa sonikk ole 265 orggis koko takana? Ne minun Hamannit oli 11" leveät ja tehty todella ison et:n aihioista. Silti vanne on jo niin iso, ettei huoletta pyöri farkun alla. Täydelliseen sovitukseen tarvitsee pokkausta, vaikka käyttää 265 rengasta. Kaikenhan toki saa mahtumaan...![]()
Joo ACS:t jostain jos vain löytää. Itsellä oli nuo ja että pitikin myydä, ei noita joka päivä tule vastaansonikk kirjoitti:Niin, olishan ne nuo nitseritkin tietysti.
Kattelin vaan laskurilla että 235/35-19 ja 275/30-19 on halkaisija lähempänä toisiaan.
275 olis hyvä pari mutta toki tuo 265 mahtuisi paremmin jos noin leveät vanteet laitat.
Noilla kuvan vanteilla oli 275/30 kumit, 9.5" leveät ja kuvissa ET15.5 tms.
E53 X5 3.0D
No sinähän nyt myyt vaikka housut jalastas...
...odota, näyttelen hämmästynyttä...
Aivan sonikk, nuo olikin 19". Köyhä, kun ei yleensä ole tekemisissä noin isojen vannekokojen kanssa... 
...odota, näyttelen hämmästynyttä...
SPOILERSPOILER_SHOW

Köyhiä tässä ollaan, ei ole vara seisottaa talviautoa kolmiosaisten koottavien vanteiden ja uusien kumien päällä pihan perällä. Kyllä ylimääräiset romut joutuu realisoimaan.Hynde kirjoitti:Aivan sonikk, nuo olikin 19". Köyhä, kun ei yleensä ole tekemisissä noin isojen vannekokojen kanssa...
Mutta sipoossa tehdään pinnoitetestiä ja seurataan mikä aine kestää parhaiten sammaloitumista vastaan
E53 X5 3.0D
Tässä olisi aika miehekkään kokoset bemari miehille, kuka kerkiää?
http://www.ebay.de/itm/BMW-M3-M5-M6-Int ... 2573604e5e
http://www.ebay.de/itm/BMW-M3-M5-M6-Int ... 2573604e5e
sonikk eiks ne sano et pitäs ainakin puolen kuukauden palkka olla aina lompakossa pyöriskelemässä, ni kai sulla ny tommonen pikkusumma on 
Mä oon jotenkin rajottunu kun mä en edelleenkään pysty perustelee tosta hinnasta ~puolta.
Mä oon jotenkin rajottunu kun mä en edelleenkään pysty perustelee tosta hinnasta ~puolta.
Vain YKSI LSP!
Tyylikkäät rimmssit.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Hienot vanteet! Hieno hinta ainakin näin köyhän silmin.
Krediittiä sais ihan sikana noilla!