Moro,
Eilen ylläripylläri yllätti kun irrotin pojan turvaistuinta. Turvaistuimen takana kaksi semmoista styroksipalaa jotka hieman tukevat penkkiä yläosasta. Ne on kiinni semmosella teollisella kontaktiliimalla mikä ei käytännössä kuivu ikinä kokonaan.
No, nyt kun on ollut välissä jo pari lämmintä päivääkin niin jostain syystä liima oli lämmennyt tarpeeksi ja styroksi "siirtynyt" hieman sivuun. Ja liimapinta osunu penkkiin.
Onks mitään hyviä ideoita ton pois ottamiseks? En nyt lähteny vielä mitään kokeilemaan mut periaatteessa ajatuksena kokeilla jo: Jäädyttäminen (paineilmapullo väärinpäin), APC ja painehuuhtelu vedellä, AG ITR ja painehuuhtelu vedellä.
Liimaa penkissä?
Liimaa penkissä?
Vain YKSI LSP!
Re: Liimaa penkissä?
Jäädyttämistä kokeilisin itse ainakin ensin.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
-
juha.lehtimaki
Tinneriä ja puhdasta rättiä. Jarruspray ajaa aika saman asian ja on hieman helpompi käyttää spraymuotonsa takia.
Noilla olen siis itse saanut kaikki tahrat irti kangaspenkeistä mutta toki ei ole kertaakaan ollut liimaa kohteena. Konerasva ja muut kylläkin lähteneet.
Noilla olen siis itse saanut kaikki tahrat irti kangaspenkeistä mutta toki ei ole kertaakaan ollut liimaa kohteena. Konerasva ja muut kylläkin lähteneet.
^Melko hazardia kun en omaa painehuuhtelulaitetta, niin en saa kys. aineita huuhdeltua 100% pois kuitenkaan 
Vain YKSI LSP!
-
juha.lehtimaki
Kyseiset aineethan haihtuvat muutamassa minuutissa itsestään ja paineilmalla tai imurilla avustaen muutamassa sekunnissa. Ei sitä koko penkkiä siis ole tarkoitus tinnerillä pestä vaan vain kyseinen kohta ja sekin pintapuolisesti.
Itsekin otan ilolla vastaan parempia keinoja mutta esim. kattoverhoilun puhdistamiseen on kyseinen metodi hyvinkin toimiva.
Itsekin otan ilolla vastaan parempia keinoja mutta esim. kattoverhoilun puhdistamiseen on kyseinen metodi hyvinkin toimiva.
Tähän unohdinkin sanoa että 95% liimat saatiin pois jäädyttämällä. Ei enää tahmaa mutta on sävyero (selkeesti vähän liimaa jäljellä). Loput otan varmaan sisustan pesun yhteydessä. Liian skeptinen siitä mitä myrkyt voi vaikuttaa kuivuessaan 
Vain YKSI LSP!