Pintahan oli aivan täynnä pyörrejälkiä ja sellaista pientä naarmua, että väriksi melkein sai jo kutsua harmaa. Isommat naarmut jäi, kun en ensimmäisellä kerralla uskaltanu nii kovasti työstää ettei tuu pohjamaali vastaan. Ihan hyvä tuli, käyttöautoksi kelpaa. Kuvia otin aika paljonki, mutta varmaan vain prosentti niistä onnistu jotenki. Laitan tänne mitä jotenki onnistu. Joku viisaampi voisi kuvaukseenki liittyen antaa parit vinkit.
Eli homma meni näin:
- Pineline päälle
- Painepesurilla huuhtelu
- Vaahdot niskaan ValetPro Ph neutral foam
- vaikutti 10 minuuttia, sillä aikaa pikku harjalla läpi pikku kolot
- Painepesurilla huuhtelu
- 2BM pesu Turtle Wax Big Orange ja lampaankarvahanska
- Huuhtelu painepesurilla
- Claybar hinkkaus Zaino Z-18
- liukkarina Big Orange : vesi 50 : 50
- Huuhtelu painepesurilla
- Kuivaus Miracle Towel + paineilmalla pikku koloset
- Teippaus
- Myllytys:
- AEG 150 PE
- 3M keltanen laikka ja Menzerna PO203S ja S100 kokeilin vähän molempia
harjoittelun vuoksi. Ja 4" laikkana Lake Country keltanen, mikä muuten tuntu
paremmalta ku 3M.
- Vaahtopesu ValetPro
- Huuhtelu painepesurilla
- BlackHole päälle 3M- mustalla laikalla
- Collinite 915
- Muoviosat + renkaat CG New Look Trim Gel
- Ikkunat AG Fast Glass
Ja sitte vähän kuvia:
Vaahdot:

Clay:tä käytetty nokkapelliin ja lokareihin, tän verran irtos

Sitte kuvaa pinnasta pesujen jälkeen:



Teipattu:

Sitte jonkunmoisia 50:50





Ja sitte loppuun muutama kuva "valmiista" autosta:








Aikaa meni kaikenkaikkiaan n. 13,5 tuntia.
Seuraavasta autosta toivottavasti paremmin ja parempia kuvia.







