Pesu: SurfexHD ja Chemical Guys Maxi Suds II Dodon wookiella. Huuhtelu painepesurilla
Clay: Bilt-Hamber Auto-Clay
Pienpoisto: AG Intensive Tar Remover
Kuivaus: CG Miracle Dryer
Kiillotus: RAP 150.03.E 3M keltainen laikka + Menzerna 2.03S (vettä suihkien ajettiin loppuun) ja Dodon LimePrime käyttäen 3M keltaista laikkaa.
LSP: Victoria Concours wax
Muovit: Car-Lack68 muoviaine.
Aikaa pesuineen meni joku 7-8h.
HUOM. Nappasin juuri kuvat ulos kamerasta ja uppasin ne kuvat palveluun sen suurempia muokkaamatta.
Halusin tähän kulkineeseen testata Dodon LP + Victoria Concours kombon (vähän Urraniakin ajatellen, kun oli puhetta, että tämä kombo voisi olla myös toimiva).
Kuvia ei ole paljoa, kun oli aavistuksen kiire.
Pesusta ei pahemmin ole kuvia, kun oli aika välitön sateenuhka päällänsä. Surfex HD irroitti kyllä melkoisen paljon maalipintaan pinttynyttä likaa, kun se vaikutti maalipinnalla niin vähän ajan kuluttua muuttui tummaksi.
Pestynä:

Ja sitten auto talliin ja savestamaan. Saveen ei oikeastaan hirveästi tarttunut, mutta takapuskurin alaosasta löytyi sattumia:

Valojen virittelyä ja tutkimaan maalipintaa tarkemmin. Yllättävän hyvässä kunnossa maalipinta oli säilynyt (olen kerran aikaisemmin nysvännyt tämän auton) vaikka autoa on pesty koneessa:

Sitten rotary laulamaan ja tältä näytti pinta 3M keltaisen ja Menzernan 2.03S kombon jälkeen:

Ja sitten edelleen 3M keltainen laikka ja Dodon LP pintaan:

Ja samainen paikka ja Victoria Concours pinnassa (ja tällä erää en jaksanut nysvätä sitä käsin vaan käytin Dodon Finger mittiä). Edit ja tästä seuraavat kuvat olikin jo ulkosalta.
Auto tallista ulos ja muutama kuva kennolle:

Se ei ihan täysin kuvista näy, mutta minun mielestäni ClearKoten PMG toimii paremmin Victorian kanssa kuin LP. Mun mielestä (tosin eri konsernin auto ja väri) pinta jäi ehkäpä vähän lasimaiseksi.