Mikä sealeri kokeiluun?
Mikä sealeri kokeiluun?
Mitä näistä suosittelette kokeiluun?
3M Performance Finish
Carlack68 Long Life sealant
CG Jetseal109/Blacklight
joku muu?
Tärkein pointti helppo työstettävyys/kiilto vasta sen jälkeen kestävyys.
Olis tarkoitus käyttää jotakin näistä kesä sealanttina Carlack68 System Caren päälle.
3M Performance Finish
Carlack68 Long Life sealant
CG Jetseal109/Blacklight
joku muu?
Tärkein pointti helppo työstettävyys/kiilto vasta sen jälkeen kestävyys.
Olis tarkoitus käyttää jotakin näistä kesä sealanttina Carlack68 System Caren päälle.
Re: Mikä sealeri kokeiluun?
Carlack68 LLS voit laittaa suoraan NSC päälle (siis siten, että NSC:tä ei ensin kiilloteta), joten säästät yhden kiillotusvaiheen. Itsellä ei ole muista sealanteista kokemuksia, mutta tyytyväinen olen ollut tuohon LLS. Danilla (muistaakseni) on paljon hyviä kokemuksia tuosta Jetsealista.
Jos helppo työstettävyys on kriteerinä, niin ehdottomasti Jetseal. Kestävyys tulee kaupan päälle 
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Ite oon kuullu hyvää Werkstatin acrylic jett triggeristä ja muista werkstatin tuotteista. Todella helppo käytettävyys ja kestää ilmeisesti aika pitkään. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ajattelin mainita listaan mukaan.
Työkaverin autoon testailtiin joskus vuosi sitten tota 3M ja oli kyllä helppo levittää ja pyyhkiä pois, helmeily yms oli yllättävän hyvä ja kestokin muistaakseni parempi mitä oletimme (en nyt muista kauanko se kesti).
Blacklightiä itse odotellessa...
Ainiin ja tosiaan yhteen vaihtoautoon laitettiin töissä fiksin jälkeen FK1000P, ihan mukavan lookin jätti hopeeseen audiin ja omasta mielestä tuli kyl pirun liukas pintakin.
Blacklightiä itse odotellessa...
Ainiin ja tosiaan yhteen vaihtoautoon laitettiin töissä fiksin jälkeen FK1000P, ihan mukavan lookin jätti hopeeseen audiin ja omasta mielestä tuli kyl pirun liukas pintakin.
Viimeksi muokannut joye, La Maalis 12, 2011 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
hattiwatti
Finish Kare 1000P Hi Temp Sealant
Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0
Kokeile jompaa kumpaa noista ja kerro sit kannattaako ostaa. Itse noita mm tuuminut
Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0
Kokeile jompaa kumpaa noista ja kerro sit kannattaako ostaa. Itse noita mm tuuminut
CG Jetseal109,helppo levittä/työstää ja kestää
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Loistavia ehdotuksia edellä, mutta kokeileppas Menzernan Power loccia!
Et pety
Et pety
- Posambique
DW - Biggest Sealant Test Evet!
Keston perusteella - oisko tossa vaihtoehtoja,
eli ne sealantit jotka olivat jäljellä 4kk jälkeen:
Autoglym Extra Gloss Protection
Chemical Guys: M-Seal, Jetseal 109, Speed Amor
Klasse AIO and Sealant Glaze
Hi Temp Paste
Zaino AIO, Z2 and Z5
Wolfgang Deep Gloss Sealant.
Työstettävyydestä en osaa muuta sanoa,
kuin että mulla ei ollut mitään ongelmia Zainon ZFX'd Z-2 Pron kanssa.
Keston perusteella - oisko tossa vaihtoehtoja,
eli ne sealantit jotka olivat jäljellä 4kk jälkeen:
Autoglym Extra Gloss Protection
Chemical Guys: M-Seal, Jetseal 109, Speed Amor
Klasse AIO and Sealant Glaze
Hi Temp Paste
Zaino AIO, Z2 and Z5
Wolfgang Deep Gloss Sealant.
Työstettävyydestä en osaa muuta sanoa,
kuin että mulla ei ollut mitään ongelmia Zainon ZFX'd Z-2 Pron kanssa.
"Urku auki, pelti kii"
Tätä itsellänikin pullo pöydällä odottamassa. Ei meinaa jaksaa odottaa, että pääsee kokeileen ekaa kertaa. Odotukset ovat kyllä kovat!!! Noh, 9.4. olisi sovittu ykski hopeisen Bemarin fiksaus, joten siihen jos kokeilis ekan kerran...hörnä kirjoitti:Loistavia ehdotuksia edellä, mutta kokeileppas Menzernan Power loccia!
Et pety
Kaikki liha tottelee kuria...
Mites toi Menzernan työstettävyys/kesto?
Olen Menzernan työstänyt koneella(epäkesko).
Tässäkin vähän on paljon. Aineen pois pyyhkiminen on niin helppoa, että ihan naurattaa.
Kesto vaikuttaa ihan ok. Mulla ollut pinnassa 4pesukerran verran eikä vielä mitään antautumisen merkkejä.
Tein näin:
pinnan putsaus.
Myllytys.
Ipa.
2x power lock.
Ja hopeasta tuli komee. Tai oikeastaan helvetin komee vaikka itse sanonkin
Tässäkin vähän on paljon. Aineen pois pyyhkiminen on niin helppoa, että ihan naurattaa.
Kesto vaikuttaa ihan ok. Mulla ollut pinnassa 4pesukerran verran eikä vielä mitään antautumisen merkkejä.
Tein näin:
pinnan putsaus.
Myllytys.
Ipa.
2x power lock.
Ja hopeasta tuli komee. Tai oikeastaan helvetin komee vaikka itse sanonkin
samunoz: osta Jetseal109 niin ei mun tarvitse postittaa sulle sitä, tuntuu ettei siitä tule mitään kun himaankin pääsen aina iltaisin 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Näin olen vähän ajatellut mut kun CYC se on loppu ja shinearamasta en ole saanut tilattua kun ei ole paypal tiliä. (kts. topicia keskustelu osiosta.)
Prima Epic on hyvä ja duragloss 105.
Onko kuinka hankala kiillottaa "2" kerrosta (NSC+LLS)? Itse olen käyttänyt tota NSC ja vaatii jonkun verran kyllä kättä, eikä tykkää kovinkaan paljon auringosta tai lämmöstä ettei jää kii.Carlack68 LLS voit laittaa suoraan NSC päälle (siis siten, että NSC:tä ei ensin kiilloteta), joten säästät yhden kiillotusvaiheen.
Onko kellään kokemusta tästä:
BLACKFIRE ALL FINISH PAINT PROTECTION
BLACKFIRE ALL FINISH PAINT PROTECTION
Oletko testannut LLS sekoittamista veteen kuten jossain foorumilla on kerrottu.Carlack68 LLS voit laittaa suoraan NSC päälle (siis siten, että NSC:tä ei ensin kiilloteta), joten säästät yhden kiillotusvaiheen. Itsellä ei ole muista sealanteista kokemuksia, mutta tyytyväinen olen ollut tuohon LLS
Tuleeko hyvä?
On kuulemma helppo parantaa pintaa nopeasti. LLS 50-75% VESI 50-25%.
Sit sumutus pintaan ja kohta pois pyyhintä.
Kuulostais hyvältä systeemiltä jos toimii. Kun toi aine on huomattavasti halvempaa kuin Jetseal.
Mä oon vetässyt sen kostealla mikrokuitusienellä (kastelen aina välissä sen). Se on ihan "suht" ok kiillottaa, samanlainen mun mielestä kuin NSC.samunoz kirjoitti:Oletko testannut LLS sekoittamista veteen kuten jossain foorumilla on kerrottu.Carlack68 LLS voit laittaa suoraan NSC päälle (siis siten, että NSC:tä ei ensin kiilloteta), joten säästät yhden kiillotusvaiheen. Itsellä ei ole muista sealanteista kokemuksia, mutta tyytyväinen olen ollut tuohon LLS
Tuleeko hyvä?
On kuulemma helppo parantaa pintaa nopeasti. LLS 50-75% VESI 50-25%.
Sit sumutus pintaan ja kohta pois pyyhintä.
Kuulostais hyvältä systeemiltä jos toimii. Kun toi aine on huomattavasti halvempaa kuin Jetseal.
Kuinkas keston kanssa? Kestääkö kuin Colly476s tai edes lähelle?
Jouluna laitoin ja vielä on ainakin pinnassa. Tosin kohta tulee jo perusteellisempi puunaus niin siinä vaiheessa ne aineet sieltä poistuu.samunoz kirjoitti:Kuinkas keston kanssa? Kestääkö kuin Colly476s tai edes lähelle?