Moi!
Onko teillä käyttökokemuksia Korrek PRO TFC lasinpesuaineesta?
Itse olen sen 3l pakkauksen nyt ainetta käyttänyt enkä minkäänlaista tuotteelle luvattua ohutkalvopinnoitetta näe muodostuneen. Vesi ei liu-u tuulilasilta pois ajaessa sen kummemmin kuin lasolia käytettäessäkään ja kura tarrautuu kiinni aivan samalla lailla.
Yritin vielä valmistautua käyttöön perusteellisesti putsaamalla tuulilasin kunnolla ja tyhjentämällä auton pissapojan säiliön muista aineista ennen kuin kaadoin tuon 3l korrek prota tankkiin.
Korrek PRO TFC Lasinpesu
Re: Korrek PRO TFC Lasinpesu
Kyllä se mulla kalvon lasille jätti, ihan heti se ei muodostunut, mutta ajan kanssa kyllä. Muuten ihan jees, mutta se kalvo häiritsee mun mielestä aika pahasti näkyvyyttä pyyhkimiä käytettäessä. Vetää siis harmaaksi pyyhkäistessä. Jonkinlaista veden helmeilyä oli myös havaittavissa, mutta ei sellaista etteikö pyyhkimiä olisi tarvinnut käytellä normaaliin tapaan. En sitten tiedä, oliko vaikutusta sillä että kaadoin korrekit edellisten lasol-jämien sekaan..
Re: Korrek PRO TFC Lasinpesu
Vanhoilla pyyhkijöillä ei mulla tehnyt kans minkään näköistä kalvoa, mutta uusilla pyyhkijöillä se muodostui hyvinkin nopeasti. 1 säiliöllinen käytetty ja nyt tavallista lasolia välissä ja kun se kohta tyhjenee, niin menee uudestaan prot sisään. Pientä harmautta olin myös havaitsevani.