Audi tuli myytyä ~kk sitten. Olen aikaisemmin hakenut Ruotsista muutaman auton ja katselinkin vähän blocketista taas vaihtoehtoja. Aika nopeasti tuli selväksi, ettei siellä ole tarjolla sellaisia joita itse haen. Eli Kriteereinä oli M-sporttina 330d/330xd ja lopulta myös 325d. Kaks edellistä Audia olleet nelivetoja, joten siihen on tottunut ja xDrive oli edelleen etusijalla. Eli katseet Saksan maalle ja mobileen... Noh olevinaan niitä vaihtoehtoja oli paljon mutta lopulta soittokierrosten jälkeen vaihtoehdot karsiutui aika pieneen joukkoon. Tällä on ajettu jo 210tkm vaikka hain vähemmän ajettua mutta päädyin lopulta mielummin hyväkuntoiseen, hyvällä historialla ja varusteilla olevaan enemmän ajettuun kuin epäilyttävään 150tkm ajettuun. Ja olihan tää värikin hyvä plussa.
Aika oli rajallinen ja kurainen talvi tulossa, joten arvelin yrittää selvitä yhdellä stepillä. Rupesin epäkeskolla, rupesin vihreellä laikalla ja S17+:lla sai ihan ok pintaa aikaiseksi. Eihän tuo syvimpiä naarmuja vie mutta pesuhuntu lähtee ja kiilto palautuu. Holotontakin pitäis pääosin tulla. Aikaa tais loppupeleistä mennä koko hommaan 3+8h. Mulla on nuo samat vanhat tuotteet vuodesta toiseen vaan hyllyssä, joten niitä taas pintaan.
Pesu:
- - Esipesu: Autofoam
- Kinnaspesu: 2BM w/ Motox tehopesu
- Vanteet: brush ja Motox ja Wolfs decon
- Wolfs decon, TarX, clay
- Kinnaspesu Motox tehopesu
- - Rupes vihree laikkka + Scholl S17+ + duetto
- Muutamaan spottipaikkaan ja valoihin Megu M100 + pikkukarva/hex oranssi
- - Pesu Motox tehopesulla
- Silicone remover
- - Pinnat & valot: Opti-coat 2.0
- Tuulilasi ja panorama: Nanolex Urban Glass Sealant
- Vanteet: Opti-coat 2.0
Ekat kuvat saksassa

Kovempaa en uskaltanu kitkarenkailla mennä, taitaa tulla nopeusluokat jo vastaan.

Konehuoneen pesu ensin

Sitten kiillotushommiin

Konepellissä oli jotain kissan kynnen jälkiä mutta ne lähti onneks aika hyvin. Muutenhan keulassa on aika paljon kiveniskemää jolle varmaan keväällä tehdään jotain.

Ja sitten valmis tuote

Vielä ledit angel eyes rinkuloihin ja mustat munuaiset niin kehtaa talven ajella.