Silikonit autonhoidossa
Silikonit autonhoidossa
Kertokaas mulle nyt, mitkä silikonit on pahasta ja mitä pahaa niistä aiheutuu? (jätetään nyt naisten ulkoiset avut keskustelun ulkopuolelle)
TKe_: Uusi aihe aloitettu tämän pohjalta.
TKe_: Uusi aihe aloitettu tämän pohjalta.
Re: Silikonit autonhoidossa
Imeytyy muoveihin ja syrjäyttää muovien omia öljyjä -> kovettuvat, haurastuvat ja halkeilevat.
-
Entä kumiosissa?Jolli kirjoitti:Imeytyy muoveihin ja syrjäyttää muovien omia öljyjä -> kovettuvat, haurastuvat ja halkeilevat.
Imeytyykö silikoni missään määrin maalipintaan? Joskus tuntuu, että maalia hylkivää kohtaa saa hioa reilusti, ennen kuin maali alkaa pysymään, ts. ihan kuin maalin huokosissa olis rasvaa.
Tallille tuotiin aamulla tuontiauto, mikä on silikonoitu sisältä perusteellisesti. Nahkajakkarat on liukkaat, muovit kiiltää ja mujut tarttuu pinnoilta vaatteisiin sekä käsiin. Käydään kaikki pinnat puhdistaen läpi ja laitetaan 303 Aero Space Protectant tilalle.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
SPOILERSPOILER_SHOW
Näistä nyt on pakko kommentoida sen verran että näitä silikonisia ulkoisia apuja näkyy teiden varsilla niin liikenneturvallisuus vaarantuu.K70 kirjoitti:(jätetään nyt naisten ulkoiset avut keskustelun ulkopuolelle)
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Mitäkä sitten kannattaisi survoa targan tiivisteisiin, minäkin oon silikonien vastustaja 

Honda CRX del Sol - Backwoods Customs
-
303 Aero Space Protectant sopii myös kumiosille.fibolt kirjoitti:Tallille tuotiin aamulla tuontiauto, mikä on silikonoitu sisältä perusteellisesti. Nahkajakkarat on liukkaat, muovit kiiltää ja mujut tarttuu pinnoilta vaatteisiin sekä käsiin. Käydään kaikki pinnat puhdistaen läpi ja laitetaan 303 Aero Space Protectant tilalle.
Itse parin kattoluukullisen omistajana meinasin investoida lähitulevaisuudessa Swissvax Seal Feediin. Sen verran vakuuttunut olen siitä, mitä olen siitä lukenut.Shakini kirjoitti:Mitäkä sitten kannattaisi survoa targan tiivisteisiin, minäkin oon silikonien vastustaja
Ja muista Shakini että Hondalla on tuohon omaa ainettakin!
Vain YKSI LSP!
Urran kirjoitti:Itse parin kattoluukullisen omistajana meinasin investoida lähitulevaisuudessa Swissvax Seal Feediin. Sen verran vakuuttunut olen siitä, mitä olen siitä lukenut.Shakini kirjoitti:Mitäkä sitten kannattaisi survoa targan tiivisteisiin, minäkin oon silikonien vastustaja
Ja muista Shakini että Hondalla on tuohon omaa ainettakin!
SPOILERSPOILER_SHOW
Taisit tosta seal feedistä sanoakki joskus. No kunhan nää vastoinkäymiset siirtyy historiaan ensteks... 

Honda CRX del Sol - Backwoods Customs
Minä oon tiivisteisiin laittanut tätä:Shakini kirjoitti:Mitäkä sitten kannattaisi survoa targan tiivisteisiin, minäkin oon silikonien vastustaja
http://www.autogeek.net/wolfgang-trim-sealant.html
Sitä en tiedä onko parasta siihen, mutta on pysyneet mustana ja notkeana, narisemattona läpi vuoden ja eivät jäädy läheskään yhtä helposti kuin ilman, kun veden hylkiminen on luokkaa tuore vaha. Olen pessyt ovenvälit painepesurilla talvisinkin, ja tiivisteet on ollut kuivat ennenkuin ovenvälejä ehtii alkaa kuivata