Projectech Ay apupojaksi

Foorumin yleiset säännöt ja ohjeet
Avatar
Petteri
Viestit: 636
Liittynyt: La Touko 01, 2010 12:07 am
Paikkakunta: Järvenpää

Projectech Ay apupojaksi

Viesti Kirjoittaja Petteri » To Joulu 30, 2010 9:41 pm

Uusi apupoika foorumille: Tervetuloa Projectech Ay. Toivottavasti osallistuvat aktiivisesti foorumin kehittämiseen niin tarjousten sekä aktiviisen kirjoittelun myötä.

Haluan myös muistuttaa kaikkia jäseniä, että yksikään yritys joka saa apupoika-osion foorumille ei maksa huvistaan mitään vaan ehtona on hyvien tarjousten sekä kattavan tuotevalikoiman tarjoaminen foorumin käyttäjille.

-Petteri-
- Worst Class Shampoo Junkie -

Lukittu