Uusi apupoika foorumille: Tervetuloa Projectech Ay. Toivottavasti osallistuvat aktiivisesti foorumin kehittämiseen niin tarjousten sekä aktiviisen kirjoittelun myötä.
Haluan myös muistuttaa kaikkia jäseniä, että yksikään yritys joka saa apupoika-osion foorumille ei maksa huvistaan mitään vaan ehtona on hyvien tarjousten sekä kattavan tuotevalikoiman tarjoaminen foorumin käyttäjille.
-Petteri-
Projectech Ay apupojaksi
Projectech Ay apupojaksi
- Worst Class Shampoo Junkie -