Onko täällä porukalla tietoa, että missä voisi käydä jotain kursseja/koulutuksia automaalaukseen liittyen? Jos nyt ylipäänsä on tällaisia olemassa, koittanut olen etsiä tietoa, mutta tuloksetta tähän asti... Tokihan noita ammattikouluja on mutta en ihan nuorisopuolelle olisi innostunut lähtemään
Koulutuksista
Koulutuksista
Iltaa!
Onko täällä porukalla tietoa, että missä voisi käydä jotain kursseja/koulutuksia automaalaukseen liittyen? Jos nyt ylipäänsä on tällaisia olemassa, koittanut olen etsiä tietoa, mutta tuloksetta tähän asti... Tokihan noita ammattikouluja on mutta en ihan nuorisopuolelle olisi innostunut lähtemään
Saa olla maksullinen, lyhyempi tai pidempi kaikki kiinnostaa. Toki tuota paljon tekemällä oppii ja kyselemällä viisaammilta, mutta koulutuksetkin aiheesta kiinnostavat. 
Re: Koulutuksista
Ainakin Kouvolan Aikuiskoulutuskeskuksessa on Automaalari-linja
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
- Kylli-täti
Oppisopimuksella pääset varmaan kaikista nopeiten ja helpoiten.
Re: RE: Koulutuksista
Jos on aikaa niin kisällinä oleminen ei välttämättä olisi huono idea oppimisen kannalta. Jos siitä ei ota rahaa.
Vain YKSI LSP!
Tampereellahan TAKK:ssa kouluttavat automaalariksi myös. Taisi kestää 1v10kk, kun itse kävin. 
Jalasjärven akk:ssa on ainakin jotain automaalari linjoja.
Niinhän ne TAKKissa kouluttaa, mutta pitää olla työtön, että voi osallistua koulutukseen
ja JAKKissa ei ole ainakaan vuoteen alkanut automaalarilinjoja..
JAkkissa on varmaan vähentynyt aikalailla kaikki kurssit, koska se on tehnyt kotipaikkakunnalleni suhteellisen mukavat velat.
-
juha.lehtimaki
Eipä tuo aikoinaan haitannut. Ilmoitin itseni työttömäksi ja seuraavana päivänä sisään.YFIX kirjoitti:Niinhän ne TAKKissa kouluttaa, mutta pitää olla työtön, että voi osallistua koulutukseenja JAKKissa ei ole ainakaan vuoteen alkanut automaalarilinjoja..
Hommia jatkoin sen jälkeenkin mutta ilmoittelin tietysti kaikki tulot työkkäriin. Paperia sai pyörittää mutta onneksi oli pienellä paikkakunnalla todella hyvä palvelu ja ymmärrys ihmistä kohtaan joka halusi tehdä työtä ja opiskella samaan aikaan.
Itse soitin siis suoraan opettajalle ja puhumalla hoidin itseni sisään. Virallisia teitä en olis varmaan päässyt koskaan kun tuntui olevan järjestelmälle mahdotonta ymmärtää että joku haluaa tuonne ilman työttömyyttä tai pakkoa.
Tämä siis 2000-luvun alussa et en tiedä mikä meininki on nykyään..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
TwentySeven
melkoinen ralli tuo linjalle pääseminen, ensin arvotaan ketkä olisi edes mahdollisia kävijöitä, sen jälkeen kutsu haastatteluun, sieltä sitten arvotaan osanottajatjuha.lehtimaki kirjoitti:Tämä siis 2000-luvun alussa et en tiedä mikä meininki on nykyään..YFIX kirjoitti:
tosiaan pitää olla ilmoittautunut työttömäksi.
itse viitisen vuotta sitten kävin tuolla vuoden päivät.
suosittelen kyllä kyseistä linjaa ehdottomasti!
äärettömän hyvät kouluttajat oli!
Cosworthi Foordi tuo Pohjolan Skyline
Työ Teho seura,Rajamäellä järjestää myös automaalaus koulutuksia. Aikuiskoulutus.