Eilen työn alle tuli otettua kaverin kuukausi sitten hankkimansa auto. Noh, arvaattehan te miltä tuommoinen musta näyttää autoliikkeen fiksarin jäljiltä..

Aluksi tietenkin normi pesut, ensin lancesta Surfex pintaan ja kintaalla 2BM:nä perään. Tämän jälkeen testasin cläyllä, mutta totesin turhaksi. Taitaa pikipallerot olla siellä fiksarin karvalaikassa

Sitten päästiinkin itse asiaan Konepeltiin testipaneelia, ensin vihreä Hex ja Schollin S17+, jonka totesin olevan riittämätön. Halogeenin valossa näytti kyllä hyvältä, mutta P7.lla heiluttuani, totesin että vielä jäi pesunaarmujen pohjia ottamatta. Tästä sitten oranssin kautta päädyin ajamaan ekna kierroksen oranssilla Hexillä ja Schollin S3 Goldilla, joka vaatikin paikoitellen 2 vetoa että päästiin riittävään naarmunpoistoon.
Viimeistely mentiin hyväksi todetulla yhdistelmällä eli Sininen Hex ja Schollin S30. Tällä saatiinkiin taas takuuvarmaa valmista pintaa, ilman hologrammien palkoa.
Lopuksi pintaan tökkäsin FK tonnin.
Mutta en nyt jaksa liikaa löpistä, annetaan kuvien (niitä mitä nyt tuli otettua) puhua puolestaan..
No tältä:

Ei paha... Eiku..








Ja sitten jälkien korjaukseen.. Oranssi Hex ja S3 Gold pariin kertaan vedettynä. Täytyy ottaa seuraavassa tilauksessa S2:sta testiin, kun tiistai-iltainen vieras sitä kehui koville pinnoille. Rakeet kuulema pysyy pitempään kasassa, jolloin työstettävyys naarmun poistossa olisi parempi.

Ja kuten tästä kuvasta näkyy, on sitä vissiin yiritetty kiillottaa... Tai sitten ei




Seuraavat kuvat onkin sitten jo valmiista pinnasta. Ei hirveesti käyny mielessä jäädä kuvailemaan, kun tallissa huiteli parhaillaan yli 27 astetta lämmintä ja tuo puuha kun on muutenkin niin vilpoisaa...








Oven alareuna..







Ihanasti nuo pilvet näyttää hologrammeilta







Kiitti ja kuitti. Saa kommentoida, muttei ole pakko.
-Korhonen-