Koulutus, kurssitusta ja autofix opettelua

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Tarza

Koulutus, kurssitusta ja autofix opettelua

Viesti Kirjoittaja Tarza » Pe Maalis 22, 2013 3:10 pm

Moi.

Rekisteröidyin juuri foorumille uutena, jotta saan tämän ajatukseni julkiseksi tänne. Olen seuraillut pesukinnasta ja sen sisällön eri aiheita nyt jo aika pitkään. Näin uutena käyttäjänä sekä autonhoidosta kiinnostuneena olen huomannut, että vaikka tietoa on olemassa roppakaupalla on sen jäsentäminen välillä hankalaa , jos aikomuksena on ottaa oma auto työn alle täällä esitettyjen vinkkien ja kokemusten perusteella. Jos jotain on jäänyt tästä päällimmäiseksi mieleen on se että jokainen auto on loppupeleissä hyvin erilainen ja kaikkien kokemusten yhdistminen omaan autoon tuntuu vaikealta. (Jos ymmärrätte minua ollenkaan)
Ammattikseni tapahtumia järjestäneenä tuli mieleen, että miksi tämä porukka ei voisi tehdä jonkinlaista "autofix" kurssia esim täällä Seinäjoella, jossa ohjaajana toimisi joku teistä kokeneista ja esim projectechin porukkaa. Katsottaisiin aika,paikka, osallistumismaksu jolla katettaisiin materiaalit ja vaikka tuutoreiden majoitukset. Kurssilla käytäisiin eri työvaiheet, aineet, laikat, komeet ja jossa osallistujat laitettaisiin kokeilemaan näitä juttuja sitten.

Näin pääsisi itsekin oikealla tavalla tähän touhuun mukaan eikä tulisi tehtyä autolle mitään korjaamatonta tai muuta ryssiä.

Laittakaa hyvä herrasväki ajatuksia aiheesta. Voisi olla ihan mielenkiintoinen juttu tällainen...

Tarza

Juuzo

Re: Koulutus, kurssitusta ja autofix opettelua

Viesti Kirjoittaja Juuzo » Pe Maalis 22, 2013 4:37 pm

Siihen en osaa ottaa kantaa, et olisko tollaselle kurssille niin paljon osanottajia, että sitä kannattaa järjestää/kurssimaksu jää kohtuulliseks. Idea on kyllä hyvä.

Ainaki täällä on toiminu oikein hyvin se, että kokeneemmat on huudellu maakuntatopikkii, että tähän aikaa tässä paikassa tehää sitä ja tätä, jollon kiinnostuneet on voinu mennä seuraamaa hommaa :good: varmaan tarvittaessa sais myös jonkun paikallisen suuruuden ihmettelemää sitä omaa autoa, jolloin ohjeet&vinkit olis just itelle sopivia. Ite ainaki voisin kuvitella neuvovani vasta-alkajia, kunhan olis jotain osaamista mitä jakaa :D

Modifier
Viesti:

Re: Koulutus, kurssitusta ja autofix opettelua

Viesti Kirjoittaja Modifier » Pe Maalis 22, 2013 4:50 pm

Meillä on Seinäjoelle tulossa keväällä miitti jonne kannattaa ilman muuta tulla mukaan. Siellä on mahdollisuus kokeilla itse koneella kiillotusta ja koitetaan neuvoa parhaamme mukaan. Lisää aiheesta löydät tuolta jäsen alueelta Etelä-Pohjanmaa topicista.
viewtopic.php?f=38&t=1940

Vastaa Viestiin