Onko kellään kokemuksia esimerkiksi Fixus liikkeistä löytyvästä TC Nano tuotteista? Ilmeisesti ei ole kovin pitkään ollut suomessa myynnissä. Lähinnä tuo tuulilasin suojauskäsittely kiinnostaisi jos lupaukset pitävät yhtään paikkaansa että kestäisi 30000km tai 1 vuoden. Hinta tosin on sen verran kova, että saisi tuon aikaa kyllä kestääkin.
http://www.tcnano.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
TC Nano suoja-aineet
Re: TC Nano suoja-aineet
itse ostin joskus parivuottasitten tuon tc nano tuulilasiaineen ja maalipinta aineen,toi tuulilasiaine oli muistaakseni kestoltaan hyvää
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Yritin käydä ostamassa tuota tuulilasi ainetta paikallisesta Fixus myymälästä, mutta hinta oli vähän pompsahtanut. Nyt hintana reilu 26 euroa ja tuote jäi kyllä hyllyyn. Mielestäni aikaisempi 16 euron hintakin oli jo kipurajalla huomioiden, että tuolla käsittelee vain yhden tuulilasin.janne320d kirjoitti:itse ostin joskus parivuottasitten tuon tc nano tuulilasiaineen ja maalipinta aineen,toi tuulilasiaine oli muistaakseni kestoltaan hyvää
Tuulilasi aine on aivan loistava! Suosittelen.
Vahan ja vannevahan olen myös laittanut tutun autoon, mutta kestoista ei ole tietoa kun en ole kysellyt perään.
Vahan ja vannevahan olen myös laittanut tutun autoon, mutta kestoista ei ole tietoa kun en ole kysellyt perään.
Tuulilasiaine on ainakin hyvää, eikä tuossa luvatussa kestossa ole liioiteltu, suositeltava ostos varsinkin siihen 16e hintaan