Onko kellään kokemuksia kyseisestä kombosta, yritin tietoa kaivella ja jossain foorumilla oli
puhetta että tuo LLS söisi blackholea?!
Vai onko parempi vaan vetää NSC+LLS
Autossa vähän pesunaarmua, käsittääkseni tuo NSC:hän ei peitä ollenkaan?
Blackhole+Carlack LLS
Re: Blackhole+Carlack LLS
Ei ole kokemusta Blackholesta mut NSC+LLS antaa kyllä hienon pinnan. Ei tosin sovi niin hyviin punaiseen kuin muihin väreihin.
NSC ei tosiaan peitä naarmuja. Muuten on kyllä huippu cleaneri.
samunoz kirjoitti:Ei ole kokemusta Blackholesta mut NSC+LLS antaa kyllä hienon pinnan. Ei tosin sovi niin hyviin punaiseen kuin muihin väreihin.
En kokeillut tuota bh+lls comboo. Myllytin suoraan ja vedin nsc + lls.
Oletko kerrostanut tota lls?
Luin joltain foorumilta et ton lls voi jättää yön yli ja sit kiillottaa helpolla.
Mut ei helevatti kyllä se jysähtää ihan sairaana kiinni jo vartissa.
Kokemuksia?
Itse levitän hieron NSC pintaan mikrokuituisella levittimellä hyvin ohuesti "lähes kirkkaaksi". Sitten toisella mikrokuituisella LLS päälle hyvin ohuesti. Annan olla jonkin aikaa (30-45min) ja pyyhin pois nihkeän kostealla mikrokuituliinalla ja kuivalla liinalla. Toimii hienosti. Itsellä meni pitkään oppia miten tota käyttää mut nykyään onnistuu hyvin. Noudatan detailedimagen ohjetta. http://www.detailedimage.com/Ask-a-Pro/ ... nd-review/
Suorassa auringonpaisteessa ei varmaan kannata levitellä mut kun on vesiliukoinen niin tallissa luulis onnistuvan jopa sillä yön kuivumisajalla. Tosin itsellä ei kokemusta siitä.
Ulkona olen käyttänyt ja toimii hyvin. Kyl useamman kerroksen levittäminen mun silmissä parantaa kiiltoa mut en kyl levittäis heti perään vaan vaikkapa seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä.
Suorassa auringonpaisteessa ei varmaan kannata levitellä mut kun on vesiliukoinen niin tallissa luulis onnistuvan jopa sillä yön kuivumisajalla. Tosin itsellä ei kokemusta siitä.
Ulkona olen käyttänyt ja toimii hyvin. Kyl useamman kerroksen levittäminen mun silmissä parantaa kiiltoa mut en kyl levittäis heti perään vaan vaikkapa seuraavan pesun jälkeen tai seuraavana päivänä.