En tajunnut ottaa ennen-jälkeen-kuvia, mutta ero oli kyllä ihan järkyttävä, kaikki piiloutui mutta tottakai sitten 40cm päästä tuijottaessa ne näki, mutta harmaat naarmut oli mustia..
Menzerna APO64 testattu, outo ongelma..
Menzerna APO64 testattu, outo ongelma..
Tuli tänään täräytettyä kiilottaa yksi autoliikkeen musta volvo v70 tuolla. Laikkana vihreä vaahtomuovi, koneena makitan rälläkkämalli ja kierrokset minimissä. Täytyy sanoa, että olipas meikkaavaa ainetta
Pinta ihan harmaa, täynnä pyörrejälkeä ja sitä rataa.
En tajunnut ottaa ennen-jälkeen-kuvia, mutta ero oli kyllä ihan järkyttävä, kaikki piiloutui mutta tottakai sitten 40cm päästä tuijottaessa ne näki, mutta harmaat naarmut oli mustia..
Työstö oli helppoa, kun sai pyöritellä pinnan lähes kuivaksi asti, eikä holojakaan pistänyt silmään. Pinta ihan järkyttävän liukas ja kiiltävä, vaikka en usko juuri hioutuneen..
Muutta, voisiko joku kertoa miksi tärähti parissa kohtaa kiinni? QD:lla kostutetulla liinalla lähti kyllä ongelmitta pois..
En tajunnut ottaa ennen-jälkeen-kuvia, mutta ero oli kyllä ihan järkyttävä, kaikki piiloutui mutta tottakai sitten 40cm päästä tuijottaessa ne näki, mutta harmaat naarmut oli mustia..
Viimeksi muokannut maaco, Pe Helmi 24, 2012 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Kuinkas usein putsasit laikkaa?
Se mulla tulee ekana aina mieleen noista ongelmista, eli laikka tukossa.
Ensi kerralla toivottavasti kuviakin.
Se mulla tulee ekana aina mieleen noista ongelmista, eli laikka tukossa.
Ensi kerralla toivottavasti kuviakin.
"Urku auki, pelti kii"
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Putsasin kyllä tasasin väliajoin, aina kun tuntui että ei liu´u riittävästi. harja laikkaa vasten ja kierrokset täysille.. sinänsä outoa, kun en oo saanut ikään yhtään ainetta jysähtään maalipintaan kiinni. Noh, pitää kokeilla johonkin toiseen autoon vielä tuota..
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Ei varmaan ole tarkoitus työstää sitä pintaan vaan levitys ja poispyyhintä?
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Kiillotusainettahan tuo on, joka jättää vahaa pintaan. käyttö käsittääkseni kuin viimeistelyaineena? En vetänyt kuivaksi, vaan rasvaiseksi asti..
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
^Tokkopa vahaa jättää. Ehkä jotain Polymeeri QD tapaisia aineita? Speksien perusteella kuvittelisin että leikkaa minimaalisesti, täyttää sikana ja täyteaine toimii myös jonkintasoisena LSP:nä?
Vain YKSI LSP!
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Siis mistä tuotteesta nyt on edes kyse ja minkä värinen tahna 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Onko se nyt tämä APO 60 taas kyseessä?
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Menzerna Sealing Wax APO 60 is a liquid carnauba wax with a hint of polish to remove light compounding haze and old wax residue. The light polishing agents optimize the gloss by removing build-up and uncovering the brightest, most vibrant paint surface. Menzerna Sealing Wax APO 60 is easy to apply, effortless to clean up, and leaves a lasting layer of high gloss carnauba paint protection.
Use a soft foam finishing pad
Polish at 1200-1800 RPM (3000-4000 OPM on a dual action polisher)
Use a soft foam finishing pad
Polish at 1200-1800 RPM (3000-4000 OPM on a dual action polisher)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Kyseessä on APO64.
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Vaihdatko otsikoon vähän tarkemmat speksit, helpompi sitten seurata ja hakea jatkossa tietoa.
Onkohan tuo APO 64 nykyään sitten APO 60 kun ei tosta APO 64 löydy oikein juttua, tai no en ymmärrä tekstiä?
Onkohan tuo APO 64 nykyään sitten APO 60 kun ei tosta APO 64 löydy oikein juttua, tai no en ymmärrä tekstiä?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Menzerna Polish+wax testattu..
Muokattu.. Täysin eri aineet keskenään noi APO64 ja APO60. Toinen on koostumukseltaan jäykkää, ja toinen ihan lirua. Haju on erilainen, ja toinen soveltuu minun mielestä pelkkään vahaukseen..Dani kirjoitti:Vaihdatko otsikoon vähän tarkemmat speksit, helpompi sitten seurata ja hakea jatkossa tietoa.
Onkohan tuo APO 64 nykyään sitten APO 60 kun ei tosta APO 64 löydy oikein juttua, tai no en ymmärrä tekstiä?
Re: Menzerna APO64 testattu, outo ongelma..
En löydä tota APO-64 Menzernan listalta, mutta google löytää jotain ryssätekstiä siitä..
APO-60, Sealing Wax, SW-Protect, Cut 0.5 Gloss 5, Yellow
APO-88P. Power Lock, PL-Power Lock, Cut 0.0 Gloss 5, Green
Hämärä tuo APO-64
EDIT: http://www.carcarepassion.com/MENZERNA- ... EALING-WAX <-- tosin tossakin APO-60 pullo eikä sen enempää juttua aineesta..
APO-60, Sealing Wax, SW-Protect, Cut 0.5 Gloss 5, Yellow
APO-88P. Power Lock, PL-Power Lock, Cut 0.0 Gloss 5, Green
Hämärä tuo APO-64
EDIT: http://www.carcarepassion.com/MENZERNA- ... EALING-WAX <-- tosin tossakin APO-60 pullo eikä sen enempää juttua aineesta..
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."