Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
-
janne320d
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:48 am
- Paikkakunta: jns
Viesti
Kirjoittaja janne320d » Ma Marras 28, 2011 5:38 pm
kukas näitä tekee/mistä saa?
tuossapa duke nimimerkiltä lainattu kuva tarrasta,jos ei asianomaiselle sovi niin saa poistaa!

BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
-
-JP-
- Viestit: 1809
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
- Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja -JP- » Ma Marras 28, 2011 5:42 pm
Nimenomaan Dukeltahan näitä sai. Kysäise mieheltä yv:llä, että onnistuuko vielä?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
-
sonikk
- Viestit: 3357
- Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
- Paikkakunta: Kerava
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sonikk » Ma Marras 28, 2011 5:46 pm
Suosittelen että laitat mailia suoraan
tuukka@duketec.fi, säästyy yksi välivaihe.

-
S@mpp@
- Viestit: 385
- Liittynyt: To Joulu 16, 2010 7:02 am
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja S@mpp@ » Ma Marras 28, 2011 6:23 pm
Mulla pitäis olla vielä yks, jos Duke ei enään niitä valmista

-
henkka.k
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ma Maalis 07, 2011 1:01 pm
- Paikkakunta: Muhos
Viesti
Kirjoittaja henkka.k » Ti Marras 29, 2011 10:20 am
Viimeksi muokannut
henkka.k, Ke Marras 30, 2011 12:14 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Volvo V40 1.9TD -99
Volvo V40 1.9T4 -98
+muutama muu kulkupeli
http://henkkak.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
S@mpp@
- Viestit: 385
- Liittynyt: To Joulu 16, 2010 7:02 am
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja S@mpp@ » Ti Marras 29, 2011 4:06 pm
Noi ei ole "aitoja" pesukinnas tarroja

-
Hardbone
- Viestit: 341
- Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Hardbone » Ke Huhti 18, 2012 2:38 pm
Vieläkö jollain on näitä aitoja

ettei tartte piraattiversioita ostaa?

... Vielä ei ole tarvetta mutta kyselen jo etukäteen

Live for Speed
-
Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Posambique » Ke Huhti 18, 2012 5:36 pm
Duken kautta sain hommattua vielä jokin aika sitten.
Häneltä kannattanee kysellä, jos ei sitten itse jo kohta tähän vastaa.
"Urku auki, pelti kii"
-
Hardbone
- Viestit: 341
- Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 10:32 am
Live for Speed
-
maaco
- Viestit: 1546
- Liittynyt: Ti Helmi 14, 2012 7:07 pm
Viesti
Kirjoittaja maaco » To Huhti 19, 2012 10:51 am
Fontin kun tuosta tarrasta muuttais, niin vois harkita tilausta..
-
Hardbone
- Viestit: 341
- Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 11:01 am
maaco kirjoitti:Fontin kun tuosta tarrasta muuttais, niin vois harkita tilausta..
eteipistä saa erillaisen
Live for Speed
-
TKe_
- Site Admin
- Viestit: 2857
- Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm
Viesti
Kirjoittaja TKe_ » To Huhti 19, 2012 11:35 am
Dukekin voinee tuota fonttia muuttaa jos kysytte.
-
Hardbone
- Viestit: 341
- Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 11:53 am
TKe_ kirjoitti:Dukekin voinee tuota fonttia muuttaa jos kysytte.
Itelle fontti kyllä kelpaa ja olishan se kiva et kaikil olis samanlainen

Live for Speed