hand wash only tarroja mistä?

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
janne320d
Viestit: 458
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:48 am
Paikkakunta: jns

hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja janne320d » Ma Marras 28, 2011 5:38 pm

kukas näitä tekee/mistä saa?

tuossapa duke nimimerkiltä lainattu kuva tarrasta,jos ei asianomaiselle sovi niin saa poistaa!

Kuva
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ma Marras 28, 2011 5:42 pm

Nimenomaan Dukeltahan näitä sai. Kysäise mieheltä yv:llä, että onnistuuko vielä?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ma Marras 28, 2011 5:46 pm

Suosittelen että laitat mailia suoraan tuukka@duketec.fi, säästyy yksi välivaihe. :)

Avatar
S@mpp@
Viestit: 385
Liittynyt: To Joulu 16, 2010 7:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » Ma Marras 28, 2011 6:23 pm

Mulla pitäis olla vielä yks, jos Duke ei enään niitä valmista :)

Avatar
henkka.k
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2011 1:01 pm
Paikkakunta: Muhos

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja henkka.k » Ti Marras 29, 2011 10:20 am

Täältä ainaki:
http://eteippi.shop.wosbee.com/Publishe ... washonly01
e: ilman pesukinnas tekstiä :D
Viimeksi muokannut henkka.k, Ke Marras 30, 2011 12:14 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Volvo V40 1.9TD -99
Volvo V40 1.9T4 -98
+muutama muu kulkupeli
http://henkkak.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
S@mpp@
Viestit: 385
Liittynyt: To Joulu 16, 2010 7:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » Ti Marras 29, 2011 4:06 pm

henkka.k kirjoitti:Täältä ainaki:
http://eteippi.shop.wosbee.com/Publishe ... washonly01" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Noi ei ole "aitoja" pesukinnas tarroja ;)

Avatar
Hardbone
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
Paikkakunta: Turku

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Hardbone » Ke Huhti 18, 2012 2:38 pm

Vieläkö jollain on näitä aitoja :D ettei tartte piraattiversioita ostaa? :lol:... Vielä ei ole tarvetta mutta kyselen jo etukäteen 8-)
Live for Speed

Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ke Huhti 18, 2012 5:36 pm

Duken kautta sain hommattua vielä jokin aika sitten.
Häneltä kannattanee kysellä, jos ei sitten itse jo kohta tähän vastaa.
"Urku auki, pelti kii"

Avatar
Modifier
Viestit: 2157
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 12:53 am
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Modifier » To Huhti 19, 2012 3:46 am

Tuossa vielä Duken topicci tuolta myynti puolelta: viewtopic.php?f=21&t=1456

Avatar
Hardbone
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
Paikkakunta: Turku

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 10:32 am

Modifier kirjoitti:Tuossa vielä Duken topicci tuolta myynti puolelta: viewtopic.php?f=21&t=1456
Thanks
Live for Speed

maaco
Viestit: 1546
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2012 7:07 pm

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja maaco » To Huhti 19, 2012 10:51 am

Fontin kun tuosta tarrasta muuttais, niin vois harkita tilausta..

Avatar
Hardbone
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
Paikkakunta: Turku

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 11:01 am

maaco kirjoitti:Fontin kun tuosta tarrasta muuttais, niin vois harkita tilausta..
eteipistä saa erillaisen
Live for Speed

Avatar
TKe_
Site Admin
Viestit: 2857
Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Huhti 19, 2012 11:35 am

Dukekin voinee tuota fonttia muuttaa jos kysytte.

Avatar
Hardbone
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Huhti 06, 2012 10:16 pm
Paikkakunta: Turku

Re: hand wash only tarroja mistä?

Viesti Kirjoittaja Hardbone » To Huhti 19, 2012 11:53 am

TKe_ kirjoitti:Dukekin voinee tuota fonttia muuttaa jos kysytte.
Itelle fontti kyllä kelpaa ja olishan se kiva et kaikil olis samanlainen :D
Live for Speed

Vastaa Viestiin