FedEx ja muut kuriiripalvelut

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Dani
Viesti:

Re: FedEx ja muut kuriiripalvelut

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Syys 02, 2011 10:42 pm

Vanha madame kiillottelee jotain ihan muuta ku peltiä kotonaan :lol: :lol: :lol:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Viltsu

Viesti Kirjoittaja Viltsu » La Syys 03, 2011 2:12 pm

-JP- kirjoitti:Ei kai noin voi tehdä??!!

Huonolla säkällähän naapurin rouva ois pimittänyt koko paketin :lol:
Näinkin näköjään voi toimia. Oli vain kysynyt naapurin rouvalta, että onko rouva sopinut mun kanssa paketin vastaanotosta, mikäli en ole kotona.
Rouva tokaisi vain, että "ööö, joo, on se sovittu".
Toisekseen, DHL:n paketin seurannasta näkyy, että paketti olisi luovutettu Helsingissä. Totuus on kuitenkin Hyvinkää.
Pääasia kuitenkin, että paketti löysi omistajansa!

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » La Syys 03, 2011 10:20 pm

^Sit tuumaillu "Onpas naapurin rouvalla melko laadukkaan oloista autonhoitosettiä" ... "HEEEIII! MISSÄ MUN O?!" :lol:
Vain YKSI LSP!

Viltsu

Viesti Kirjoittaja Viltsu » Su Syys 04, 2011 2:40 pm

Urran kirjoitti:^Sit tuumaillu "Onpas naapurin rouvalla melko laadukkaan oloista autonhoitosettiä" ... "HEEEIII! MISSÄ MUN O?!" :lol:
Juu, Hex-logiceilla levitellyt "Natural look dressingiä" poskipäihin.. Tai hetkonen.. Mihinköhän rouva olisi "Black Holea" laittanut...? :o

Jonas_

Viesti Kirjoittaja Jonas_ » Ma Syys 05, 2011 1:20 pm

Mites muilla on tullut Cyc:istä tavaraa ? Sain siis viestin, että paketti lähtenyt DPD:llä, ja seurantakoodin mukaan paketti olisi ollut 3.9 klo 00:19 saakka jossain dpd:n terminaalissa ?

"03 Sep 2011 00:19 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub " <-- Tuo on siis viimeisin "päivitys".

Onko kaikki ihan ok ? :?

_paffa

Viesti Kirjoittaja _paffa » Ma Syys 05, 2011 3:22 pm

Jonas_ kirjoitti:Mites muilla on tullut Cyc:istä tavaraa ? Sain siis viestin, että paketti lähtenyt DPD:llä, ja seurantakoodin mukaan paketti olisi ollut 3.9 klo 00:19 saakka jossain dpd:n terminaalissa ?

"03 Sep 2011 00:19 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub " <-- Tuo on siis viimeisin "päivitys".

Onko kaikki ihan ok ? :?
Tässäpä kopio omasta toimituksesta vajaa viikko sitten:

01 Sep 2011 04:58 Kuopio Your parcel is on the vehicle for delivery
01 Sep 2011 04:39 Kuopio Your parcel has arrived at the local delivery depot
31 Aug 2011 19:35 Turku The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
30 Aug 2011 04:32 Kopenhagen The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
29 Aug 2011 23:51 Kolding The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
26 Aug 2011 23:06 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub
26 Aug 2011 18:15 Leeds Your parcel has been collected from the sender

Kuten huomaat itsellä oli viikonloppu välissä 26-29. päivä joten uskon että tuo sinunkin paketti jatkaa matkaa varmaan tänään iltapäivällä viimeistään. Tai huomenna. :P

Tonis
Viesti:

FedEx ja muut kuriiripalvelut

Viesti Kirjoittaja Tonis » La Syys 10, 2011 9:17 am

Huoh taas paketinodottelua. Ebayn alustan tilasin ja Saksan päässä oli kahdessa päivässä viime lauantaina jo Hampurista lähtenyt. Siihen päättyykin seuranta, kun tulee ilmeisesti Itellan kyydillä loput... Mitään eivät tienneet postissa eikä uusia seurantanumeroita ole tullut.

Ei pitäis kyllä näin kauaa mennä laiva/rekkamatkalla...
Wannabe-OCD

Osgard

Viesti Kirjoittaja Osgard » Su Syys 11, 2011 12:02 am

Tarvii kans muistaa jos jumalanseläntakana asuu niin kuriirifirma saattaa ostaa jatkopalvelua joltain pienemmältä kuten itellalta yms. joka toki lisää hauskuutta. Italiasta tilasin pakoputkeen pätkän niin tälläsen pikkufirman äijä soittaa "oon tässä pihalla miksi et avaa ovea" olin sillon toisella puolella suomea ja parin päivän päästä vasta koton. Sanoin sit että vie naapuriin ja soitin naapurille että ottaa paketin vastaan.

_paffa

Viesti Kirjoittaja _paffa » Ti Loka 11, 2011 10:40 pm

Reneto kirjoitti:Tänne periferiaan FedEx ei kuljeta paketteja perille asti, vaan DB Schenker näytti hoitavan loppukuljetuksen. Kuski ei soittanut, vaikka oli käynyt ovella. Hain sitten paketin seuraavana päivänä itse Kiitolinjan/Schenkerin terminaalista, kun sattuu olemaan melkein työmatkan varrella.
Oiskohan sama homma täällä Kuopion tasalla kans... mietin vaan kun oon huomenna duunissa ja puhelin kiinni töissä, joten jos koittavat soitella niin eivät ala ihmettelee et onkohan antanu väärän numeron? Vissiin kuitenkin jättävät lapun luukkuun et koitettiin käydä mut et ollu kotona ja mahdollisuus hakea paketti itse log. keskuksesta? :)

Hynde

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ti Loka 11, 2011 11:43 pm

Vittu ne mitään soittele... :evil: varmaan nyhtävät lisää rahaa emoyhtiöltä jokaisesta yrityksestä...
Kaikki liha tottelee kuria...

_paffa

Viesti Kirjoittaja _paffa » Ke Loka 12, 2011 12:00 am

Hynde kirjoitti:Vittu ne mitään soittele... :evil: varmaan nyhtävät lisää rahaa emoyhtiöltä jokaisesta yrityksestä...
Mulle sopii niin pitkään kuhan se ei oo asiakkaan pussista pois :D ja jostain syystä tuli deja vu tosta sun kommentista :ugeek:

Hynde

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ke Loka 12, 2011 12:08 am

Kyllä minua vituttaa niiden touhut ihan tosissaan... :lol: Aina saa olla selvittelemässä ja soittelemassa ja sopimassa niiden kanssa uudestaan. Sitten sieltä vastaa joku, joka ei osaa odes suomea eikä ymmärrä puhetta... Huh huh...
Kaikki liha tottelee kuria...

_paffa

Viesti Kirjoittaja _paffa » Ke Loka 19, 2011 12:15 am

Hah, Shinearaman lähetyksestä jäi puuttumaan GTechniq G1 15ml. Fedexin palvelussa paketin paino on tälle jälkitoimitukselle 1.5kg!! :D Mitähän ihmettä ne on sinne pakannu kun kyse on yhdestä 15ml purkista :P

malinmip

Viesti Kirjoittaja malinmip » Ke Loka 19, 2011 7:56 am

_paffa kirjoitti:Hah, Shinearaman lähetyksestä jäi puuttumaan GTechniq G1 15ml. Fedexin palvelussa paketin paino on tälle jälkitoimitukselle 1.5kg!! :D Mitähän ihmettä ne on sinne pakannu kun kyse on yhdestä 15ml purkista :P
Ne menee ns. tilan määritelmän mukaan jossa pienin kokoyksikkö on n. 1.5kg

Vastaa Viestiin