FedEx ja muut kuriiripalvelut
Re: FedEx ja muut kuriiripalvelut
Vanha madame kiillottelee jotain ihan muuta ku peltiä kotonaan

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Näinkin näköjään voi toimia. Oli vain kysynyt naapurin rouvalta, että onko rouva sopinut mun kanssa paketin vastaanotosta, mikäli en ole kotona.-JP- kirjoitti:Ei kai noin voi tehdä??!!
Huonolla säkällähän naapurin rouva ois pimittänyt koko paketin
Rouva tokaisi vain, että "ööö, joo, on se sovittu".
Toisekseen, DHL:n paketin seurannasta näkyy, että paketti olisi luovutettu Helsingissä. Totuus on kuitenkin Hyvinkää.
Pääasia kuitenkin, että paketti löysi omistajansa!
^Sit tuumaillu "Onpas naapurin rouvalla melko laadukkaan oloista autonhoitosettiä" ... "HEEEIII! MISSÄ MUN O?!" 
Vain YKSI LSP!
Juu, Hex-logiceilla levitellyt "Natural look dressingiä" poskipäihin.. Tai hetkonen.. Mihinköhän rouva olisi "Black Holea" laittanut...?Urran kirjoitti:^Sit tuumaillu "Onpas naapurin rouvalla melko laadukkaan oloista autonhoitosettiä" ... "HEEEIII! MISSÄ MUN O?!"
Mites muilla on tullut Cyc:istä tavaraa ? Sain siis viestin, että paketti lähtenyt DPD:llä, ja seurantakoodin mukaan paketti olisi ollut 3.9 klo 00:19 saakka jossain dpd:n terminaalissa ?
"03 Sep 2011 00:19 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub " <-- Tuo on siis viimeisin "päivitys".
Onko kaikki ihan ok ?
"03 Sep 2011 00:19 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub " <-- Tuo on siis viimeisin "päivitys".
Onko kaikki ihan ok ?
Tässäpä kopio omasta toimituksesta vajaa viikko sitten:Jonas_ kirjoitti:Mites muilla on tullut Cyc:istä tavaraa ? Sain siis viestin, että paketti lähtenyt DPD:llä, ja seurantakoodin mukaan paketti olisi ollut 3.9 klo 00:19 saakka jossain dpd:n terminaalissa ?
Onko kaikki ihan ok ?
01 Sep 2011 04:58 Kuopio Your parcel is on the vehicle for delivery
01 Sep 2011 04:39 Kuopio Your parcel has arrived at the local delivery depot
31 Aug 2011 19:35 Turku The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
30 Aug 2011 04:32 Kopenhagen The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
29 Aug 2011 23:51 Kolding The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
26 Aug 2011 23:06 Hub 3 - Birmingham Your parcel has been received at our sortation hub
26 Aug 2011 18:15 Leeds Your parcel has been collected from the sender
Kuten huomaat itsellä oli viikonloppu välissä 26-29. päivä joten uskon että tuo sinunkin paketti jatkaa matkaa varmaan tänään iltapäivällä viimeistään. Tai huomenna.
FedEx ja muut kuriiripalvelut
Huoh taas paketinodottelua. Ebayn alustan tilasin ja Saksan päässä oli kahdessa päivässä viime lauantaina jo Hampurista lähtenyt. Siihen päättyykin seuranta, kun tulee ilmeisesti Itellan kyydillä loput... Mitään eivät tienneet postissa eikä uusia seurantanumeroita ole tullut.
Ei pitäis kyllä näin kauaa mennä laiva/rekkamatkalla...
Ei pitäis kyllä näin kauaa mennä laiva/rekkamatkalla...
Wannabe-OCD
Tarvii kans muistaa jos jumalanseläntakana asuu niin kuriirifirma saattaa ostaa jatkopalvelua joltain pienemmältä kuten itellalta yms. joka toki lisää hauskuutta. Italiasta tilasin pakoputkeen pätkän niin tälläsen pikkufirman äijä soittaa "oon tässä pihalla miksi et avaa ovea" olin sillon toisella puolella suomea ja parin päivän päästä vasta koton. Sanoin sit että vie naapuriin ja soitin naapurille että ottaa paketin vastaan.
Oiskohan sama homma täällä Kuopion tasalla kans... mietin vaan kun oon huomenna duunissa ja puhelin kiinni töissä, joten jos koittavat soitella niin eivät ala ihmettelee et onkohan antanu väärän numeron? Vissiin kuitenkin jättävät lapun luukkuun et koitettiin käydä mut et ollu kotona ja mahdollisuus hakea paketti itse log. keskuksesta?Reneto kirjoitti:Tänne periferiaan FedEx ei kuljeta paketteja perille asti, vaan DB Schenker näytti hoitavan loppukuljetuksen. Kuski ei soittanut, vaikka oli käynyt ovella. Hain sitten paketin seuraavana päivänä itse Kiitolinjan/Schenkerin terminaalista, kun sattuu olemaan melkein työmatkan varrella.
Vittu ne mitään soittele...
varmaan nyhtävät lisää rahaa emoyhtiöltä jokaisesta yrityksestä...
Kaikki liha tottelee kuria...
Mulle sopii niin pitkään kuhan se ei oo asiakkaan pussista poisHynde kirjoitti:Vittu ne mitään soittele...varmaan nyhtävät lisää rahaa emoyhtiöltä jokaisesta yrityksestä...
Kyllä minua vituttaa niiden touhut ihan tosissaan...
Aina saa olla selvittelemässä ja soittelemassa ja sopimassa niiden kanssa uudestaan. Sitten sieltä vastaa joku, joka ei osaa odes suomea eikä ymmärrä puhetta... Huh huh...
Kaikki liha tottelee kuria...
Hah, Shinearaman lähetyksestä jäi puuttumaan GTechniq G1 15ml. Fedexin palvelussa paketin paino on tälle jälkitoimitukselle 1.5kg!!
Mitähän ihmettä ne on sinne pakannu kun kyse on yhdestä 15ml purkista 
Ne menee ns. tilan määritelmän mukaan jossa pienin kokoyksikkö on n. 1.5kg_paffa kirjoitti:Hah, Shinearaman lähetyksestä jäi puuttumaan GTechniq G1 15ml. Fedexin palvelussa paketin paino on tälle jälkitoimitukselle 1.5kg!!Mitähän ihmettä ne on sinne pakannu kun kyse on yhdestä 15ml purkista