Sellainen tieto jota itse en ole DW:ltä bongannut on se että Sherbet Fizz ja Salute the Fruit ovat 100% luonnonvahoja. Kun taas Vanilla Ice sisältää hieman "keston lisääjää" ja Capture the Rapture "kiillon lisääjää".
Bouncer's vahat
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Re: Bouncer's vahat
No onhan se laukku komia ja senhän voi antaa vaimolle vaikka joululahjaksi 
Sellainen tieto jota itse en ole DW:ltä bongannut on se että Sherbet Fizz ja Salute the Fruit ovat 100% luonnonvahoja. Kun taas Vanilla Ice sisältää hieman "keston lisääjää" ja Capture the Rapture "kiillon lisääjää".
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
No nyt on Vanilla Ice testattu. Oli helppotöinen vaha, tykkäsin kovasti.
Todella helppo levittää, ja parin minuutin odottelun jälkeen sai pyyhkiä pois.
Pois pyyhkiminen oli myös todella vaivatonta, ainakin paneeli kerrallaan tehtynä. Tuskin olis tullut ongelmia, vaikka olis enemmänkin tehnyt kerralla.
Kovin oli riittoisaa tavaraa ja koko autokatos tuoksu kivasti vaniljalta...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Todella helppo levittää, ja parin minuutin odottelun jälkeen sai pyyhkiä pois.
Pois pyyhkiminen oli myös todella vaivatonta, ainakin paneeli kerrallaan tehtynä. Tuskin olis tullut ongelmia, vaikka olis enemmänkin tehnyt kerralla.
Kovin oli riittoisaa tavaraa ja koko autokatos tuoksu kivasti vaniljalta...
No niin, nyt ehdin laittaa ottamani kuvan tänne. Galaxy S3:lla räpsästy, mutta antaa ainakin vähän osviittaa siitä, mitä Vanilla Ice tollaselle tummalle, metallihohto- siniselle pinnalle tekee. Miellytti ainakin omaa silmää.

On kyl valittu huono tuotenimi. Tulee heti mieleen se kamala tapaus menneisyydestä.
- Kylli-täti
Mikä?Osgard kirjoitti:On kyl valittu huono tuotenimi. Tulee heti mieleen se kamala tapaus menneisyydestä.
http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepEHevonen kirjoitti:Mikä?Osgard kirjoitti:On kyl valittu huono tuotenimi. Tulee heti mieleen se kamala tapaus menneisyydestä.
E53 X5 3.0D
- Kylli-täti
Jep jep, oishan toi pitäny tajuta, mut ajattelin vaan Bouncerssin nimee. Olin 50/60 varma et viittaus liitty läpällä jotenkin Tampereen Passionin poken kuolemantuottamukseen_nixu_ kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepEHevonen kirjoitti:Mikä?Osgard kirjoitti:On kyl valittu huono tuotenimi. Tulee heti mieleen se kamala tapaus menneisyydestä.
Ei nimi vahaa pahenna... paljoa! 
On toi ehkä jokusen kerran tullu mieleen.
"Ice, ice baby..."
On toi ehkä jokusen kerran tullu mieleen.
"Ice, ice baby..."
Jos on muuten kiinnostusta kokeilla "hipohipo"- vahaa, niin mulla jää varmaan kohta muista hämärähommista muutama tyhjä 30ml purnukka, ja voisin halukkaille laittaa Vanilla Icea kokeiltavaksi. HIntaluokka olisi varmaan luokkaa Dodon Panel Potit (jonkun verran alle Supernaturalin hinnan).
Mut jos ei oo kiinnostuneita, niin en mä sit ala Icea teurastamaan...
Mut jos ei oo kiinnostuneita, niin en mä sit ala Icea teurastamaan...
Et ole varmaan seurannut millainen kesto tällä on? Kestohan on mulle yksi tärkeimmistä asioista kuten olette huomanneetWolfie kirjoitti:Satsuma Rockia käytetty täällä ja tykkään kovasti. Todella todella ohuelti saa levittää pintaan, ei ole ihan hirveän kranttu kuivumisajasta ja tuntuis pysyvän pinnassa carnaubavahaksi yllättävän kivasti. Tuoksuukin aivan pirun hyvältäMun mielestä ihan sopusuhtaisen hintainenkin, melko sopiva ettei ole ihan niitä halvimpia mahdollisia muttei kuitenkaan järjettömän kalliskaan jos vaikka ei satu tykkäämään. Hintaansa nähden tuntuis toimivan oikein mallikkaasti.
Kuinka monta autoa yhdellä purkilla tekee? Onnistuuko käyttö ulkona kesällä vai pamahtaako kiinni?
Ensimmäinen auto vahattu Sherbett Fizzillä. Kaverin kesä auto, pohjat eivät ollet aivan kunnossa mutta jotain suojaa päälle kiillotusta odotellessa.
Tuo kyllä mukavasti eloa ja syvyyttä tuollaiseen lämpimään väriin.
Helpompi kiillottaa pois kuin esim AF soul.
Kuvatakkin koitin tätä mutta eihän meikä sitä osaa...
Spoilerissa kuitenkin pari yritystä todisteeksi.

Tuo kyllä mukavasti eloa ja syvyyttä tuollaiseen lämpimään väriin.
Helpompi kiillottaa pois kuin esim AF soul.
Kuvatakkin koitin tätä mutta eihän meikä sitä osaa...
Spoilerissa kuitenkin pari yritystä todisteeksi.
SPOILERSPOILER_SHOW

Ai saakeli kun on makea väri! Onko tuo joku datsun-nissan-valmiste?
Juu tuo on kyllä makea väri, oma ex-BMW oli saman värinen, kaveri sitten innostui maalaamaan omansa samaan väriin
260Z Datsun tuo on.
260Z Datsun tuo on.
Jumalauta miten hieno datsunin korimalli ja väri. Toi syvyys on tosiaan semmonen efekti mitä ei kuulemma oo 
Vain YKSI LSP!