Kun 1/4 surfex-hd ei enää riitä
Kun 1/4 surfex-hd ei enää riitä
Ongelmana on auto, jonka pinnassa tiukka seos kotelonsuoja-aineen sumua, runsaasti pikeä ja lentoruostetta. 20 prosenttisesta surfexista tuo mönjä ei tiedä mitään, useammankaan toiston jälkeen. Pienpoistoaine, cleanser fluid, ipa tehoaa huonosti jos ollenkaan. Tärpätti tehoaa kohtuudella mutta koko auton puhdistukseen menee tällä tyylillä useampi ilta töiden jälkeen.
Kaiken tuon mönjän alka pitäisi olla lokakuussa laitettu hard body, joka ei paljoa olemassa olostaan muistuta, liekö antautunut kolmen neljän surfex kylvyn jälkeen? Eihän sen pitäisi, mutta mistäpä sen tietäisi.
Lyhyestä virsi kaunis, millä myrkyllä tuota kannattaisi pestä vai kannattaisiko yrittää vielä tujummalla surfexilla > 20%.
Ja ei haittaa vaikka hb:t lähtee, itse asiassa parempi kun saisi pinnan ihan puhtaaksi.
Kaiken tuon mönjän alka pitäisi olla lokakuussa laitettu hard body, joka ei paljoa olemassa olostaan muistuta, liekö antautunut kolmen neljän surfex kylvyn jälkeen? Eihän sen pitäisi, mutta mistäpä sen tietäisi.
Lyhyestä virsi kaunis, millä myrkyllä tuota kannattaisi pestä vai kannattaisiko yrittää vielä tujummalla surfexilla > 20%.
Ja ei haittaa vaikka hb:t lähtee, itse asiassa parempi kun saisi pinnan ihan puhtaaksi.
...twiittaan kinttaalla...
.:Give Blood - Play Rugby:.
Re: Kun 1/4 surfex-hd ei enää riitä
Kyllä ne on tainneet hard bodyt lähteä. Luulisin ainakin näin. Omakohtaisia kokemuksia ei ko aineesta ole.
Kuulostaa melko kiukkuiselta aineelta, jos ei tärpättikään auta. Sitä mä hieroisin, jos ei pienpoisto ja 20% surfexikaan auta.
Mitä pienpoistoa kokeillut? Kokeile antaa vaikuttaa aineen pidempään pinnalla ja mekaanista hinkausta perään.
Clayta seuraavaksi, jos ei muu auta.
Kuulostaa melko kiukkuiselta aineelta, jos ei tärpättikään auta. Sitä mä hieroisin, jos ei pienpoisto ja 20% surfexikaan auta.
Mitä pienpoistoa kokeillut? Kokeile antaa vaikuttaa aineen pidempään pinnalla ja mekaanista hinkausta perään.
Clayta seuraavaksi, jos ei muu auta.
Mites vaikka silicone removeri? Se tuntuu yleensä olevan tehokasta.
Koita vaikka bilteman rasvan kylmäpoisto-ainetta tai turtlewaxin superliuotinpesua, on molemmat pikeä liuottavia.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Pienpoistoon olen käyttänyt juurikin tuota Spies&Heckerin silicone removeria -> piki lähtee osittain (huomattavasti huonommin kuin normaalisti), mutta se tahmainen mönjä ei irtoa ollenkaan, leviää vaan.
Voiko tuota turtlea ja biltemaa ruutata lancella vai meneekö liian laihaksi?
Voiko tuota turtlea ja biltemaa ruutata lancella vai meneekö liian laihaksi?
Ei ole tarkoitettu vedelle jatkettavaksi vaan täytyy käyttää raakana.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Nopeaa toimintaaseatts kirjoitti:Ei ole tarkoitettu vedelle jatkettavaksi vaan täytyy käyttää raakana.
Kyllä sitä varmaan pitää käyttää vanhan ajan hiilivetypohjasita liuotinta.
Vaikka tätä http://www.tukkuliikenevala.fi/tuote_c_liuotinpesu.htm
Paremmin nämäkin toimii lämpimässä talllissa ja ehdottomasti ilman vettä kuivaan pintaan.
Jos ei muuta löydy niin lamppuöljy on samaa ainetta lähes kokonaan.
Vai osaako muut sanoa näiden käytöstä ne varoittavat sanat.
Itse olen tehnyt niin että kunnon pesu normaalisti ensin. Antanut kuivaa ja sitten lopuksi liuottimella muutoin irtoamaton aines puhtaaksi ja sitten taas kunnon pesu päälle.
Vaikka tätä http://www.tukkuliikenevala.fi/tuote_c_liuotinpesu.htm
Paremmin nämäkin toimii lämpimässä talllissa ja ehdottomasti ilman vettä kuivaan pintaan.
Jos ei muuta löydy niin lamppuöljy on samaa ainetta lähes kokonaan.
Vai osaako muut sanoa näiden käytöstä ne varoittavat sanat.
Itse olen tehnyt niin että kunnon pesu normaalisti ensin. Antanut kuivaa ja sitten lopuksi liuottimella muutoin irtoamaton aines puhtaaksi ja sitten taas kunnon pesu päälle.
Kotelonsuoja-aine Pitäis lähteä jarrucleaneerilla. Minkä merkkistä kotelosuojaa kyseessä? Kokeile wurthin puhdistus spraylla, Pitäis irrota.
Ootko käyttänyt jossain liikkeessä ruostesuojauksessa.? Niillähän pitäisi olla sellaiset pesuaineet ja heidän pestä auto puhtaaksi ennen takaisin luovutusta.aalt1n kirjoitti:Ongelmana on auto, jonka pinnassa tiukka seos kotelonsuoja-aineen sumua, runsaasti pikeä ja lentoruostetta. 20 prosenttisesta surfexista tuo mönjä ei tiedä mitään, useammankaan toiston jälkeen. Pienpoistoaine, cleanser fluid, ipa tehoaa huonosti jos ollenkaan. Tärpätti tehoaa kohtuudella mutta koko auton puhdistukseen menee tällä tyylillä useampi ilta töiden jälkeen.
-
toni.laine
Tota ei kannata maalipinnalle kokeilla..lehtori kirjoitti:Kotelonsuoja-aine Pitäis lähteä jarrucleaneerilla. Minkä merkkistä kotelosuojaa kyseessä? Kokeile wurthin puhdistus spraylla, Pitäis irrota.
Liikkeessä olen käyttänyt. Kyseessä oleva auto on musta ja en halunnut heidän pesevän autoani. Tälläkin palstalla on muutama hyvä esimerkki näiden ammattimiesten kädenjäljestä.Juha U kirjoitti: Ootko käyttänyt jossain liikkeessä ruostesuojauksessa.? Niillähän pitäisi olla sellaiset pesuaineet ja heidän pestä auto puhtaaksi ennen takaisin luovutusta.
Ajattelin, että 20 % surfex-hd olisi puhdistukseen riittänyt, mutta nyt otetaan vähän kovemmat aineet käyttöön. Viikonlopun aikana selviää miten tuo turtlen Super liuotin tehoaa.
Bensiinillä irtoaa massat mutta ei taida lakka pinta tykätä.
Onhan sinulla vaihto ehtona kysyä liikkeen pitäjältä millä pesevät autot.
Onhan sinulla vaihto ehtona kysyä liikkeen pitäjältä millä pesevät autot.
Toi homma nyt on hävitty vahan kannalta. Puhdistus spray ei pitäisi pilata lakkapintaa jos et litratolkulla auton päälle kaada. Toki voi pehmittää lakkaa mutta kiillotushommiksi toi menee varmaan muutenkin.
Mitenkäs tämä? http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=57&t=2953 Sitruspohjanen, ni luulis olevan hellävarasempi...
Pyydä sieltä liikkeestä samaa puhdistusainetta jolla he pesevät autot työn jälkeen ja pese sillä its.Itse jättäsin kaikii vahvat myrkyt kokeilematta, ettei käy vahinko maalipinnalle. Käytin omaa autoani muutama vuosi sitten re- käsittelyssä joka oli tummanpunainen metallivärinen. Ei ollut tullut minkäälaisia jälkiä hänen pesustaan hyvin oli pesty. Pesin tuki kotona viellä itse ja laitoin vahan pintaan. Hänen luonaan käyn jatkossakin, sillä hän on kuuluisa hyvästä työstään.
Ihmeiden aika ei ole ohi , Turtles Super Hyper Über liuotin toimi. Kolme kierrosta pinnalle ja mönjä irtosi. HB kuoli ilmeisesti ekan kierroksen jälkeen, levyttämisestä päätellen.
Ihanaa ainetta, suosittelen:

Niin ja Crowielle iso kiitos tiloista ja Jannelle vinkkipalkkio.
Ihanaa ainetta, suosittelen:

Niin ja Crowielle iso kiitos tiloista ja Jannelle vinkkipalkkio.
Mä puhdistin ruostesuoja-aineet Tardiksella ja hyvin lähti.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing