No mitä hittoa sepustan pidemmän kaavan kautta:
-Sisalin oon yleensä ajanu Menzernan vihreellä (okei, noiden aineiden koodeja mä en muista) kahteen kertaan. Ekan kunnolla paineella niin että kaikki hiontajäljet on pois ja välissä putsannu sisalin kunnolla ja lopuks koneen painolla samalla aineella (ero on aivan jäätävä).
-Tän jälkeen ainakin tako-alu lipit on pitäny vielä vetää tiiviillä lumpulla (yleisestihän lumpun karkeudet menee sen mukaan, miten tiiviisti ne on sidottu) ja vihreellä
-Minkä jälkeen vähän löysemmällä lumpulla ja autosolilla/mutsin kamalla (kuulemma on paljon hienompi jälki ton mutsin kaman jälkeen, pitäs hankkia totakin)
-Mistä jatketaan löysän lumpun pesulla ja sen jälkeen Britemax Seal & Shine tai Mutsin Billet kiillotusaine (sekin on kovin kehuttua, semmoiselta henkikilöltä jonka tunnen IRL ja luotan sanaan kuin vuoreen). Tänkin joskus joutunu ajaa kahteen kertaan, eka vähän enemmän painetta ja lopuks nolla paineella.
-Lopuks vielä Britemaxia/Mutsin Billettiä niin kauan puuvillaliinalla 0-paineella ettei holon holoa oo nähtävissä
Tosin mä nyt oon aika kokematon lippien kiillottaja, alle 100h tehny niitä