Laikan putsaamiseen loistava työkalu on hammasharja .
Muistat vain palauttaa käytön jälkeen omistajalle

Sopivimmista en tiedä, mutta itse käytän noita LC:n CCS laikkoja ja toimivat todella hyvin. Itsekin suosittelen laikoikiksi seuraavia:jere kirjoitti:mitkä ovat rotaryyn sopivimpia laikkoja, onko jotain väliä. tarkoitus oli ostaa LC:n CCS
Tee rauhassa. Se ottaa oman aikansa, mutta lopputulos palkitsee. Aineetkin on molemmat hyviä ja kone aloittelijaystävällinen. Hyvä siitä tulee!makelja kirjoitti:Noniin.
Mulle on eka auto tulossa myllytykseen pitkäperjantaina.
Aineiksi on hankittu Meg UC ja LimePrime. Koneeksi tulee Clasun cyclokopio.
Se on Porsse Boxter vm.98 ja vielä musta. Maalipinta on karussa kunnossa, joten sen takia sitä uskallan yrittää.
Onko viimehetken järkeistämistä ja vinkkejä ennenkuin alan "valtaisalla" itsetunnolla hommiin.
Kiitti-JP- kirjoitti:Tee rauhassa. Se ottaa oman aikansa, mutta lopputulos palkitsee. Aineetkin on molemmat hyviä ja kone aloittelijaystävällinen. Hyvä siitä tulee!makelja kirjoitti:Noniin.
Mulle on eka auto tulossa myllytykseen pitkäperjantaina.
Aineiksi on hankittu Meg UC ja LimePrime. Koneeksi tulee Clasun cyclokopio.
Se on Porsse Boxter vm.98 ja vielä musta. Maalipinta on karussa kunnossa, joten sen takia sitä uskallan yrittää.
Onko viimehetken järkeistämistä ja vinkkejä ennenkuin alan "valtaisalla" itsetunnolla hommiin.
Tilasin Trollilta padit. Mikä olisi hyvä järjestys käyttää niitä?-JP- kirjoitti: Tee rauhassa. Se ottaa oman aikansa, mutta lopputulos palkitsee. Aineetkin on molemmat hyviä ja kone aloittelijaystävällinen. Hyvä siitä tulee!