Entäs jos kuva on talvelta ja joku muukin on yhtä nopea uppailemaan kuvia kuinUrran kirjoitti:Mut kysymys: Nastat Elokuussa?
Epäonnistuneet myllytykset
Re: Epäonnistuneet myllytykset
E53 X5 3.0D
Miten tuo jälki on syntynyt?fibolt kirjoitti:Kyllä muuten otti banaaniin, kun kolmen tunnin ajon jälkeen sielu lipsui pois itse työnteosta ja pomps!
Mikäs on sen FB-sivun osoite?fibolt kirjoitti:Prosessista enemmän FB-sivulla - kunnon stalkkeri löytää..
^Karvalaikan kuiva reuna aiheutti vahingon. Työn aikana tuli täysi ajatuskatkos ja otteen herpaantuminen koneesta.
Nastat ovat huhtikuun jäljiltä, joten kuvatkin siltä ajalta.
Vastaava vekki kuin yllä olevassa 3-sarjalaisen helmassa on pari viikkoa sitten nähty mustassa A4:ssa.
Nastat ovat huhtikuun jäljiltä, joten kuvatkin siltä ajalta.
Vastaava vekki kuin yllä olevassa 3-sarjalaisen helmassa on pari viikkoa sitten nähty mustassa A4:ssa.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla

Joo, elikkäs 2008 vuoden musta passat ja naarmuja oli entisen omistajan toimesta saatu reippaasti..
Käytin sit yksityisellä fiksaajalla ku vannotti tekevänsä hyvää jälkeä eikä holojakaan tulisi..
Naarmuja jäi vaikka kuinka ja holotkin ilmestyi koko auton alueelle..
Huonommin ei varmaankaan voisi hommaa tehdä..
Siinä olisi uusinta hoonaukseen autoa sit Salon suunnalla jos joku osaa hommansa
Aika vaikea noita holoja kuvata mut näyttävät luonnossa paljon karmeemmalta..
Pikkuisen kun vielä harjoittelet tuota dropboxista linkitystä, niin nähdään mekin se kuva. 
.:R32
Ehkä se oli kohtaloa niin dropboxikin halusi meidän silmien välttyvän tältä hirveältä kuvalta 
Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08
No nyt pitäs näkyä? 
Tänään narautettu ja konsultoitu muutaman vuoden ikäinen musta Q7. Saanut pikapesua ikänsä ajan, jonka autoliikkeen fiksari oli ryssinyt pahasti. Auto on peräisin isosta autoliikeestä pohojanmaan rannikolta.
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
SPOILERSPOILER_SHOW
Käyttis?
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Bastard kirjoitti:SPOILERSPOILER_SHOWKäyttis?
SPOILERSPOILER_SHOW
Yep! Tämä ceissi meni odotusten mukaisesti. Myyjäliike oli täysin suostuvainen tilanteen korjaamiselle sekä muiden esille tulleiden asioiden kuntoon hoitamiselle
Mä ostin tovi sitten 14900€ auton johon ei oltu tehty mitään fiksiä päälle, olin suorastaan iloinen kun bongasin kaikki pesunaarmut. sisältäkin siivous ollut tyyliin silikonisienellä kojis, pesty ja rengaskiillolla käsitelty matot ja pyyhitty muualta pölyjä nyt vähän sinne päin. sisusta kyllä haisi jollekin new car scentille viikon verran 
mut olisin ollu tyytyväinen jos maalipinta olis puhdistettu ja vahat olisi ollut pinnassa. aivan järkyttävä määrä oli lentoruostetta ja pikeä pinnassa. jouduin raudanpoiston ja pienpoiston jälkeen käymään claylla että sai puhtaaksi - mitä en ikimaailmassa tekisi ennen pelkkää vahausta. meinasin soittaa perään että laittakaa nyt vaikka ilmainen öljynvaihto kaupan päälle, kun meni yli 4 tuntia saada tää auton pinta ees jotenkin tolkuksi. onneksi se myllytys oli jätetty tekemättä, niin on pintaa jäljellä kun paikkaan ja vesihion kiveniskut jne ennen myllytystä.
mut olisin ollu tyytyväinen jos maalipinta olis puhdistettu ja vahat olisi ollut pinnassa. aivan järkyttävä määrä oli lentoruostetta ja pikeä pinnassa. jouduin raudanpoiston ja pienpoiston jälkeen käymään claylla että sai puhtaaksi - mitä en ikimaailmassa tekisi ennen pelkkää vahausta. meinasin soittaa perään että laittakaa nyt vaikka ilmainen öljynvaihto kaupan päälle, kun meni yli 4 tuntia saada tää auton pinta ees jotenkin tolkuksi. onneksi se myllytys oli jätetty tekemättä, niin on pintaa jäljellä kun paikkaan ja vesihion kiveniskut jne ennen myllytystä.
Ite kanssa onnistunut välttämään nuo liikkeen fiksaamat autot ja viimeisinkin ostos oli ainoastaan pesty (Lentoruosteet ja piet oli pinnassa) ja imuroitu, joten sai aloittaa homman alusta, kun rupesin myllyttelemään. ja hyvä niin
Ei täältä löytyis halukasta myllyttäjää korjaamaan noi ns.ammattilaisen tekemät karmean näköset holot ja naarmut?
Salon suunnalta tai lähialueelta?
Pari lisäkuvaa vielä.
http://imageshack.us/photo/my-images/829/ou05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/191/uwrq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Salon suunnalta tai lähialueelta?
Pari lisäkuvaa vielä.
http://imageshack.us/photo/my-images/829/ou05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/191/uwrq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Huomenna suuntaan tarkastamaan ja kuvaamaan auton, jonka jälkeen marssitaan päällipesun & sisäputsin tehneeseen liikkeeseen.
Kyseessä on huollon yhteydessä myyty lisäpalvelu. Reklamaatioilmoitus on toimitettu huoltopäällikölle. Huominen kylmäkäynti fixaamoon on mallia: "Savonlinna" tai asiakasystävällinen!
Kyseessä on huollon yhteydessä myyty lisäpalvelu. Reklamaatioilmoitus on toimitettu huoltopäällikölle. Huominen kylmäkäynti fixaamoon on mallia: "Savonlinna" tai asiakasystävällinen!
SPOILERSPOILER_SHOW

Tänään konsultoitu S4 ja V60. Kyseisten työnsuorittajien tulisi vaihtaa alaa heti. Illalla tulee kuvat ja speksit mitä on sössitty! 
Mistä voi johtua vollen tuuli- ja etusivulasien aplarimaisuus? Pyyhkimet olivat myös naarmuttaneet lasipintaa. Itse en päässyt meikkaamosta tuota kysymään, mutta kuulen vielä selitykset..
Mistä voi johtua vollen tuuli- ja etusivulasien aplarimaisuus? Pyyhkimet olivat myös naarmuttaneet lasipintaa. Itse en päässyt meikkaamosta tuota kysymään, mutta kuulen vielä selitykset..
Toinen myllytyskerta ylimaalauksen jälkeen, kun ensimmäinen ei mennyt putkeen. Mille näyttää toinen veto? 
Maalaus ja myllytykset on tehty samassa putiikissa.
turhia linkkejä firman sivuille, niin kuin tiedät...
- Hynde -
Maalaus ja myllytykset on tehty samassa putiikissa.
turhia linkkejä firman sivuille, niin kuin tiedät...
- Hynde -
^Tilanne korjattu ilman linkkiä. Tässä parhaimmat kuvat Audista. Pinta on saman liikkeen toisen myllytyskerran jälkeen edelleen karsea. Vollen kuvaus huoltiksella ei tuottanut hyviä fotoja, joten ne jäävät omaan haltuun.

Onko sinun näkemyksen mukaan ihmiset alkanut ymmärtämään paremmin tälläiset maalipinnan "vauriot" ja osaavat pyytää korjausta?
Entäs selviskö vollen ikkunoiden kohtalo, mikä sen oli aiheuttanu ?
Mä ainakin oon huomannut että sanan "hologrammi" kuulee paljon useammin puhuttaessa autoista, ihan ihmisiltä ketkä ei niitä sen enempää "harrastakkaan".TKe_ kirjoitti:Onko sinun näkemyksen mukaan ihmiset alkanut ymmärtämään paremmin tälläiset maalipinnan "vauriot" ja osaavat pyytää korjausta?
Onks tosta aplarimaisuudesta laseissa kuvia?
Vain YKSI LSP!
Aika karut holot ja ihmetyttää tuo hämähäkin seitin määrä!
Mä luulen, että autofoorumien kautta on sana lähtenyt kiirimään enemmän töiden jäljestä. Enää ei kelpaa mikä tahansa jälki. Sana ja kuvat leviaää netissä niin helposti, että jotka vähääkään jaksavat asiasta jotain ottaa selville, sen myös helposti löytävät ja osaavat vaatia.
Tästä päästäisiin siihen äkkiä, että oikeasti nämä autoliikkeiden fixareiden kannattaisi nakata se rotary ja ennenkaikkea karva sinne takavasemmalle ja ottaa epäkesko tilalle. Tulisi kiiltoa ilman vahinkoa. Syvemmät naarmut jäisi, mutta ei myöskään tulisi sellaisia yllätyksiä vastaan, että pari vuotiaassa on lakkapinta jo rouhittu olemattomaksi ja holot on edelleen pinnassa...
Mä luulen, että autofoorumien kautta on sana lähtenyt kiirimään enemmän töiden jäljestä. Enää ei kelpaa mikä tahansa jälki. Sana ja kuvat leviaää netissä niin helposti, että jotka vähääkään jaksavat asiasta jotain ottaa selville, sen myös helposti löytävät ja osaavat vaatia.
Tästä päästäisiin siihen äkkiä, että oikeasti nämä autoliikkeiden fixareiden kannattaisi nakata se rotary ja ennenkaikkea karva sinne takavasemmalle ja ottaa epäkesko tilalle. Tulisi kiiltoa ilman vahinkoa. Syvemmät naarmut jäisi, mutta ei myöskään tulisi sellaisia yllätyksiä vastaan, että pari vuotiaassa on lakkapinta jo rouhittu olemattomaksi ja holot on edelleen pinnassa...
Jahas, saas nähä mikä vääntö tästä pinnasta vielä käydään. Nimittäin mun ja maalarin välillä. Kaksi kertaa tosiaan "kiillottanut" tuon ässän pinnan.
Mutta se on varmaa, että minä en tota touhua tule maksamaan. Mun mielestä maalarille ei sovi sana kiire. Tällä ko. kaverilla tuntuu olevan koko ajan hirveä kiire.
Ihan niinkuin tämän auton maalauksessa, oli kiire lomille. Toinen kiilloitus kerta, oli kiire takaisin maalaamoon, kun tuli korjaamolle kiilloittamaan tuon.
Mutta se on varmaa, että minä en tota touhua tule maksamaan. Mun mielestä maalarille ei sovi sana kiire. Tällä ko. kaverilla tuntuu olevan koko ajan hirveä kiire.
Ihan niinkuin tämän auton maalauksessa, oli kiire lomille. Toinen kiilloitus kerta, oli kiire takaisin maalaamoon, kun tuli korjaamolle kiilloittamaan tuon.