Mitä kaikkea täytyy olla?

Liuottimet, foamit, shampoot, kintaat, kuivaus
Pxi

Mitä kaikkea täytyy olla?

Viesti Kirjoittaja Pxi » La Elo 17, 2013 6:27 pm

Hei!

Olen uusi täällä foorumilla ja minulla on paljon kysyttävää. Olen lueskellut tätä foorumia läpi, mutta kaipaisin kuitenkin vääntöä rautalangasta :D

Mulla on kaksi ämpäriä mitä oon käyttäny fairyn kanssa ja tuli tänään hetken mielijohteesta ostettua Korrekin autopesu 700ml ja Korrekin jättipesusieni sekä kuivauslasta. Onko ihan turhaa kamaa? Mitä kaikkea tarvitsen, jotta voin pitää autoni kiiltävänä ja edustavana? Mitä pesuaineita ja millaisia työvälineitä?

Oon aikasemmin kuivannut auton normi pyyhkeellä mikä jättää auton läikikkääksi. :wall:

Kiitos jo etukäteen avusta!

Peksi

Re: Vs: Mitä kaikkea täytyy olla?

Viesti Kirjoittaja Peksi » La Elo 17, 2013 6:41 pm

No tuossa alapuolella on ainakin "alottelijan kysymyksiä", jossa on paljon hyvää tietoa.

Saattaa kuulostaa tylyltä, mutta täältä on kyllä melko helposti löydettävissä useita topicceja, jotka käsittelee samaa asiaa. Ja on sitä paitsi antoisaa puuhaa kahlata läpi näitä keskusteluja. :)

Mut enivei heivaisin pesusienen ja tilalle pesukinnas, kuivaukseen sitten mikrokuituinen kuivausliina eikä mielellään lastaa, ettei naarmuta. Korrekin tilallekin löytyy laatutavaraa usealta valmistajalta!

Ei muutakuin kahlaamaan läpi foorumia ja kohta se harrastus lähtee lapasesta...

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 4

Syanid

Re: Mitä kaikkea täytyy olla?

Viesti Kirjoittaja Syanid » La Elo 17, 2013 8:08 pm

Tervetuloa foorumille :)

Fairyllä pestessä lähtee vahat joten sillä ei autoa kannata pestä. Kuivauslastan myös jättäisin pois ja korvaisin sen mikrokuituisella kuivausliinalla. Sieni roskiin ja oman mielen mukaan joko lampaankarvainen tai mikrokuituinen pesukinnas sen tilalle, vanteille ja autolle kinnas erikseen! Ylläpitopesuihin on olemassa monia eri pesuaineita jotka varmasti ovat parempia kuin korrek, mutta en nyt lähde sanomaan korrekkia ihan "turhaksi", mutta kallista se varmasti on verrattuna moneen laimennuksensa puolesta. Pistä viestiä Jannelle http://www.projectech.fi" onclick="window.open(this.href);return false; ja kysäise vaikka suositukset aloittelijan perus pesupaketille :) Ei muutakuin pläräämään foorumia lävitse ja tutustumaan autonhoitoon vähän uudesta näkökulmasta :p
Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08

Pxi

Viesti Kirjoittaja Pxi » La Elo 24, 2013 9:17 am

Kiitoksia vastauksista! Tilailin Projectechiltä pesupaketin ja palvelu oli todella hyvää ja nopeeta! Ei voi, kun kehua. :good:
Budjetti vähän venähti, mutta tulipahan hankittua kerralla hyvät. :lol: Ja nyt pesulle! :detariler:

Syanid

Viesti Kirjoittaja Syanid » La Elo 24, 2013 12:30 pm

Sillälailla! Ei tullut yllätyksenä, että budjetti venähti :D odotas ku pääset myllytysvehkeitä tilailemaan ni sitte alkaa rahaa palaa :P
Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08

Vastaa Viestiin