CarPro ReLoad
Re: CarPro ReLoad
Kuuluisko mun vetäistä tämä nyt CQUK:n päälle, vai annanko olla pelkän pinnoitteen ja katson, miten toimii?
Uusiin vanteisiin laitoin reloadit Uk:n päälle.
Uusiin vanteisiin laitoin reloadit Uk:n päälle.
Kaipa se kannattaa, ite en tuota normi Cquartzin kans tehny, mut vanteisiin UK:n päälle nyt laitoin. On kait se jonkinlainen suosituskin....
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Oon aikeissa laittaa tätä mustaan autoon. Kannattaako tätä nyt sit laimentaa vai ei? Jos kannattaa millä suhteella?
Ei tarvitse jos osaat käyttää hyvin maltilla mut laimennettuna ei jätä niin helposti "pilveilyä" pintaan. 1 (vesi):3 (Reload) taitaa olla suositus tai jopa 1:2Tontzaaa kirjoitti:Oon aikeissa laittaa tätä mustaan autoon. Kannattaako tätä nyt sit laimentaa vai ei? Jos kannattaa millä suhteella?
Tämä selvä, tarkoittaako tuo maltilla siis yksi ruiskaisu per paneeli vai?samunoz kirjoitti:Ei tarvitse jos osaat käyttää hyvin maltilla mut laimennettuna ei jätä niin helposti "pilveilyä" pintaan. 1 (vesi):3 (Reload) taitaa olla suositus tai jopa 1:2Tontzaaa kirjoitti:Oon aikeissa laittaa tätä mustaan autoon. Kannattaako tätä nyt sit laimentaa vai ei? Jos kannattaa millä suhteella?
Itse jättäisin auton pesun jälkeen kuivaamatta ja suihkisin sit sen pintaan. Näin kosteus/vesi laimentaa tuotetta riittävästi. Itsellä menee 15-30ml per auto auton koosta riippuen.
Itse laitoin puolet ja puolet. Nätisti punaiset ja värikkäämmät pinnat saa kiiltoa tuolla. Olikos tää miten kestävää pullossa lukee 4 kk mutta mites kun tää on vedellä laimennettava niin poistuuko myös vedellä, eli seuraavassa pesussa vaiko kuivuttuaan sit kestää pitempään? Helppokäyttöinen ja nopea tuo on laittaa ja ihan ok tuoksu.
Juha U kirjoitti:Itse laitoin puolet ja puolet. Nätisti punaiset ja värikkäämmät pinnat saa kiiltoa tuolla. Olikos tää miten kestävää pullossa lukee 4 kk mutta mites kun tää on vedellä laimennettava niin poistuuko myös vedellä, eli seuraavassa pesussa vaiko kuivuttuaan sit kestää pitempään? Helppokäyttöinen ja nopea tuo on laittaa ja ihan ok tuoksu.
Kestää kyllä kesällä vähintään 2 kuukautta jos vaan pesutavat on kunnossa.
Pesut hoidan Autofoam lancella ja pesurilla huuhtelu. Kinnaspesu Dodon sourpower tai born to be mild. ja välillä Verry berryllä.samunoz kirjoitti:
Kestää kyllä kesällä vähintään 2 kuukautta jos vaan pesutavat on kunnossa.
Pitäs kestää sit ihan hyvin, ainakin mul kestää mut käytän kylläkin raakana. Juhalla hyvät aineet käytössä! 
Ajattelin tuohon mustaan kokeilla jotain muuta Reloadin korvaajaks, esim. Gtechniq
Ajattelin tuohon mustaan kokeilla jotain muuta Reloadin korvaajaks, esim. Gtechniq
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Teeppä testi c2v3 vastaan reload. Samaan autoon tietysti.
CarPro ReLoad
Minä ruuttaan reloadin mustaan ennen kuivausta. Mielestäni en pilveilyä tms. ole havainnut, muutaman kerran toki "kiireessä" ei ole liina käynyt ihan joka paikassa ja sen kyllä huomaa. Tarkkuutta vaatii tämäkin, mutta loistava aine.
Testasin viimeksi Reloadin levitystä sonuksen mikrokuitupadillä ja hienosti toimi. Meni myös vähemmän tuotetta. Aikaa tosin otti hieman enemmän kuin suoraan pinnalle suihkien.
Siis tuollaisella viewtopic.php?f=48&t=949&hilit=pienpois ... 175#p86939
Siis tuollaisella viewtopic.php?f=48&t=949&hilit=pienpois ... 175#p86939
Onko kukaan testannut viel tuota uutta 2014 versiota? Eroja havaittavissa?
Itselle vastaten. Märkään autoon suihkiessa ei eroa vanhaan versioon tunnu mut kuivaan autoon tuntuu. Uusi versio tuntuu hieman hankalammalta käyttää. Jää helpommin nuo pilveilyt pintaan.
No näin mäkin muistelin, mutta en jaksanu lähteä tarkistamaan asiaa. 
Minusta uudemman mukana on ohje, että laimenna kun käytät tummaan väriin...näin itse tein viime toukokuussa.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Niin piti mut laimentamattomana on kyllä hankalampi.Urran kirjoitti:Eiks sen just nimenomaan pitäny olla helpompi
Valmistaja on ottanut ongelmista opiksi ja lanseerannut 2015 version jossa reseptiä muutettu. Täytyy ottaa testiin.
2015 versio hyllyssä. Täytyy testata seuraavan pesun yhteydessä CQ UK päälle.
Nosto.
Joko tätä ReLoadia käyttäneillä on jo antaa lisää käyttökokemusta esim.keston osalta? Ja millä olette litkua levitelleet?
Käykö tämä vahasta vai onko talvella tiesuolauksen takia parempi laittaa vahat alle?
Joko tätä ReLoadia käyttäneillä on jo antaa lisää käyttökokemusta esim.keston osalta? Ja millä olette litkua levitelleet?
Käykö tämä vahasta vai onko talvella tiesuolauksen takia parempi laittaa vahat alle?
Hyundai i20 1.2 5d 2016.