Paras Glaze ?

Kiillotustahnat ja laikat
Posambique

Paras Glaze ?

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Maalis 22, 2011 12:43 am

Tähän voisi koota ihmisten mielipiteitä siitä, mikä on paras Glaze...
Onkohan täällä kovin moni edes vielä kokeillut kovin montaa eri Glazea/ Pre-wax Cleaneria?

Aloitetaan kuitenkin minun ongelmalla, tätä voi kommentoida siinä samalla...

Eli Shinearamasta näyttäisi olevan Black Hole loppu,
joten jos sitä ei ehdi tulla lisää, niin mitä pitäisi ottaa tilalle?

Ajattelin suunnilleen samaa hintaluokkaa, ja filling ois se tärkein tehtävä.
(Ajatus, että jos en saa cyclolla kaikkia naarmuja pois, niin sitten vedän ne piiloon)
Itse katsoin vaihtoehdoiksi nämä:
  • Megs #7
  • Lusso Revitalizing Cream (onko kunnolla fillereitä?)
  • CK Red Moose
  • Prima Amigo
  • Vai pitäiskö kokeilla rohkeasti Instaa?
Ei siellä paljon muuta ollut, kun CG EZ Creme Glaze oli myöskin loppu.
Mutta toki jos Shinearaman valikoimista jotain muuta suositeltavaa löytää, niin saa/pitää toki ehdottaa.
Piru pitäisi taas olla nukkumassa, mutta tässä sitä vaan... :oops:
"Urku auki, pelti kii"

hattiwatti

Re: Paras Glaze ?

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » Ti Maalis 22, 2011 7:53 am

Posambique kirjoitti:
Eli Shinearamasta näyttäisi olevan Black Hole loppu,
joten jos sitä ei ehdi tulla lisää, niin mitä pitäisi ottaa tilalle?
Tilalle White Diamond, sitä näkyy olevan vielä varastossa? :)

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ti Maalis 22, 2011 8:16 am

Itse tykkään hirveesti Dodon LP:stä. Siitä en oo pääsy yli enkä ymmärrykseen. Käytin sitä viime viikonloppunakin himassa :lol: On vaan niin magee se syvä väri ja semmonen mystinen kiilto (öljynen, deep shine) minkä jättää jälkeensä. Samsungistakin tuli taas musta (ainakin verraten lähtökohtaan) ja naarmuton kun käsitteli sen viikonloppuna :D

SRP:tä oon testaillu LP:tä vastaan kotona erinäisissä kohteissa sillon joskus kun sain LP:n. En tykkää yhtään, täyttää paremmin kädellä levitettynä ilman työstöä, mutta jälki on niin epäneutraali/keinotekoinen että oksat pois. Eikä sen levityksessä saa mitään fiiliksiä, kaatonokkakin on ihan hanukasta.

Sit on satunnaisesti tullut testailtua noita marketti glazeja mutta niistä ei kannata edes puhua tässä keskustelussa. :lol:

Muista en viitti keskustellakaan mutta kesäksi olis tarkoitus laittaa uusi glaze pintaan, mutta sitähän en paljasta vielä että mikä :D Ehkä joku listalta, ehkä ei. Siitä sit vaikka 50/50 konepelti vertailu LP:n kanssa kun sen ajankohta on (minkä tosin vedän IPA:lla pois ja päädyn parempaan lopuksi, tietenkin).
Vain YKSI LSP!

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Maalis 22, 2011 10:52 am

Autosmart Cherry Glazea on tullut käytettyä duunissa, aivan loistava tuote 8-)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

frozzu

Viesti Kirjoittaja frozzu » Ti Maalis 22, 2011 1:03 pm

Tuli testattua viikonloppuna Prima Amigoa mustaan autoon ja olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt. Helppo levittää ja helppo pyyhiä pois. Purkin kyljessäkin lukee "use it once, and your a fan"...näin taisi käydä :D. Todellakin voin suositella Prima Amigoa.

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ti Maalis 22, 2011 1:36 pm

Yksi foorumilainen onkin jo multa saanut näytteen tästä:
http://detailshoppe.com/-strse-428/Dana ... Detail.bok

Kuva

Noutamalla tai postikulut maksamalla muutama kokeilunhaluinen saa vielä halutessaan näytteen :). Tätähän on hehkutettu nimenomaan Ultima Paint Guard Plussan kanssa käytettynä, mutta muidenkin yhteydessä toiminee yhtälailla, koska on polymeeripohjainen ja öljytön. Ei sisällä myöskään puhdistavia ainesosia.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ti Maalis 22, 2011 1:59 pm

Projectech kirjoitti:Yksi foorumilainen onkin jo multa saanut näytteen tästä:

Noutamalla tai postikulut maksamalla muutama kokeilunhaluinen saa vielä halutessaan näytteen :). Tätähän on hehkutettu nimenomaan Ultima Paint Guard Plussan kanssa käytettynä, mutta muidenkin yhteydessä toiminee yhtälailla, koska on polymeeripohjainen ja öljytön. Ei sisällä myöskään puhdistavia ainesosia.
Rupeetko seuraavaks tuomaan jotain Deep Glaze nimistä :D Olisin kiinnostunut ;)

Pikaisen Googletuksen jälkeen vaikuttaa aika pätevältä aineelta vaaleisiin väreihin ja mustaan. Tai miksei mihin vaan jos haluu wetlookin. DW:ssä Danase oli saanu vähän huonon vastaanoton kun keskustelu alkoi siitä että CG huomautti tuotteen olevan uudelleen teipattu ja samantyyppinen tuote kuin CG:n Chrystal Wet Glaze..

Kenelle lähetitkään samplen: Kansa vaatii kuvia ja testiä :)
Vain YKSI LSP!

hörnä

Viesti Kirjoittaja hörnä » Ti Maalis 22, 2011 2:26 pm

Olethan siten tarkkana ,kun glazea valitset .
Eikös ollut tarkoitus myllytyksen jälkeen hieman "meikata".
Niin silloin sun täytys valita glaze joka sisältää peite aineita esim.black hole/white diamond.
Auton värillä ei ole merkitystä kumpaa käytät. ;)

No luettuani tarkemmin oletkin fillereitten kanssa ajan tasalla.

S@mpp@

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » Ti Maalis 22, 2011 2:42 pm

Urran kirjoitti:
Projectech kirjoitti:Yksi foorumilainen onkin jo multa saanut näytteen tästä:

Rupeetko seuraavaks tuomaan jotain Deep Glaze nimistä :D Olisin kiinnostunut ;)

Pikaisen Googletuksen jälkeen vaikuttaa aika pätevältä aineelta vaaleisiin väreihin ja mustaan. Tai miksei mihin vaan jos haluu wetlookin. DW:ssä Danase oli saanu vähän huonon vastaanoton kun keskustelu alkoi siitä että CG huomautti tuotteen olevan uudelleen teipattu ja samantyyppinen tuote kuin CG:n Chrystal Wet Glaze..

Mulle tuli näyte, en ole vieläkään oikein kunnolla päässyt testaan. yhteen naarmuseen autoon sen joskus vedin, naarmua ei oikein peittänyt, mutta pois pyyhintä oli erittäin helppoa! Ja aine pirun riittoisa.

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ti Maalis 22, 2011 2:52 pm

Urran kirjoitti: Rupeetko seuraavaks tuomaan jotain Deep Glaze nimistä :D Olisin kiinnostunut ;)

Samplen saanut voi ilmoittautua itse, koska minä en häntä paljasta :). Tuo DW:n viestiketju, johon viittaat, on kyllä mulle tuttu ja aika hämmentävä luettava. Tuntuu, että siinä kaikki ymmärtävät toisensa väärin ja provosoituvat perään, joten soppahan siitä syntyy :shock:. CG:hän ei väittänyt tuotteen olevan uudelleenteipattu, mutta vastapuoli ymmärsi sen niin ja puolustautui. Ei Detail Shoppen David mun kokemusten perusteella ihan noin hyökkäävä tyyppi ole :D

Ei tämä vielä ole maahantuontiohjelmassa, mutta pari pulloa aikanaan tilasin. Harkitaan, jos kiinnostusta löytyy ;)

EDIT: S@mpp@ näemmä jo ilmoittautuikin :). Hänen sanomansa pitää paikkansa, eli naarmujen peittokyky ei ole tämän tuotteen paras mainosvaltti. Niitä ovat kerrostettavuus, helppo levitettävyys ja kiillotettavuus, wetlook, riittoisuus, öljyttömyys ja puhdistusaineettomuus.

Swirlien peittoon mennään täällä suunnalla edelleen Auto-balm edellä...
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Maalis 22, 2011 6:42 pm

Tilasin itselleni kuitenkin samplen tätä...

En tosiaan tiedä miten en tajunnut tota White Diamondia :oops:

Täytyy nyt miettiä sitten, että otanko ton samplen lisäksi muuta glazea enään.
Onhan mulla toki AG:n Super Resin Polishia - sillä ainakin naarmuja saa piloon.
Lopputuloksen ulkonäkö muuten on sitten mitä on...

Elämässä täytyy tehdä valintoja - IronX:n ostaminen oli yksi :lol:
"Urku auki, pelti kii"

joye

Viesti Kirjoittaja joye » Ti Maalis 22, 2011 7:28 pm

Dani kirjoitti:Autosmart Cherry Glazea on tullut käytettyä duunissa, aivan loistava tuote 8-)
Suosittelen kyllä itsekkin tätä, ite tykänny kans käyttää. Ja tänään kun toi paketti tuli niin pääsin testailemaan CG EZ Cremee ja hyvältähän se tuntui käyttää ja riittoisaakin oli, helposti pysty levittelee ohuelti ja pois lähti ilman hikeä. Peitto ominaisuutta nyt et hirveämmin jäänyt silmäilemään mutta kiiltoa tuli kyllä föörtin nortsi punaseen mukavasti lisää. :)

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Maalis 22, 2011 8:31 pm

Ongelma ehkä ratkaistu - Shinearama vastasi, että pitäisi tulla huomenna Black Holea varastoon ;)
"Urku auki, pelti kii"

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Maalis 23, 2011 12:36 am

Projectech kirjoitti: Noutamalla tai postikulut maksamalla muutama kokeilunhaluinen saa vielä halutessaan näytteen :).
Riittääkö näyte mun kokoiselle autolle (BMW E46 Touring)?
Jos riittää niin pistä mulle näyte tulemaan, ajattelin että jos keväällä tekisin pienen fixin omalle autolle, tota alle ja Collinite 915 päälle :)

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ke Maalis 23, 2011 12:41 am

Dani kirjoitti:
Projectech kirjoitti: Noutamalla tai postikulut maksamalla muutama kokeilunhaluinen saa vielä halutessaan näytteen :).
Riittääkö näyte mun kokoiselle autolle (BMW E46 Touring)?
Jos riittää niin pistä mulle näyte tulemaan, ajattelin että jos keväällä tekisin pienen fixin omalle autolle, tota alle ja Collinite 915 päälle :)
Kun ihan itse pakkaan, niin helposti saadaan riittämään :). Laitan huomenna (siis keskiviikkona, näyttää vuorokausi jo vaihtuneen) postiin.

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Maalis 23, 2011 12:51 am

Erittäin loistavaa palvelua, laita samaan pakettiin vielä sitä pesuainetta niin pääsen eroon mun harhaluuloista :lol:
Laita mailiin lasku niin maksan pois.

Projectech
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ke Maalis 23, 2011 1:20 am

Dani kirjoitti:Erittäin loistavaa palvelua, laita samaan pakettiin vielä sitä pesuainetta niin pääsen eroon mun harhaluuloista :lol:
Laita mailiin lasku niin maksan pois.
Selvä, Der Wunder Wasche menee samaan pakettiin :)

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Maalis 23, 2011 8:24 am

Jälleen kerran erinomaista palvelua Jannelta ;)

Danin ja Sonikk:in autoon sopis just tommonen Wet Glaze tyyppinen pinta. Projektitopicit sitten pystyyn :D Ja miksei siis myös S@mp@n mustaan ärrään ;)
Vain YKSI LSP!

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Maalis 23, 2011 11:06 am

Täytyy joo ottaa vähän kuvia sitten kun kamat ovat läjässä ja aikaa varattu auton puunaukseen, menee kyllä pitkälle kevään puolelle, varmaan sitten kun kadut alkavat olemaan kivistä/hiekasta putsplank. No joka tapauksessa kuvia tulee, varmaan jonkun pienen storyn kera 8-)

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ke Maalis 23, 2011 8:55 pm

Hmm eli mikäs on raadin mielestä paras Glaze tämän väriseen Bemariin? Itellä oli mielessä PB White Diamond, ainakin Thupun saman värisessä näyttää hyvältä. Mutta vaihtoehtoja näyttää olevan sen verran että onko mahdollisesti parempaakin tarjolla?

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ke Maalis 23, 2011 9:08 pm

Jos et tarvi peitto-ominaisuuksia, niin jompi kumpi näistä ois mun ehdotus:

http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -cat9.html
http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/ ... d_356.html

Oon käyttänyt jälkimmäistä aika paljon, näyttää hopeassa tosi hyvältä!

Tai siis kumpikaan ei ole oikeastaan edes glaze, mutta ihan loistavia pohjien tekoon.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ke Maalis 23, 2011 9:32 pm

Jeps kiitti vinkistä. Ei tosiaan tarvii peittää, vedän kuitenkin koneella ensin. Eikä sen siis tarvii välttämättä glaze olla, päällimmäiseks laitan varmaan Dodo Diamond Whiten niin joku mikä sopii sen kaveriks. Lime Prime löytyy mutta ajattelin jos kokeilis välillä jotain ihan muuta. Mahdollisimman nätti hopea siis hakusessa ;)

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Maalis 23, 2011 10:02 pm

Yhdyn JP kommenttiin. Carlack NSC on erinomainen tuote. Kts. näyttämön Toyota topic. ;)

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Maalis 23, 2011 10:58 pm

Kuvissa tuppaa olemaan usein tarkennus aivan jossain muualla kun itse lakkapinnassa ;)

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ke Maalis 23, 2011 11:10 pm

Kun ei oikein osaa :lol:

Vastaa Viestiin