Mä pykäsin omalla pesupaikalla ironx, kastelua jotta vaikuttaa pitkään kuivamatta
Huuhtelu
Trix
paskaisella pesuSIENELLÄ hankausta
Huuhtelu
BH autofoam pesu +fairya
Ikkunoiden kuivaus
Ikkunat viis sateesta
Huuhtelu
Kuivaus vesisateessa
Tässä vaiheessa kun pinnat oli pestyt ja pelkkää pintaa ilman mitään lisiä niin tilanne näytti jo aika karmivalta. Lumiharjalla on näytetty pestävän autoa kylkipokkauksiin asti, mietin vähän että minkähänlaiset hologrammit tähän tulee kylkiin piirrettyä nyt sitten näitä irrotellessa. Olo oli vähän ku herranjestas
Talliin odottamaan kiillotus päivää
Sit, pari semisti heteroa ja yks bmw, kaksi viidenkympin rotaryä, paljon aineita ja paljon laikkoja.

Mulla oli ajatuksena että mentäs peräkkäin autoa, Omistajalle karvalaikka ja S30 kouraan. Minä kokeilin perästä jotain uutta sinistä Shcollin laikkaa ja s30. Ei onnistunut. Sit menin perästä Vanha kunnon ccs valkoinen ja s30. Pinnat tulivat jo silleen ikäänkuin HELVETIN hyviksi. Konepelti piti mennä vielä sitten kun mua jäi häiritsemään auton muuhun yleisilmeeseen nähden se, niin FG400 ja oranssi CCS. Kunnes taas karva s30, valkoinen S30 sekä musta ja S40.
Joten,
Kiillotus
Paikoin
FG400 Oranssi
S30 Karva
S30 Valkoinen
S40 Musta
Välipesu TFR jkclean +kinnas
kuivaus
PB Black hole Musta
Renkaat TW tyre dressing
Ajovalo umpiot
Menzernoilla
FG400 oranssi
2500 valkoinen
4000 musta
4500 musta
( hämmästelyä, jonkin aikaa
LSP
FK1000p
Ajovaloihin x2

Ikkunat viis sateesta.
Oskarin rätit senkun rokkaa. Se kuivuasliina on mahtava , yhdellä sanalla. Tilaisin toisen mutku entisiäkään ole ollut rahaa maksaa
JA sitten arvon maisterit.
220 kuvaa.
Nämä tulevat nyt sit tekojärjestyksessä, niin että omistaja on hääräämässä sitä ympäri kokoaika ja mä välistä napsin kuvia. Konepelti, -> kuskin puoli ->perä ->apparin puoli -> konepelti uusiksi
Pesuilla

Pelipaikoilla

Tämmänen

50/50 (s30 villa + s30 valkoinen) Mun mielestä ton ois voinu jättää jo tohonkin.. Mutkun energiaa on nuorilla poijilla niin suhautin sitten vielä sit S40 mustalla

Kiillokkeilla

Tässä taisi olla S30 vasemmalla puolella karvalla

Jonka perään oli mun pakko mennä oranssilla sekä FG400 -> karva s30 -> valkoinen s30 -> musta s40

Zoomia kamerasta

Valojen kiihottelua

Tekemätön valo

tehty valo

Pintoja

Huomatkaa että meillä ei käytetä alkoholi tuotteita lainkaan uskonnollisista syistä

Fiilistelykuvia

Matasta kiiltävään

Pihalla ei paljon auringon loisteessa torstaina vapaapäivänä kuvailtu. Lisäillään tähän sitten näitä kun aurinko paistaa niin perästä..

Ja loppu järkytykset, pyyhkäsin painepesurilla kiven iskelmästä lastuna maalit heti kättelyssä kiillotus paikoilla vittuun, hyvä minä

Ja sitten ahtaan paikan kiillotuksen lomassa vielä maalit vierestä kurttuun, hyvä minä

Elis, puskuri maalaukseen...
Ja loppuun varoitus, jos et ymmärrä jotain