kärcher sv 1902 höyrypesuri

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
mixu74

kärcher sv 1902 höyrypesuri

Viesti Kirjoittaja mixu74 » Ke Maalis 09, 2011 2:56 pm

Tarvetta painehuuhtelulaitteelle auton penkkien pesuun ja olisi hyvä jos olisi myös tehokkaalla imurilla että voisi imuroida vaikkapa kodin ja auton lattioita. Tampereella olisi tarvetta kyseiselle laitteelle. ei romuja
Viimeksi muokannut mixu74, La Maalis 19, 2011 12:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

K70

Re: Paihehuuhtelulaite

Viesti Kirjoittaja K70 » Ke Maalis 09, 2011 4:49 pm

mixu74 kirjoitti:Tarvetta painehuuhtelulaitteelle auton penkkien pesuun ja olisi hyvä jos olisi myös tehokkaalla imurilla että voisi imuroida vaikkapa kodin ja auton lattioita. Tampereella olisi tarvetta kyseiselle laitteelle. ei romuja
En tiedä täyttääkö tuo mun hankkima laite mitään noista kriteereistä, mutta ainakin itse olen ollut tyytyväinen.
Eli mulla on sellanen järkäleen kokoinen Dolphin "jota ilman et voi elää-tv-shop-laite" :D

Itse hankin laitteen huuto.netin kautta mielestäni sen arvoisella hinnalla. Uutenahan pyytävät noista yli 2000€ :o
Tuo mun yksilö oli myyty kasikymppiselle mummolle tyyliin, ettet enää tarvitse imuria, ikkunalastaa, hammasharjaa, kenkälusikkaa, hiusharjaa, koska tämä laite hoitaa kaiken ja käy kaupassakin.
No mummu oli kerran jaksanut nostaa laitteen siivouskomerosta, kun oli kokeillut pestä sillä ikkunoita. Oli todennut ikkunalastan kevyemmäksi raahata perässä.

Itse olen tuolla pessyt himassa matot (myös villamatot), kaakelit, keittiöstä kaikki pinnat, ikkunat, verhojakin höyryimuroitu, auton lattiat, ymsyms.

Ei kovin ketterä ikkunoiden pesussa, ainakaan meillä, kun on ikkunat smyygien sisällä, niin ei oikein mahdu touhuamaan.
Mattojen pesussa ässä, lattioiden imurointia en ole testannut, kun on keskusimuri, mutta on kyllä aivan liian raskas ja kömpelö perässä vedettäväksi.
Höyryllä saa keittiössä kyllä pienimmätkin raot putsattua hanojen juurista, lieden ympäristöstä, yms.

Eli kerta/kaks tulee vuodessa kaivettua esiin ja tuolla touhuttua ja joskus jos auton kanssa sattuu tarttemaan.
Eli aika harvoin, mutta kuitenkin ihan hyvä olla olemassa.

K70

Re: Paihehuuhtelulaite

Viesti Kirjoittaja K70 » To Maalis 10, 2011 11:49 am

Sorry puuttumiseni sun topiciin. Nyt vasta huomasin, että tää on osto-osastolla, etkä kysellyt mitään kommentteja :oops:

mixu74

Re: kärcher sv 1902 höyrypesuri

Viesti Kirjoittaja mixu74 » La Maalis 19, 2011 12:34 pm

Otsikko muutettu

Vastaa Viestiin