Toivotaan että muutos kintaisiin tulee pian. Oon kyllä muutenkin pohtinut että miten arpoivat karvan värin, kun siitä näkee lian niin huonosti.
Pesukintaat?
Re: Pesukintaat?
Joo ja pienet anteekspyynnöt toki suorasukaisuudesta. Oon tottunu antamaan palautteen suoraan, korkeintaan hieman diplomaattisesti 
Toivotaan että muutos kintaisiin tulee pian. Oon kyllä muutenkin pohtinut että miten arpoivat karvan värin, kun siitä näkee lian niin huonosti.
Vain YKSI LSP!
-
powermitsu
Tuli tuo Jannen perus synteettinen lammas kinnas tms. Se kyllä vetää itteensä aika rajusti vettä verrattuna mihinkään käyttämääni.
Niin tota mitäs ne sun omat rukkaset on/oli kun viimeksi kimpassa jotain bemaria hierottiinUrran kirjoitti:^Janne minkä ihmeen takia ovat päätyneet näin typerään ratkaisuun? Eikai kukaan noita oikeesti haluu mihinkään?!
E53 X5 3.0D
^nixu. Ne oli Kent kintaat
Niitä käytän aina kun pesen liukkarin kanssa. Mutta ne maksaakin 2,90e/kappale, HongKongissa. Bilt-Hamberin rukkaset maksaa kuitenkin yli 10 puntaa ja on ns. "hipo" hanska. Ja se tärkein, oli alunperin ilman naarmuverkkoa.
Vain YKSI LSP!
Olen hetken jo miettinyt onko miehessä vai kintaissa vika, mutta tähän mennessä parhaalta pesuun tuntuu Jannen myymä "rastakinnas". Olen meguairsin lampaankarvakinnasta myös kokeillut, mutta tuntuu että se imee ihan hitosti vettä eikä luovuta sitä juurikaan pestävälle pinnalle. Lisäksi kuivumiseen menee tosi pitkään vrt. rastakintaaseen.
Rastakinnas taas valuttaa hienosti jatkuvasti vettä ja muutenkin liukuu pitkien noitten rastojen ansiosta hienosti maalipinnalla.
5,90€ hintaiseksi vehkeeksi ihan lyömätön.
Rastakinnas taas valuttaa hienosti jatkuvasti vettä ja muutenkin liukuu pitkien noitten rastojen ansiosta hienosti maalipinnalla.
5,90€ hintaiseksi vehkeeksi ihan lyömätön.
Itellä on pari Kungsin 4-5e rastaskinnas ja samoilla sanoilla kuin ylläAntti O kirjoitti: 5,90€ hintaiseksi vehkeeksi ihan lyömätön.
Oli rastakinnas helppo tai ei niin itse en usko että suorittaa tehtäväänsä kintaana. Eli pitäisi sen lian pois siitä pinnalta.
Tottakai luonnonkintaat imee ekalla imasulla enemmän ja myöskin kuivuu pidempään.
Tottakai luonnonkintaat imee ekalla imasulla enemmän ja myöskin kuivuu pidempään.
Vain YKSI LSP!
Kempeleen A1 Autoväristä löytyy synteettisiä Spun Gold Wash Mitt -karvakintaita. Mitäs arvon raati on noista mieltä? Hain siis ensimmäisen karvakintaani, joten mitään ymmärrystä noista ei ole.
Edit: Ja sehän on näköjään sama kuin Prestan kinnas.
Minkäs hintanen oli?Mazza kirjoitti:Kempeleen A1 Autoväristä löytyy synteettisiä Spun Gold Wash Mitt -karvakintaita. Mitäs arvon raati on noista mieltä? Hain siis ensimmäisen karvakintaani, joten mitään ymmärrystä noista ei ole.
Mikähän ois paras kinnas liuotinpesuihin, siis vahanpoisto pesuun. Eli pitäs kestää ja olla silti naarmuttamatta. Yksi oli kokeilussa ja se tarttu peltien reunoihin ym. kulmiin ja sellasiin kiinni, kun kinnas on tehty ns. lankaympyröistä... 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
- pellepoliisi
Peke mä hankin PT synteettisen pesukintaan juuri tuohon vahan poistoon.
Kaks kertaa ehtinyt liuotinta käyttää sillä, hyvin on toiminut. Saa kyllä reilun aikaa huuhdella kinnas puhtaaksi vaahdosta, mutta ei kai se mikään yllätys ole.
Kaks kertaa ehtinyt liuotinta käyttää sillä, hyvin on toiminut. Saa kyllä reilun aikaa huuhdella kinnas puhtaaksi vaahdosta, mutta ei kai se mikään yllätys ole.
Mulla on kans noita PT synteettisiä noihin hommiin, itse asiassa toisella levitän DeIron ja DeTar ainetta ja toisella kintaalla ihan perus liuotinpesut.
Tai jo nyt ihan rehellisiä ollaan niin otin nämä mf pädit käyttöön

Tai jo nyt ihan rehellisiä ollaan niin otin nämä mf pädit käyttöön
SPOILERSPOILER_SHOW

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
9€. Lisäks siellä oli monenlaisia laikkoja ja myllytysaineita sekä joitain pesuaineita. AG, Presta ja Mirka oli edustettuna. Mirkan myllytyskamat näytti kiinnostavilta!crowie kirjoitti: Minkäs hintanen oli?
Jos oli mirkan polarshineä niin mä en oikein koskaan päässyt sinuiks niiden kanssa. Tosin nyt on karttunut sen verran kokemusta muistakin litkuista että vois kokeilla uusiks. Käsin vedellen ne toimii hyvin just ovenkahvasyvennyksiin yms pikkupaikkoihin. Ja se karkea aina on ainakin ihan laastia
todella karkeeta. Mutta tais lupaillakin poistaa oliko 1000grit vai 1500grit sandiksen jäljet...
Oma suosikki on CG Wash Pad, todella pehmeä ja paksu, saa Jannelta.
Pt synteettisen hankin itsekin viimekesänä liuotin pesuihin, kos ka en raaskinut aitoa lammasta siihen käyttää. Nyt olen tehnyt tänä talvena shamppoopesutkin tuolla pt kintaalla, kun on niin nopea käyttää tuolla kylmässä.
Kuvista päätellen PT ja Presta on sama kinnas.
tänään saapui Elitestä kauan kaivattu Yetis Fist kinnas.. voin kertoa että kyseinen en tiedä miksi kutsua edes ON AIVAN JÄRJETTÖMÄN kokoinen!! Tässä ei ole enään mitään järkeä jos puhutaan autonpesukintaasta! En ole ehtinyt vielä kyseisellä MONSTERILLA pestä mutta voin vaan kuvitella että tuskaa tulee tuottamaan... Ei todellakaan 10L ÄMPÄREILLE!
Edit: Muija kysy että laitanko päähän vappuna ton peruukin..?
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
-
hiusnaarmu
Ilmeisestin tuon näköisestä hanskasta on kyseTinkE kirjoitti:tänään saapui Elitestä kauan kaivattu Yetis Fist kinnas.. voin kertoa että kyseinen en tiedä miksi kutsua edes ON AIVAN JÄRJETTÖMÄN kokoinen!! Tässä ei ole enään mitään järkeä jos puhutaan autonpesukintaasta! En ole ehtinyt vielä kyseisellä MONSTERILLA pestä mutta voin vaan kuvitella että tuskaa tulee tuottamaan... Ei todellakaan 10L ÄMPÄREILLE!

Tosiaan, jos tuollaisen saa mahtumaan 10l, niin ainakin tyhjäksi tuo hanska sen imee
Itellä on carpron lammashanska....todella hyvä! Käsitasku, mahtuu 10 litraan hyvin, ei ime sankkoo tyhjäks ja todella hyvä käytössä....hintaahan tolla on, mut voi kai rahat huonommin käyttää....
Yetis fist lienee saman kokoinen Herkkoon "Iso Lampaan" kanssa
Sehän on 20L ämpäriinkin vähän siinä ja siinä.
Se että se imee "ämpärin tyhjäks" ei suinkaan ole huono asia koska se pystyy pitämään pesuliuosta jäätävän määrän -> pystyt pestä isomman alueen kerralla. Ja eihän se imase kun kerran sitä vettä enemmän..
Tuo CarPron hanska on joskus mietityttänyt mutta muoviverkon ja "yks puolisuuden" takia en oo ostanut.
Nyt ostin Kenttiläisten tilalle Eliteltä niitä 4,99 maksavia synteettisiä (punainen rannenauha). On aika vastaavia ja tosi hyviä synteettisiksi ja Kenttiläisiä parempi mm. kakspuolisuuden takia. Hain siis nimenomaan Kentin kopioita pesutestiin. Jannen myymä synteettinen esmes on paljon isompi kun tämä.
Se että se imee "ämpärin tyhjäks" ei suinkaan ole huono asia koska se pystyy pitämään pesuliuosta jäätävän määrän -> pystyt pestä isomman alueen kerralla. Ja eihän se imase kun kerran sitä vettä enemmän..
Tuo CarPron hanska on joskus mietityttänyt mutta muoviverkon ja "yks puolisuuden" takia en oo ostanut.
Nyt ostin Kenttiläisten tilalle Eliteltä niitä 4,99 maksavia synteettisiä (punainen rannenauha). On aika vastaavia ja tosi hyviä synteettisiksi ja Kenttiläisiä parempi mm. kakspuolisuuden takia. Hain siis nimenomaan Kentin kopioita pesutestiin. Jannen myymä synteettinen esmes on paljon isompi kun tämä.
Vain YKSI LSP!
Mä oon tommosen eliten synteettisellä pessy talvi- ja liukkaripesut vuoden verran, ja vielä on abt uutta vastaavassa kunnossa, eli hintalaatusuhde tossa ainaki on kohillaa 
Juuzo vink vinkkinä, noita samoja saa alle £2 eBaystä. Siinä kun on se viivakoodi niin testasin Nokian softaa ja se löys sen heti 
Mä voisin ottaa noita lisääkin. Jos moni muukin PK seutulainen ottas niin vois kysyy kimppaa eBaystä.
Mä voisin ottaa noita lisääkin. Jos moni muukin PK seutulainen ottas niin vois kysyy kimppaa eBaystä.
Vain YKSI LSP!
Ei viitti eri posteja lähtee maksaa, eiköhän sitä kerran vuotee keksi muutaki tilattavaa ni tulee vaivattomasti samalla. Sitäpaitsi nyt alkaa taas lampaan (hyväksi)käyttökausi ni eiköhän toi vielä jonku aikaa palvele 
Niinno mun mielestä noita halpiskintaita pitäs olla aina väh. kaks käytössä (toinen alapinnoille) ja niitä voi sitten sitä mukaa heittää menemään jos alkaa ulkomuoto muuttumaan/väri muuttumaan 
Vain YKSI LSP!