Pesurina mulla on joku sanka

Laitetaanpa löydökset tästä aiheesta vielä tännekin, jos siitä on jollekin jatkossa hyötyä: Kysyin tuota liitännän tyyppiä pesurin valmistajan suunnalta: vastaus oli, että ko pesurissa käytetään M22 1,5 S/U nousulla olevaa kierreliitintä (tuosta "S/U" koodista en tiedä mitä tarkoittaa). Liittimen naaraspäässä, siis pesurin kahvaosassa, on lisäksi metallitappi, kara (jossa o-rengas, liukuu sen lancen adapterin "sisään", kun liitos ruuvataan kiinni), tämän karan halkaisija on Clen:ssä 14mm.PeteP kirjoitti:Kysymys Clen merkkisen painepesurin liitännästä lanceen: harkinnassa olisi foam lancen hankinta, mutta en ole löytänyt tarkkaa tietoa, mikä olisi oikea liitintyyppiadapteri lancen mukaan.
Käytettävissä oleva pesuri on voimavirtamallia, tarkka tyyppi on DSHH2360T. Pesurin kahvan pesuputken liitin (tähän lance tilalle) on kierteellinen, ei painettavaa/käännettävää mallia. Onko kellään kokemusta mikä liitinmalli olisi oikea lancea hankkiessa?
Jos esipesu on hoidettu kunnolla niin en näkisi mitään ongelmaa jos ei ole piintynyttä likaa.Wloona kirjoitti:Pystyisikö esipesun jälkeen lancella suihkuttamaan aineet pintaan, ja hoitaa kinnaspesun siinä käyttäen vain yhtä ämpäriä kintaan huuhteluun? Vai kannattaako suosiolla käyttää kahta joissa toisessa shampoo?
Tuo täytyy seuraavan kerran testata, sillä lanceen on sopivia pulloja niin ei tarvitse edes autofoamia tyhjentää pois.sonikk kirjoitti:Aika näppärä sillä tavalla on kinnastella, mä tosin oon tehnyt vaan niin että foamit pintaan ja kinnasta perään.
Oikeestaan mul iski semmonen lance hulluus ja pesin koko auton niin paljon kun voin, lancellaDani kirjoitti:Mutta miksi tämmönen tyyli, testaus vaan vai joku oikeakin syy?