NiPaHu kirjoitti:SPOILERSPOILER_SHOWPistää silmään tuo painepesuri, jos nyt on se millä peset? Kerran nyt ammatikseen peset autoja niin hommaa hyvämies kunnon pesuri joka tekee muutakin kuin sumua. Vaikka voi olla rahallisesti tiukkaa alkuun mutta kyllä nyt painepesurin pitää olla ihan kunnollinen. Minä en ainakaan henkilökohtaisesti toisi autoa enään toista kertaa pestäväksi jos näkisin että auto pestään tuollaisella 100e deuzerilla, vaikka sinänsä ihasama mikä pesuri mut silti. Ja Prestan juliste
SPOILERSPOILER_SHOW
Tuo pesuri muistuttaa kovasti mun 50e maksanutta Lidlin pesuria. Ihan varma en tietenkää voi olla. Oma pesuri on vaihdettu takuuseen nyt kaksi kertaa. Ja vielä on vuosi takuuta jäjellä. Josko vielä tänä keväänä saisi uuden.
Suurin ongelma ko. laitteessa on sen 4m paineletku, jolloin sitä joutuu raahaamaan mukana kokoajan.
Pistää silmään tuo painepesuri, jos nyt on se millä peset? Kerran nyt ammatikseen peset autoja niin hommaa hyvämies kunnon pesuri joka tekee muutakin kuin sumua. Vaikka voi olla rahallisesti tiukkaa alkuun mutta kyllä nyt painepesurin pitää olla ihan kunnollinen. Minä en ainakaan henkilökohtaisesti toisi autoa enään toista kertaa pestäväksi jos näkisin että auto pestään tuollaisella 100e deuzerilla, vaikka sinänsä ihasama mikä pesuri mut silti. Ja Prestan juliste