laitetaan sitten kunhan alle saadaan jos nämä nyt alle edes laitetaan(saa tarjota vaihdossa jotakin leveällä lipillä olevia vanteita),ei ole oikein hyvää kuvaa nytmlatvala kirjoitti:HyväHyvä, laitatko autosta kuvan vanteilla?
jannen BMW E91 330d puuhastelut
Re: vanteiden pesua
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Minäkään en ole saanut DeIronizeria bleedaamaan ollenkaan ja olen sitä aika monella tavalla testannut eri autoihin ja vanteisiin
.
- Antti -
- Antti -
-
Haapaniemi
Sama. Kaverin auton puunailin niin ei toi kyllä bleedannut, vanteissa eikä auton pinnalla.
Täytyy testata tuo uudessa kannussa tullut deionizer niin näkee mikä ero tuohon entiseen,katsellaan millon joutaa testaamaan.
Nämä on siis myynnissä ja tarjouksia kuunnellaan,myös vaihtokin käy jos jotain sopivaa löytyy,alle kun laitetaan niin on jo liian myöhäistä
Nämä on siis myynnissä ja tarjouksia kuunnellaan,myös vaihtokin käy jos jotain sopivaa löytyy,alle kun laitetaan niin on jo liian myöhäistä
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
jos joku haluaa nämä ostaa niin ovat taas myynnissä,kaupat näistä oli jo sovittu mutta ostajaa ei hakuhetkellä näkynyt eikä kuulunut!
siitä siistit vanteet bemariin kesäksi,ei tule jokanurkalla vastaan
siitä siistit vanteet bemariin kesäksi,ei tule jokanurkalla vastaan
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Anzafin kirjoitti:Minäkään en ole saanut DeIronizeria bleedaamaan ollenkaan ja olen sitä aika monella tavalla testannut eri autoihin ja vanteisiin.
- Antti -
SPOILERSPOILER_SHOW
OT: Selvisikö bleedauksen puute? Oliko vanhentunutta. Mulla on toiminut hienosti.
Siinä purkissa on leima 2012-07-06. Tarkoittaako tuo purkituspäivää vaiko jotain parasta ennen? Purkin tilasin joulukuussa.samunoz kirjoitti:Anzafin kirjoitti:Minäkään en ole saanut DeIronizeria bleedaamaan ollenkaan ja olen sitä aika monella tavalla testannut eri autoihin ja vanteisiin.
- Antti -SPOILERSPOILER_SHOWOT: Selvisikö bleedauksen puute? Oliko vanhentunutta. Mulla on toiminut hienosti.
Jos tuo on vanhaa tavaraa niin silloin tuli Projectechille kyllä miinusta
- Antti -
Purkitettu!
DW kans kyselty ja täällä, mutta tosiaan purkituspäivämäärä.
DW kans kyselty ja täällä, mutta tosiaan purkituspäivämäärä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Joo. No, ei se kuitenkaan bleedaa ei sitten millään
.
- Antti -
- Antti -
Sulla on Antti liian puhtaat vehkeet
Kyllähän tuo mulla on bleedannu kun on oikeesti likaa mitä irrottaa.. 
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Antti ottaa ja testaa tätä ainetta johonkin metallisilppuun tjms?
Mitäs työ ny höpäjätte. 
Toissapäivän kuvasatoa De-Iiron jäljiltä:

Toissapäivän kuvasatoa De-Iiron jäljiltä:

Mä oon kans samoilla linjoilla korhosen ja sonikkin kanssa, irroittaa kyllä jos on irroitettavaa:

Surfex HD:llä jatkettuna:

Surfex HD:llä jatkettuna:

Mulla toimii kyllä uusi puteli paljon paremmin kuin se mitä tässä pesussa käytin!Anzafin kirjoitti:Joo. No, ei se kuitenkaan bleedaa ei sitten millään.
- Antti -
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Janne mä arvasin, hyvä niin
Kohtahan sä saat taas uudet vanteet mitä pitää käsitellä 
[SARKASMI]Joo ihan p*ska aine kun ei valu niinkun IronX. Ei se vaikuta jos se on paksumpaa![/SARKASMI]
Ei mullakaan oo toiminu.. vai? Ja mun jarru palat ei edes tee rautajäämiä..

(tässä DI alueella mikä on kertaalleen käsitelty IronX:llä)

[SARKASMI]Joo ihan p*ska aine kun ei valu niinkun IronX. Ei se vaikuta jos se on paksumpaa![/SARKASMI]
Ei mullakaan oo toiminu.. vai? Ja mun jarru palat ei edes tee rautajäämiä..
SPOILERSPOILER_SHOW
(tässä DI alueella mikä on kertaalleen käsitelty IronX:llä)
Vain YKSI LSP!
Oliko Urran V3 tossa käytössä vai V2?
RE: vanteiden pesua
Vai V1
Toi on siis mun ja Posan vannetestistä kesältä 2011 
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
Vain YKSI LSP!
Aivan, V3:lla kun on vissiin ollut vähän ongelmia bleedaamisen kanssa.
Mun V3 bleedaa kyllä ihan nätisti
Mun V3 bleedaa kyllä ihan nätisti
Mitä arvasit?Urran kirjoitti:Janne mä arvasin, hyvä niinKohtahan sä saat taas uudet vanteet mitä pitää käsitellä
Jos noita vanteita meinaat niin ne ei ole omat, valitettavasti.
Tais arvata diesel-Jannen tekemisiä. 
- Projectech
- Apupoika
- Viesti:
Yksi lisä-Janne ilmoittautuu mukaan 
Bleedaamisen voi helposti testata suihkuttamalla raudanpoistoaineen perusperheauton (tällä poissuljetaan keraamiset jarrulevyt) jarrulevylle. Jos vetää punaiseksi, niin silloin tuote reagoi rautaan väriään muuttamalla, eikä siis ole viallista. Väriään muuttava aine ja raudan liuottava aine ovat eri, joten bleedauksen puutekaan ei vielä merkitse sitä, etteikö raudanpoisto toimisi oikein. Tämän varmistin Jesseltä.
Myös lämpötila vaikuttaa bleedauksen nopeuteen/voimakkuuteen; alemmassa lämpötilassa toiminta on hitaampaa.
Toki bleedaavaksi mainostetun tuotteen kuuluu paljaalla rautapinnalla muuttaa väriään ja jos näin ei tapahdu, niin tuotteet vaihdetaan asiakkaalle kuluitta ja selvittelen asian valmistajan kanssa.
Kaikissa Wolf's-tuotteissa on tosiaan valmistuspäivämäärä niin kuin jo edellä oikaistiinkin ja säilyvyys tuosta päivästä oikein säilytettyvä on vähintään kaksi vuotta. Sen jälkeenkin pysyvät käyttökelpoisina pitkään.
Bleedaamisen voi helposti testata suihkuttamalla raudanpoistoaineen perusperheauton (tällä poissuljetaan keraamiset jarrulevyt) jarrulevylle. Jos vetää punaiseksi, niin silloin tuote reagoi rautaan väriään muuttamalla, eikä siis ole viallista. Väriään muuttava aine ja raudan liuottava aine ovat eri, joten bleedauksen puutekaan ei vielä merkitse sitä, etteikö raudanpoisto toimisi oikein. Tämän varmistin Jesseltä.
Myös lämpötila vaikuttaa bleedauksen nopeuteen/voimakkuuteen; alemmassa lämpötilassa toiminta on hitaampaa.
Toki bleedaavaksi mainostetun tuotteen kuuluu paljaalla rautapinnalla muuttaa väriään ja jos näin ei tapahdu, niin tuotteet vaihdetaan asiakkaalle kuluitta ja selvittelen asian valmistajan kanssa.
Kaikissa Wolf's-tuotteissa on tosiaan valmistuspäivämäärä niin kuin jo edellä oikaistiinkin ja säilyvyys tuosta päivästä oikein säilytettyvä on vähintään kaksi vuotta. Sen jälkeenkin pysyvät käyttökelpoisina pitkään.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Vanteet on nyt myyty mutta saa topici olla auki jos ei uuusi omistaja toisin halua..taitaa uusi omistajakin pyöriä tällä foorumilla 
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
janne320d kirjoitti:Vanteet on nyt myyty mutta saa topici olla auki jos ei uuusi omistaja toisin halua..taitaa uusi omistajakin pyöriä tällä foorumilla
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
uudet vanteet ollu alla pari päivää ja nyt alustarempan yhteydessä laiteltiin vanteisiin taas gtecniq c5, vanteet on vertini monaco concave 9,5"x19"

BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
-
hiusnaarmu
Komeat onjanne320d kirjoitti:uudet vanteet ollu alla pari päivää ja nyt alustarempan yhteydessä laiteltiin vanteisiin taas gtecniq c5, vanteet on vertini monaco concave 9,5"x19"
Kuva
Niin ja todella "halvan" näköiset.
Halvalla tarkoitan siis hintaa
EDIT: Ei kuvia quoteihin -Urran