Tuli siis jo eilen testailtua tätä 54tkm ajettuun metalli punaiseen volvoon, siitä ei kuvia tullut otettua kun olin tästä aineesta niin täpinöissäni.

Kyseessähän on niin sanottu 1-step aine jolla tulisi saada aikaan LSP valmista pintaa, purkissa lupaillaan 1200 hiontajäljen poistoa(kokeilin huvikseni 2000 paprun jälkeä poistaa ja kyllähän ne kerta laakista katos). Taisi suositellut kierrokset olla 900-1200rpm, ja purkissa kuva myös ajotyylistäkin kuva eli eka sivuttain jonka jälkeen pystypäin(katso kuva).
Mutta tänään tulikin sopivasti nenän eteen tummansininen metalliväri ja mikä parasta se oli vielä audi eli kovaa lakkaa johon kiva testailla, autolla tosiaan rullattu vaiko lie raiskattu enemmänkin 148tkm pinta ainakin siltä näytti pesujen jälkeen.
Testailin vaan LC CCS keltaisella ja vihreälläkin tosin mutta siitä en jaksanut kuvia otella ollenkaan(wow fiilis senkin jälkeen kyllä jäi), ajotapana jo tuolla raptori topicissa mainittu 600->900->~1300->900->600 ylemmän kuvan mukaisella kaavalla tämän jälkee enimmät mikrokuidulla pois ja raakaa ipaa ja se mikrokuidulla taas pois. Ette kuitenkaan jaksa mun höpötystä lueskella niin parempi laittaa parit kuvat tähän väliin, niitähän porukka kuitenkin odottaa.
Kuvaa pinnasta(tarkkaavainen huomaa oikeassa reunassa 50-50)
Jälkeen FG400 ja LC CCS keltainen
Kuuluisa 50-50
Tähän loppuun olisi kait hyvä myös kirjoittaa jotain...Maik hilipsi tuo US & A:n konkari kehuskellut ainetta paljon mitä lukenut ja tehnyt 1-stepinä pakotetulla epäkeskolla aika muikeen näköistä pintaa. Itse tosiaan tätä rotskulla ajelin ja kaipa tuota testaan itsekin pakotetulla kun oikeasti tuntuu nyt siltä et tää vois olla se THE aine jota tulee käytettyä useamminkin, vaatinee vielä vaan opettelua paljon ja testailua. En tosin varmaan itse tuota jättäisi tuohon tilaan vaan ajelisin viimeistelylaikalla ja aineella perään, karvan kanssa nyt arvatenkin(en ole vielä tosin testannut karvalla) ei ehkä ihan 1-step riitä mut sen nyt jo varmaan kaikki tietääkin. Tässä kaikki tältä erää, koitan muistaa/jaksaa raportoida lisääkin jatkossa.