Mattamustan auton vahaus
Re: Mattamustan auton vahaus
Tuo GTR:n pinta on vahattuna jotain parasta, mitä voi saada. Tottahan se on, ettei se kyllä enää täysin matta ole, mutta tuommonen harmaa satiini on kyllä 
- Kylli-täti
Juu mun mielestä ainakin törkeen hieno, mutta oon ehkä puolueellinen koska vihaan mattavärejä autoissa 
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Jättää kiiltoa jälkeensä, joten ei suositella mattapinnoille. Mielenkiinnosta joku voisi toki testata kuinka paljon WashCoat lisää mattapinnan kiiltoa?DNF kirjoitti:Mitenkä mahtais se Nanolexin Washcoat toimia? Jättikös se yleisesti ottaen kiiltävää pintaa?
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Käykääs joku vetämässä fifty-sixty jonkun amis-Accordin matta-Mastonilla maalattu konepelti.Bastard kirjoitti:Mielenkiinnosta joku voisi toki testata kuinka paljon WashCoat lisää mattapinnan kiiltoa?
Urran kirjoitti: Elämä oli paljon helpompaa silloin kun ei tiennyt mikä on mikronaarmu tai hologrammi maalissa
No jos toimitetaan testiin niin mikä jottei. Mulla on meinaan tallissa just yks oiva kohde. Ei niin virheetön pinta, mutta matta kuitenkin (matta mustaksi maalattu kilpuri
)
Vain YKSI LSP!