Kiillon jättävää pesuainetta
Kiillon jättävää pesuainetta
Elikkäs nyt olisi hakusessa pesuaine joka jättää jälkeensä kiiltävän pinnan vahaamattomille pinnoille, vahaturvallisuutta tämän kanssa ei edes ajatella vaan pelkästään sitä että auto näyttää hyvältä pesun jälkeen. Mielellään jokin laadukas tuote mutta jos jollain on jotain hyviä kokemuksia "markettishamppoostakin" niin nekin otetaan mielellään vastaan...
CG:n CWG:tä löytyy tosin jo mutten ole vielä kertaakaan sitä päässyt testaamaan vahaamattomalle pinnalle...
CG:n CWG:tä löytyy tosin jo mutten ole vielä kertaakaan sitä päässyt testaamaan vahaamattomalle pinnalle...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ei vielä kokemusta itsellä mutta tuoksuu ainakin jännältä
Prima Mystique jättää ainakin omaan silmään nätin pinnan. Ei tosin niin ekonoomista kuin jotkut muut shampoot.
Biohajoavuus vaatimuksena, samaten saisi olla silikonivapaata ainakin =)
Primaa ei näemmä saa suomesta, ValetPro menee testaukseen lähiaikoina... Myös Dodon vahashamppoota mietin =)
Mulla olis Prima mut postikulut on mitä on....JaniH kirjoitti:Primaa ei näemmä saa suomesta, ValetPro menee testaukseen lähiaikoina... Myös Dodon vahashamppoota mietin =)
Ootko kokeillut VB? Ainiin, bio..
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Mitenkäs Dodon Sour Power? Siinähän on carnauba mitä-lietä seassa.
Edit: johan sitä on huudettu monta kertaa.
Edit: johan sitä on huudettu monta kertaa.
Urran kirjoitti: Elämä oli paljon helpompaa silloin kun ei tiennyt mikä on mikronaarmu tai hologrammi maalissa
Mites olis tää -> Wolf's Chemicals Wash n' Wax´Agent Orange?
Näköjään uus tuote tuolla Jannellakin. Ei ainakaan omiin silmiin ole aikaisemmin osunut.
Kuvaus tuotteesta:
Näköjään uus tuote tuolla Jannellakin. Ei ainakaan omiin silmiin ole aikaisemmin osunut.
Kuvaus tuotteesta:
Vahaa sisältävä shampoo ylläpitää suojausta. Riittoisa laimennussuhde 1:500 eli litrasta riittää n. 50 pesukertaan.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Mun testatuista aineista eniten mitään lookin eroa tekevä shampoo on RaceGlazen Aqua Bathe. Hyvänä kakkosena ehkä Dodo jaetulla sijalla Nanolexin Reactivating shampoon kanssa. Niissä ei niin isoa eroa ulkonäköön.
Mut ylivoimaisesti Aqua Bathe on noista mukavin käyttää kun sen lookit on lähinnä sydäntä ja esteettisyydestä ei ainakaan voi valittaa. Se kun tuoksuu ihan MILF:in hajuvedeltä (kyllä, olen täysin vakavissani tästä)
Mut ylivoimaisesti Aqua Bathe on noista mukavin käyttää kun sen lookit on lähinnä sydäntä ja esteettisyydestä ei ainakaan voi valittaa. Se kun tuoksuu ihan MILF:in hajuvedeltä (kyllä, olen täysin vakavissani tästä)
Vain YKSI LSP!
Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Malco Verry Berry jättää kans konkun snadin suoja jälkeensä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Joo, mä kattelin ihan samaaTKe_ kirjoitti:Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ja itseasiassa aika monessa muussakin VP:n tuotteessa ne annosteluohjeet on jotain aivan käsittämätöntä
Re: Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Kyllä se siltä vaikuttaa, että pienemmälläkin määrällä toimisi. Pesuteho tuossa on ollut talvipesuissakin hyvä ja jättää mukavan näköisen pinnan jälkeensä.Wolfie kirjoitti:Joo, mä kattelin ihan samaaTKe_ kirjoitti:Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ja itseasiassa aika monessa muussakin VP:n tuotteessa ne annosteluohjeet on jotain aivan käsittämätöntäMutta eräs VP:n jälleenmyyjä mulle kertoi että tuppaavat toimimaan paljon pienemmilläkin annostuksilla, ilmeisesti nuo ilmoitetut sekoitussuhteet ovat varman päälle laskettuja. Tiedä sitten totuutta... Vähän hankala jos tosiaan itte joutuu testaamalla hakemaan oikeat suhteet.
Poseidon Carnauba Wash toimii kyllä pienimmilläkin laimennussuhteella. Riippuu vaan paljon auton likaisuudeesta.
Nyt tässä testaillut Malcon Verry Berryn, Prestan Ultimate Shamppoo Conditionerin, Dodon Sour Powerin sekä CG:n Citrus Wash & Glossin niin käyttöön jäänee nuo kaikki. Dodo jättää varsinkin tummille pinnoille maukkaan kiillon, samoin VB, Prestalla pesun jälkeen kuivattavaa ei juurikaan jää kun vesi juoksee vahaamattomaltakin pinnalta kivasti ja CW&G on muuten vaan hyvä shamppoo... Noh, täytyy vielä nuita testailla enemmänkin mutta nuihin kaikkiin olen siis tyytyväinen. Ämpäripesussa suosin tällä hetkellä Dodoa ja CW&G:tä, painepullon kanssa taas tuntuisi VB toimivan aavistuksen paremmin kuin nuo muut.